Wybierz ofertę z telefonem
za 0 zł na start
FAQ
Odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa – co to jest?

Umowa zawarta poza lokalem firmy to umowa zawarta np. poprzez złożenie zamówienia przez Internet i podpisanie dokumentów u kuriera, który je do Ciebie przywiózł. Aby takie odstąpienie od umowy było skuteczne musi nastąpić maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia w którym wszedłeś/aś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

Od umowy możesz odstąpić bez podania przyczyny.

Chcę odstąpić od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa – jak mam to zrobić?

Jeżeli zawarłeś umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych lub umowę na zakup towaru poza lokalem przedsiębiorstwa możesz od niej odstąpić z zachowaniem 14 dniowego terminu odstąpienia. Aby go zachować wystarczy wysłać do nas taką informację przed upływem 14 dni od daty dostarczenia towaru / umowy.

Aby odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych należy:

  1. Wypełnić oświadczenie, następnie kliknąć przycisk „wyślij”

Aby odstąpić od umowy zakupu telefonu należy:

  1. Wypełnić oświadczenie, następnie kliknąć przycisk „wyślij”

  2. W ten sposób otrzymamy do Ciebie informację o chęci odstąpienia od umowy, a ty zwiększysz szansę na zachowanie terminu odstąpienia od umowy. Ale pamiętaj że to nie wszystko.
    Następnie wydrukuj oświadczenie i podpisz je osobiście.

  3. Zapakuj zwracany towar, oryginał oświadczenia i dowód zakupu, a następnie prześlij na nasz adres:

                  

    Virgin Mobile Polska Sp. z o.o.,
    ul. Wołodyjowskiego 42,
    02-724 Warszawa

    Rekomendujemy skorzystanie z usługi ubezpieczenia przesyłki.

    I to już wszystko. W ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia nastąpi zwrot kosztów zakupionego towaru na wskazany przez Ciebie nr rachunku bankowego. Virgin Mobile Polska zastrzega wstrzymani się ze zwrotem płatności do czasu dostarczenia do Nas towaru.

Chcę zareklamować zakupiony towar – jak mam to zrobić?

Reklamacja zakupionego towaru, w tym przypadku telefonu, może nastąpić w momencie, gdy została w nim wykryta wada lub otrzymany towar jest niezgodny z umową. W takim wypadku masz prawo do reklamacji zakupionego towaru.
W przypadku reklamacji możesz skorzystać z dwóch form:

Reklamacji z tytułu gwarancji producenta – na warunkach zgodnych z oświadczeniem zamieszczonym na dokumencie gwarancyjnym

W tym wypadku uszkodzony telefon wraz z kartą gwarancyjną i kopią dowodu zakupu przesyłasz bezpośrednio na adres autoryzowanego serwisu. W przypadku telefonów zakupionych w Virgin Mobile są to serwisy:

Xiaomi – w celu ustalenia szczegółów związanych z realizacją naprawy wskazany jest wcześniejszy kontakt z serwisem.


Samsung  – w celu ustalenia szczegółów związanych z realizacją naprawy wskazany jest wcześniejszy kontakt z serwisem

Wybór takiej formy znacznie skraca czas realizacji naprawy gwarancyjnej.

Reklamacji z tytułu rękojmi – w terminie 24 miesięcy od daty zakupu towaru

W tym celu należy

Kliknąć na poniższy link i wypełnić stosowne „zgłoszenie reklamacyjne”. Następnie kliknąć „wyślij”

Wydrukuj dokument i podpisz.


Zapakuj reklamowany towar, oryginał zgłoszenia i dow prześlij na nasz adres:


Virgin Mobile Polska Sp. z o.o., ul. Wołodyjowskiego 42, 02-724 Warszawa

Virgin Mobile Polska przekazuje reklamowany telefon do autoryzowanego serwisu. Po otrzymaniu informacji z serwisu dostaniesz od nas wiadomość jak i kiedy zostanie rozwiązana reklamacja.

Po otrzymaniu naprawionego telefonu odeślemy aparat na wskazany przez Ciebie w  zgłoszeniu adres.

Uwaga. Reklamacja z tytułu rękojmi wydłuża proces reklamacji towaru.



Regulaminy i cenniki

Abonament z telefonem - oferta Virgin Mobile

Od teraz w Virgin Mobile można zyskać więcej. Dlaczego? Bo otrzymujesz abonament z telefonem w bardzo korzystnych cenach. Każdy kto zechce skorzystać z tej oferty może otrzymać telefon na start za 0 zł, a nie jak w przypadku ofert innych operatorów od złotówki czy nawet więcej. Przejdźmy jednak do szczegółów. Co wyróżnia nasze oferty telefonów na abonament od tych dostępnych na rynku?

Po pierwsze wybierając jeden z abonamentów zyskujesz dużo usług w przystępnej cenie. Do wyboru masz aż trzy plany za 19, 29 i 39 złotych. W planach zyskujesz nielimitowane rozmowy i sms-y oraz porządne paczki danych. Dodatkowo w planie za 29 zł i 39 zł otrzymujesz roaming w UE. Jest to szczególnie korzystne podczas zagranicznych wyjazdów. Czytaj więcej

Co więcej mamy najlepszą ofertę na abonament z telefonem dla rodziny.

W naszej ofercie grupowej możesz zakupić dodatkowe numery i dobrać do nich dowolny telefon dostępny w naszej ofercie. Telefon otrzymasz za 0 zł na start. Co więcej gdy już połączysz swoje numery w grupę to od 2 do 4 numeru zapłacisz tylko 50% ceny abonamentu.

Co wyróżnia telefony na abonament dostępne w ofercie Virgin Mobile?

Telefony komórkowe na abonament, które możesz zakupić w Virgin Mobile to tzw. flagowce. Oznacza to, że są to modele, które mają najlepszą jakość w stosunku do ceny. Co więcej telefony te otrzymują bardzo dobre recenzje od niezależnych ekspertów, a są to:

  • Samsung S9
  • Samsung S8
  • Samsung A7
  • MI 8 64 GB
  • Mi 8 lite 64
  • Mi Redmi 6 32 GB
  • Mi Redmi 6A 16 GB

Przedstawiona lista to najlepsze telefony na prezent. Wybór któregoś z nich sprawi, że osoba która go otrzyma na pewno nie będzie zwiedziona. Posiadają one zarówno dobre procesory jak i aparaty, które spełnią większość oczekiwań użytkowników. Będę też bardzo dobrze sprawdzać się w biznesie, gdzie niezawodność jest wymagana. Telefon na abonament porównanie warto zrobić jeszcze przed zakupem.

Jak zakupić telefon z abonamentem w Virgin Mobile?

Telefon na abonament w Virgin Mobile możesz zakupić poprzez stronę internetową (link). Proces zakupowy jest bardzo prosty. Wybierz interesujący Cię model i kliknij w przycisk KUP. Następnie wybierz jeden z planów abonamentowych i przejdź do koszyka. Wypełnij odpowiednie pola i czekaj na kontakt ze strony Virgin Mobile oraz banku Santander Consumer Bank.

W procesie zakupu telefonu z abonamentem otrzymasz trzy umowy. Jedna to umowa zakupu telefonu, druga to umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych, natomiast trzecia to umowa kredytu z bankiem Santander. Przed potwierdzeniem zakupu twojego telefonu zostaniesz zweryfikowany przez bank pod kątem możliwości otrzymania kredytu. Po pozytywnej weryfikacji przez bank otrzymamy informację, że możesz zakupić telefon. Wówczas rozpoczniemy proces wysyłki do Ciebie telefonu wraz z umowami. Podpisz u kuriera odpowiednie dokumenty, a ten zabierze ich kopię do nas. Od tej pory twój nowy abonament z telefonem będzie już działać. Pamiętaj o wykonaniu pierwszego połączenia jeśli otrzymałaś nowa kartę sim.

Kto może zakupić telefon na abonament w Virgin Mobile?

Telefon z abonamentem może zakupić każda pełnoletnia osoba, która przejdzie prawidłowo procedurę weryfikacji kredytowej. Oferta z telefonem przeznaczona jest przy zakupie nowego numery w Virgin Mobile lub przeniesieniu go z innej sieci. W przypadku przeniesienia z innej sieci konieczne będzie zezwolenie poprzedniego operatora na przeniesienie numeru. Procedura ta jest automatycznie przeprowadzana przez Nas po złożeniu zamówienia poprzez formularz zamówienia na stronie abonament z telefonem

Jak zakupić telefon z abonamentem w ofercie grupowej Virgin Mobile?

W przypadku gdy chcesz zakupić telefon w naszej ofercie dla rodziny czy grupy musisz wykonać kilka czynności.

W pierwszej kolejności musisz zakupić nowy numer lub przenieść go z innej sieci do Virgin Mobile. Dodatkowo oferta grupowa z telefonem dostępna jest jedynie w Planie 2_24.

Każdy z numerów musi zostać przeniesiony lub aktywowany w Planie 2_24 osobno. Oznacza to, że musisz podpisać osobną umowę na każdy z numerów. W przypadku gdy numery nie są kupowane w promocji chcąc połączyć je w grupę musisz skontaktować się z naszym centrum obsługi klienta i zlecić połączenie ich w grupę. Jeśli nie zgłosisz chęci połączenia ich w grupę to za każdy numer zapłacisz normalną stawkę, czyli 29 zł.

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK