Nie zwlekaj z rejestracją numeru! Zostało...
dnigodzminsek
Zobacz, jakie to proste
X

Teraz pakiet Virgin Mobile możesz mieć taniej nawet o 240 zł przez rok, jeśli opłacasz je z konta eurobanku!
Oznacza to comiesięczny zwrot 20 zł na konto.
Na przykład pakiet #BEZLIMITU możesz mieć nawet za 9 zł.

1

Załóż konto w eurobanku i korzystaj ze swojej nowej karty.

2

Kupuj/przedłużaj pakiet w Virgin Mobile płacąc ze swojego konta eurobank.

3

Ciesz się ze zwrotów na konto eurobank.

Co dostajesz biorąc udział w akcji promocyjnej „240 zł bankowo z Virgin Mobile”?

  • 20 zł przez 12 kolejnych miesięcy za doładowania konta Virgin i korzystanie z karty do konta.
  • 0 zł za prowadzenie konta przez rok w pierwszym roku od jego otwarcia.
  • Zwrot opłaty za kartę do konta w pierwszym roku od otwarcia konta.

Co zrobić, aby przystąpić do Akcji promocyjnej?

  1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy do udziału w akcji promocyjnej „240 zł bankowo z Virgin Mobile” do 31.03.2017 r. Możesz to zrobić klikając tutaj.
  2. Otwórz konto w pakiecie active lub prestige za pośrednictwem:
    • wniosku internetowego (wypełnij i złóż wniosek do 31.03.2017, a konto otwórz do 14.04.2017) lub
    • w dowolnej placówce eurobanku do 31.03.2017

Jak zyskać 20 zł co miesiąc (240 zł przez rok)?

w ciągu roku w każdym z 12 miesięcy dokonaj 3 płatności kartą do konta eurobanku na łączną kwotę min. 50 zł   oraz doładuj swoje konto Virgin Mobile na kwotę minimum 19 zł. Wtedy możesz cieszyć się comiesięcznym zwrotem 20 zł na Twoje nowe  konto w eurobanku. Do niczego nie zmuszamy, ale sugerujemy wydanie tych pieniędzy na przyjemności.

Kto może skorzystać z akcji promocyjnej „240 zł bankowo z Virgin Mobile”?

Każdy pełnoletni Abonent Virgin Mobile, który w okresie 12 miesięcy przed przystąpieniem do Akcji nie był posiadaczem/współposiadaczem konta dla osób fizycznych prowadzonego przez eurobank.

Jak doładować konto Virgin Mobile?

eurobank

Konto w Virgin doładujesz za pośrednictwem:

  • Bankowości internetowej – eurobank online,
  • Aplikacji mobilnej banku.
Virgin Mobile *

Konto doładujesz za pośrednictwem:

  • Strony internetowej,
  • Aplikacji mobilnej Virgin.

* Pamiętaj by doładowanie poprzez Virgin Mobile opłacić z konta otwartego w ramach promocji (kartą debetową lub za pośrednictwem PayU, PayPal lub Blue Media)

Pełny regulamin promocji znajdziesz tutaj.


Organizatorem akcji promocyjnej „240 zł bankowo z Virgin Mobile ” jest Euro Bank S.A. (Bank) we współpracy z Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. Akcja trwa do od 01.10.2016 r do 31.03.2017 r. i dotyczy kont osobistych w pakietach Active i Prestige.

W ramach Akcji Uczestnikowi w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy konta przysługuje: brak opłaty miesięcznej za prowadzenie konta zwrot opłaty miesięcznej za posiadanie karty oraz zwrot prowizji za udzielenie limitu w koncie. Łączna wartość nagród to 240 zł.

Warunkiem otrzymania pierwszej nagrody pieniężnej jest dokonanie w przeciągu dwóch miesięcy kalendarzowych od daty podpisania umowy konta min. 3 płatności kartą na łączną kwotę min. 50 zł oraz doładowania konta w Virgin Mobile w wysokości łącznej min. 19 zł za pośrednictwem eurobank online lub Aplikacji mobilnej Banku, bądź poprzez stronę internetową lub Aplikację mobilną Virgin Mobile używając Karty debetowej lub wykonując przelew za pośrednictwem serwisu PayU, PayPal lub BlueMedia z wykorzystaniem Konta założonego w ramach Akcji.

Nagroda pieniężna zostaje przyznana za miesiące, w których warunki zostały spełnione.

Opłata za pakiet #BEZLIMITU  dot. ceny wyjściowej 29 zł i możliwości jej obniżenia do 9 zł – podczas gdy zostanie spełniony warunek na podstawie którego Uczestnik otrzyma 20 zł i wówczas będzie mógł zapłacić tylko 9 zł. Aplikacja mobilna banku wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem. Szczegóły, w tym opłaty i prowizje, Regulaminy: Akcji "240 zł bankowo z Virgin Mobile", Wydawania i używania debetowych kart płatniczych, Konta dla osób fizycznych, Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych w urządzeniach mobilnych dla aplikacji mobilnej, dostępne są w placówkach Banku oraz na www.eurobank.pl.

Ładowanie
OK

Aby usprawnić funkcjonowanie naszej witryny wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z virginmobile.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji w Polityce prywatności.