Nie zwlekaj z rejestracją numeru! Zostało...
dnigodzminsek
Zobacz, jakie to proste
X

Nie ma spiny, są drugie terminy, czyli jak odzyskać zablokowaną kartę SIM

Zgodnie z ustawą o działaniach antyterrorystycznych, użytkownicy telefonów na kartę zostali zobowiązani do rejestracji swoich numerów do 1 lutego 2017 roku. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, Twój numer został zablokowany i wszystkie usługi zostały wyłączone. Ale nie ma się czego bać! Damy radę i wspólnie to odkręcimy.

Odzyskaj numer

Żebyś dalej mógł korzystać ze swojego numeru, musisz go zarejestrować. Nasi klienci mogą to zrobić online, przez kuriera i w blisko 25 tysiącach punktów partnerskich do dnia, w którym kończy się ważność konta. Numer zostanie przywrócony w ciągu 24 godzin, a niewykorzystane środki z konta będą nadal dostępne, podobnie jak pakiety – oczywiście jeżeli nie minął ich termin ważności.

Do kiedy można odzyskać numer?

W najbardziej optymistycznym wariancie – nawet przez rok. Wszystko zależy od daty, kiedy ostatni raz doładowałeś konto. Pamiętaj, że w Virgin Mobile, przy każdym doładowaniu ważność konta wydłuża się o kolejne 365 dni. Jeżeli więc zasilenia dokonałeś np. 1 stycznia 2017 roku, masz czas do 1 stycznia 2018. Później nie będziemy w stanie już nic zrobić i numer pozostanie zablokowany na zawsze.

Jak zarejestrować numer, który jest nieaktywny?

Twój numer został zablokowany, więc nie ma możliwości otrzymania na niego wiadomości SMS z kodem weryfikacyjnym. Jedyną opcją jest posiadanie ramki, z której wyłamałeś kartę SIM, na której znajduje się numer PUK oraz numer karty SIM. Te dane są nam niezbędne w każdym wariancie rejestracji – zarówno w punkcie, jak i przy rejestrowaniu numeru online.

Nie mam ramki od karty SIM. Co teraz?

Spokojna głowa. Mamy ekspertów, którzy będą w stanie Ci pomóc. Zgłoś się do Centrum Miłej Obsługi Klienta. Możesz tam zadzwonić – z numeru w sieci Virgin Mobile pod *222 lub z innej sieci: 799 555 222 oraz napisać maila na cmok@virginmobile.pl. Coś poradzimy.


Pamiętaj, że niezależnie od zablokowanego numeru w sytuacji alarmowej możesz bez problemu zadzwonić pod numer 112. 

Ładowanie
OK

Aby usprawnić funkcjonowanie naszej witryny wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z virginmobile.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji w Polityce prywatności.