Centrum Obsługi Klienta
Podanie danych jest wymagane do złożenia zgłoszenia, bez ich podania zgłoszenie nie zostanie przyjęte
Obsługa klienta
*222z telefonu w sieci P4, w tym w ofercie Virgin Mobile
799 555 222z telefonu innego operatora
Opłata jak za połączenie głosowe z numerem komórkowym w ofercie Virgin Mobile.
Administratorem Państwa danych osobowych jest P4 Sp. z o. o. (dalej P4) z siedzibą w Warszawie przy ul. Wynalazek 1, 02-677 Warszawa.
Wyznaczyliśmy w firmie Inspektora Ochrony Danych, czyli osobę, która w szczególności:
- monitoruje przestrzeganie RODO, innych przepisów o ochronie danych oraz regulacji wewnętrznych administratora, które dotyczą ochrony danych osobowych,
- współpracuje z organem nadzorczym, czyli Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- pełni funkcję punktu kontaktowego dla organu nadzorczego.
Z IOD możesz się skontaktować mailem lub listownie:
- e-mail: iod@pomocplay.pl,
- adres pocztowy: ul. Wynalazek 1, 02-677 Warszawa, z dopiskiem „Dane osobowe”.
Państwa dane osobowe pozyskane w związku ze złożeniem zgłoszenia będą przetwarzane w następujących celach:
- udzielania odpowiedzi na złożone zgłoszenie,
- prowadzenia działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa,
- archiwizacji.
Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych będzie niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na Państwa zgłoszenie.
Państwa dane mogą być przekazywane następującym podmiotom:
- procesorom (podmioty przetwarzające) w związku ze zleconymi przez P4 działaniami realizowanymi w imieniu P4,
- Podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,
- Podmiotom kontrolnym i nadzorczym.
Państwa dane nie będą przekazane do państw trzecich.
Okres przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:
- przepisy prawa, które mogą obligować P4 do przetwarzania danych przez określny czas,
- okres, który jest niezbędny do obrony interesów P4 (administratora danych).
Ponadto, informujemy, że mają Państwo prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa,
- sprostowania danych,
- żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
- usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych,
- przeniesienia Państwa danych osobowych.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Państwa danych osobowych przez P4, mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. lub na skrzynkę mailową iod@pomocplay.pl.
Od 15 lutego 2016 r. istnieje możliwość pozasądowego rozwiązywania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami, drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej.
Platforma umożliwia dochodzenie roszczeń wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług (w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE), zawieranych między konsumentami mieszkającymi w UE, a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE.
Platforma znajduje się na http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Nasz adres poczty elektronicznej to: ok@pomocplay.pl