w dół w dół w górę w górę
Rozmiar:
Kontrast:

Pakiety minut i danych

Jeśli potrzebujesz dodatkowych minut lub internetu do kupionego pakietu, aktywuj usługi najbardziej pasujące do Twoich potrzeb.

Czeka Cię dłuższa rozmowa? A może po prostu lubisz pogadać? Aktywuj jeden z pakietów minut dodatkowych i oszczędzaj na wydatkach!

 
Minuty do wszystkich sieci i na stacjonarne
Cena
Kod
  • Pakiet 30 minut

    30
    Minuty do wszystkich sieci i na stacjonarne

    5 zł /mc

    *222*8*30#
    Kod
  • Pakiet 60 minut

    60
    Minuty do wszystkich sieci i na stacjonarne

    10 zł /mc

    *222*8*60#
    Kod
  • Pakiet 100 minut

    100
    Minuty do wszystkich sieci i na stacjonarne

    15 zł /mc

    *222*8*100#
    Kod

Prosta oferta! 1 zł = 1 GB.

 
Internet 4G LTE
Cena
Kod
  • Pakiet 1 GB

    1 GB
    Internet 4G LTE

    1 zł /mc

    *222*25*1#
    Kod

Często korzystasz z netu i nie chcesz martwić się o koszty? Korzystaj z dodatkowych pakietów Internetu! Pakiet 3 GB za 15 zł zapewne spełni Twoje oczekiwania.

 
Internet 4G LTE
Cena
Kod
  • Pakiet 300 MB

    300 MB
    Internet 4G LTE

    4 zł /mc

    *222*300#
    Kod
  • Pakiet 500 MB

    500 MB
    Internet 4G LTE

    5 zł /mc

    *222*500#
    Kod
  • Pakiet 1 GB

    1 GB
    Internet 4G LTE

    8 zł /mc

    *222*1024#
    Kod
  • Pakiet 3 GB

    3 GB
    Internet 4G LTE

    15 zł /mc

    *222*3072#
    Kod
  • Pakiet 10 GB

    10 GB
    Internet 4G LTE

    25 zł /mc

    *222*10#
    Kod

Wyjeżdżasz za granicę do jednego z krajów Unii Europejskiej? Potrzebujesz dostępu do Internetu? Skorzystaj z jednego z pakietów w roamingu i ciesz się dostępem do netu!

 
Internet 4G LTE
Cena
Kod
  • Pakiet 500 MB

    500 MB
    Internet 4G LTE

    19 zł /30 dni

    *222*5*500#
    Kod
  • Pakiet 1 GB

    1 GB
    Internet 4G LTE

    39 zł /30 dni

    *222*5*1#
    Kod
  • Pakiet 2 GB

    2 GB
    Internet 4G LTE

    69 zł /30 dni

    *222*5*2#
    Kod

Z chwilą zakupu usługi Abonent wyraża zgodę na jej wykonanie w całości, bez prawa odstapienia.

Powyższe pakiety nie są dostępne w Pakiecie #GIGADAJE.

Jeśli masz aktywny pakiet #WSZYSTKO, pakiety danych będą ważne do końca jego trwania.

Możesz aktywować nowy pakiet po zakończeniu ważności obecnego.

Ważność pakietów: 30 dni.

Jeśli masz aktywny pakiet #WSZYSTKO, pakiety danych będą ważne do końca jego trwania.

Możesz aktywować nowy pakiet po zakończeniu ważności obecnego.

Ważność pakietów: 30 dni.

Ważność pakietów: 30 dni.

Ważność pakietu jednorazowego będzie wpisywała się w obecny cykl rozliczeniowy.

Klient w danym okresie rozliczeniowym może zakupić dowolną liczbę pakietów.

Niewykorzystane GB z pakietu jednorazowego nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy.

Oferujemy różne pakiety internetu, pakiety minut i pakiety SMS-ów. O ile w przypadku dwóch ostatnich wystarczalność jest oczywista, to z Internetem nie jest to już takie hop-siup. Na ile wystarczy 1 GB? Zrobisz na nim około 25 tysięcy Snapów albo 4 tysiące maili. 1 GB to 46 godzin słuchania muzyki na Spotify, albo 22 godziny przeglądania Facebooka. Jeden gigabajt transferu to też około godzina streamingu video w jakości HD. Podejmij decyzję, ile danych potrzebujesz i wybierz odpowiedni pakiet Internetowy!

Co muszę wiedzieć o pakietach #WSZYSTKO

24h na aktywację pakietu

Aktywacja zakupionego pakietu następuje w ciągu maksymalnie 24h, po pierwszym połączeniu przychodzącym lub wychodzącym.

Pakiet jest ważny 30 dni od momentu aktywacji

Po 30 dniach pakiet automatycznie odnawia się na kolejny miesiąc. Aby odnowienie było możliwe, zapewnij odpowiednią ilość środków na koncie.

W trakcie ważności wybranego pakietu nie możesz zmienić go na inny

Aby aktywować inny pakiet, wyłącz automatyczne odnawianie obecnego pakietu.


W Virgin Mobile dostępnych jest więcej niż jeden pakiet internetowy, jak również pakiety danych oraz pakiety minut. To doskonała i tania opcja dla tych, którym akurat skończyły się ich podstawowy pakiet. Pakiety na kartę pozwolą szybko odzyskać kontakt ze światem.

Zacznijmy jednak od początku. W Virgin Mobile oferujemy pakiety internetowe dostępne w kraju, jak i w roamingu. Pakiety internetowe w kraju dzielą się na pakiet główny #GIGADAJE, w którym za 1 zł otrzymujemy 1GB danych do wykorzystania przez miesiąc. Dla bardziej wymagających mamy pakiety internetowe od 300 MB do 10 GB.

Co ważne każdy z powyższych pakietów to pakiet internetu na kartę, co oznacza, że mogą być one aktywowane w momencie, gdy korzystasz z którejś z naszych ofert na kartę. Samo doładowanie internetu nie jest skomplikowane. Jak to zrobić prawidłowo opisujemy dokładnie poniżej. Zapoznaj się, więc z tymi informacjami.

Pewnie interesuje Cię, który pakiet danych jest wybierany najczęściej. Od lat najlepiej ocenianym przez naszych klientów jest 1gb internetu za 1 zł. Pozwala on szybko i tanio doładować telefon paczką internetu, który wystarcza na przeprowadzenie najważniejszych operacji w sieci takich jak sprawdzenie poczty, przeglądanie Facebooka, Messengera, czy wysłanie jakiś ważnych dokumentów na dysk w chmurze. Czytaj więcej


Oto kilka najważniejszych informacji na temat pakietu danych w Virgin Mobile.


Jak włączyć pakiet internetowy w Virgin Mobile?

Doładowanie internetu w ofercie na kartę w Virgin Mobile jest bardzo proste. Wystarczy, że wybierzesz interesujący Cię pakiet i następnie wpiszesz na klawiaturze telefonu kod USSD, który przypisany ma dany pakiet internetowy. Następnie zatwierdź jego wykonanie zieloną słuchawką. Teraz chyba najważniejsza informacja. Twój pakiet internetu aktywuje się wyłącznie wtedy, gdy będziesz posiadać środki na swoim koncie. Jeśli nie wówczas musisz najpierw doładować swoje saldo, a następnie ponowić operacje. Wspomniane pakiety internetu na kartę w większości są ważne przez 30 dni. Jeśli wykorzystasz internet wcześniej, możesz dokupić kolejny pakiet.


Jak doładować internet w roamingu w Virgin Mobile?

Coraz więcej z nas podróżuje za granicę. Nawet tam potrzebny jest nam internet. Dlatego w Virgin Mobile przygotowaliśmy specjalne pakiety internetu w roamingu. Istnieje różnica w roamingu w UE a w roamingu poza krajami UE.

Roaming w UE posiada inne stawki. Często jednak w ofercie, z której korzystasz, masz dostępny pakiet internetu w roamingu. Możesz wykorzystać go zatem na surfowanie w sieci. Gdy wyjeżdżasz poza UE, koszty internetu mogą być duże. Dlatego bardzo dobrą opcją jest doładowanie internetu specjalnym pakietem. Będzie to też ważne, jeśli w twojej ofercie usług telekomunikacyjnych nie ma pakietu danych w roamingu.

W Virgin Mobile mamy dostępne trzy rodzaje pakietów w roamingu. Możesz je wykorzystać zarówno w krajach UE jak i poza nimi. Pakiety te to 500 MB, 1GB i 2GB danych.


Jak wyłączyć pakiet internetowy?

Aktywowane pakiety internetowe będą działać do czasu ich wykorzystania lub momentu wygaśnięcia ważności. Nie ma możliwości ich wyłączenia. Kupując pakiet, płacisz za niego z góry, więc wyłączenie go nie ma sensu.


Co jeszcze musisz wiedzieć o pakietach internetowych na kartę?

Często pojawia się również pytanie, jaki internet na kartę sim wybrać czy jaki jest obecnie najlepszy pakiet internetu na kartę? De facto pytacie o to samo. Ilekroć potrzebujecie internetu mobilnego, to musicie posiadać kartę sim jakiegoś operatora, a więc i konkretny numer.

Aby mieć dostęp do internetu mobilnego na kartę musicie u danego operatora zakupić kartę sim. W większości przypadków na start otrzymacie minuty, sms-y i pakiet internetu. To pozwala cieszyć się przez jakiś czas dostępem do sieci. Jednak po wyczerpaniu dostępnego limitu konieczne będzie doładowanie internetu na kartę. Wówczas wystarczy wybrać jeden z dostępnych pakietów internetu i postępować zgodnie z opisaną przy nich instrukcją.


Jaka jest szybkość łącza w pakiecie internetowym w Virgin Mobile?

Każdy pakiet internetowy w Virgin Mobile posiada prędkość 4G LTE, niezależnie od tego czy masz ofertę na kartę czy abonament. Także każdy pakiet internetu czy pakiet 3w1 również posiada internet 4G LTE. Prędkość, z jaką ładują Ci się strony www, może jednak zależeć od miejsca, w którym się znajdujesz. Na przykładw pociągu możesz miejscami mieć bardzo słaby zasięg. Jeśli jesteś w dużych dolinach, tam również możesz mieć słabszy zasięg. Nie przejmuj się, gdyż sieć naszego partnera infrastrukturalnego ciągle jest rozwijana i takie sytuacje będą miał miejsce coraz rzadziej.


Jak mieć tylko pakiet internetowy?

To dość proste. Jeśli zależy Ci głównie na internecie, to dobrą opcją może być również skorzystanie z małych pakietów 3w1, które oferujemy w Virgin Mobile. Oferta MINI, bo o niej mowa posiada dwa pakiety z minimalną liczbą minut, SMS-ów do wykorzystania i oczywiście pakiet internetowy. I to właśnie z niego możemy korzystać w tablecie czy telefonie, aby korzystać wyłącznie z internetu. Kiedy jednak zapragniemy gdzieś zadzwonić, zawsze będziemy mogli to zrobić. To efektywne i bardzo elastyczne podejście do użytkowania internetu mobilnego.


1 GB Internetu - ile to godzin?

W przypadku Netfliksa oglądanie przez godzinę wideo w niskiej jakości zużyje tylko 0,3 GB transferu. Paczka o wielkości 10 GB wystarczy, by oglądać ulubione seriale non stop przez 33 godziny, 22 minuty i 22 sekundy. W przypadku średniej jakości (rozdzielczość SD) zużycie transferu to 0,7 GB na godzinę, więc paczka skończy się po nieco więcej niż 14 godzinach.

Najbardziej transferożerna jest wysoka jakość wideo. W przypadku filmów i seriali w rozdzielczości HD zużywane będzie aż 3 GB na godzinę, czyli paczka wyczerpie się po ponad trzech godzinach. To zresztą nie koniec: godzina oglądania filmu w rozdzielczości 4K zużyje aż 7 GB, więc paczka 10 GB skończy się przed końcem filmu...


Na co wystarczy Ci 1 GB internetu w telefonie? Wbrew pozorom 1gb internetu to całkiem sporo. Zrobisz na nim około 25 tysięcy Snapów albo 4 tysiące maili. 1 GB to 46 godzin słuchania muzyki na Spotify, albo 22 godziny przeglądania Facebooka. Jeden gigabajt transferu to też około godzina streamingu video, w jakości HD. Podejmij decyzję, ile danych potrzebujesz i wybierz odpowiedni pakiet Internetowy!

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK