W pierwszej kolejności sprawdź kodem *222# czy korzystasz jeszcze z jakiegoś pakietu. Jeżeli tak to nie możesz w tym czasie włączyć innego.

Jeżeli widzisz, że pakiet nadal jest włączony, a termin wygaśnięcia pakietu minął o północy, zaczekaj maksymalnie do godz. 10.00 rano i spróbuj ponownie zlecić aktywację pakietu. (Pakiet może wyłączyć się wcześniej)

Jeśli po tym terminie nadal nie możesz zlecić aktywacji pakietu skontaktuj się z naszym CMOK z numeru na którym występuje problem. W automatycznym menu znajdziesz opcję próby odblokowania zawieszonego pakietu bez konieczności kontaktu z Konsultantem.

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK