Podstawowe kody USSD:

*101# - stan konta (zł)

*222# - stan pakietu 3w1

*222*999# - zlecenie dezaktywacji pakietu 3w1

*108# - stan pakietu internetowego

*575# - stan pakietu internetowego UE

*222*0# - wyświetlenie informacji o pakietach internetowych

*222*8# - stan dodatkowego/niezależnego pakietu minut

*100*14-cyfrowy kod# - doładowanie konta voucherem

 

Kody do usług:

*121# - sprawdzenie swojego numeru telefonu

*120*numer telefonu# - informacja z prośbą o oddzwonienie

#31#numer telefonu – zastrzeżenie numeru przy połączeniu

*43# / #43# - włączenie/wyłączenie połączeń oczekujących

*62*790998725# - aktywacja informacji o nieodebranych połączeniach

*67*790998725# - dezaktywacja informacji o nieodebranych połączeniach

*222*114*1# - aktywacja blokady ACR – połączeń z numerów zastrzeżonych

*222*114*2# - dezaktywacja blokady ACR

 

Usługi dodatkowe:

SMS o treści STOP na numer 252 – blokada reklam (koszt 9 gr.)

SMS o treści STOP na numer 6000 – blokada prenumerat SMS

 

Konfiguracja:

SMS o treści VIRGIN na numer 9999 – internet i mms

Numer do Centrum wiadomości jeśli jesteś w Virgin Mobile wcześniej niż od lutego 2017: 790 998 250

Numer do Centrum wiadomości jeśli jesteś w Virgin Mobile od lutego 2017 lub później: 790 998 6222

 

Włączenie poczty głosowej:

Na pocztę głosową jeśli jesteś w Virgin Mobile wcześniej niż od lutego 2017:

*67*799595505# - gdy numer jest zajęty

*61*799595505# - gdy numer nie odpowiada

*62*799595505# - gdy numer jest nieosiągalny

Na pocztę głosową jeśli jesteś w Virgin Mobile od lutego 2017 lub później:

*67*736003333# - gdy numer jest zajęty

*61*736003333# - gdy numer nie odpowiada

*62*736003333# -  gdy numer jest nieosiągalny

 

Przekierowanie połączenia inny numer:

*21*numer telefonu# - aktywacja bezwarunkowego przekierowania połączeń

*62*numer telefonu# - aktywacja przekierowania gdy nr jest nieosiągalny

*61*numer telefonu# - aktywacja przekierowania gdy nie odbieramy

*67* numer telefonu# - aktywacja przekierowania gdy nasz numer jest zajęty

##002# - zdjęcie wszystkich przekierowań/wyłączenie poczty głosowej

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK