w dół w dół w górę w górę
Rozmiar:
Kontrast:

  • Co się stanie z moim numerem, jeśli nie zarejestrowałem go do 1 lutego 2017 r.?

    Jeżeli nie zarejestrowałeś swojego numeru do 1 lutego 2017 roku, wszystkie usługi zostały zablokowane. Nie można wykonywać i odbierać połączeń, wysyłać i odbierać wiadomości SMS czy korzystać z transferu danych.

  • Czy z zablokowanego numeru można wykonać jakieś połączenia?

    Z zablokowanego numeru można zadzwonić jedynie pod numer alarmowy 112.

  • Nie chcę rejestrować swojego numeru. Czy odzyskam środki, które miałem na saldzie?

    Jeśli nie zarejestrowałeś numeru, to zgodnie z tzw. ustawą antyterrorystyczną musieliśmy go zablokować. Jeżeli jednak zdecydujesz się zarejestrować swój numer, niewykorzystane środki nadal będą dostępne na Twoim saldzie i będziesz mógł je wykorzystać.

  • Czy mogę w jakiś sposób odzyskać zablokowany numer?

    Tak. Możesz odzyskać swój numer do czasu ważności konta. Po zarejestrowaniu numer zostanie przywrócony w ciągu 24h.

  • Do kiedy mogę odzyskać swój zablokowany numer?

    Masz czas do dnia, w którym kończy się ważność konta. Pamiętaj, że u nas przy każdym doładowaniu ważność konta wydłuża się o kolejne 365 dni. Oznacza to, że jeżeli doładowałeś konto 1 stycznia 2017 roku, to pomimo niezarejestrowania numeru w terminie, będziesz mógł odzyskać numer do 1 stycznia 2018 roku.

  • W jaki sposób mogę zarejestrować zablokowany numer?

    Zablokowany numer będzie można zarejestrować poprzez weryfikację kodem PUK oraz trzema ostatnimi cyframi numeru karty SIM znajdującymi się na ramce, z której wyłamałeś kartę SIM. Sposób ten będzie obowiązywał zarówno przy rejestracji online jak również w punktach partnerskich.

  • A co, jeśli minie termin ważności konta?

    W momencie, gdy minie termin ważności konta, Twoja karta SIM stanie się bezużyteczna. Oznacza to, że na zawsze stracisz swój numer, a wszystkie zgromadzone na saldzie środki przepadną.

  • W momencie zablokowania numeru miałem aktywny pakiet 3w1. Co się z nim stanie?

    Jeżeli zarejestrujesz zablokowany numer w trakcie terminu ważności pakietu 3w1 (nasze pakiety #WSZYSTKO są ważne 30 dni), będzie on nadal aktywny. Okres, w którym numer był zablokowany nie zmienia terminu ważności pakietu.  Oznacza to, że jeżeli aktywowałeś np. pakiet #BEZLIMITU w dniu 30 stycznia 2017 roku, to będzie on ważny do 28 lutego 2017 roku, mimo, że numer został w międzyczasie zablokowany, a potem zarejestrowany.

  • Na czym polega rejestracja numerów pre-paid?

    Zgodnie z ustawą o działaniach antyterrorystycznych wpisaną do Dziennika Ustaw w dniu 24.06.2016r. każdy operator komórkowy ma obowiązek zbierania danych osobowych i przypisania ich do numeru telefonu na kartę, którego używasz. W praktyce oznacza to podanie swojego imienia, nazwiska i numeru PESEL lub serii i numeru innego dowodu tożsamości.

  • Gdzie znajdę zapisy tej ustawy? Wszyscy o niej mówią, a ja chciałbym sam ją przeczytać

  • Co z ochroną danych osobowych i w jaki sposób jest prowadzona weryfikacja danych osobowych w procesie rejestracji?

    Bezpieczeństwo danych osobowych jest dla nas bardzo ważne. Wszystkie dane przekazywane przez naszą stronę internetową lub z naszych aplikacji udostępnianych partnerom są przesyłane bezpiecznym, szyfrowanym i uwierzytelnionym połączeniem. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie ze wszystkimi wymogami zdefiniowanymi w przepisach, uwzględniając zarówno kryteria bezpieczeństwa fizycznego jak i informatycznego zgodnie z wymogami GIODO. Weryfikacja danych prowadzona jest w prosty sposób. Pracownik punktu potrzebuje jedynie wglądu w dokument tożsamości, na podstawie którego musi spisać numer PESEL lub inny numer dokumentu tożsamości, a także imię i nazwisko właściciela numeru.

  • Jak długo są przechowywane dane klienta po zakończeniu świadczenia usługi Virgin Mobile na kartę?

    Operator jest zobowiązany do przechowywania danych klienta przez 12 miesięcy od dnia zakończenia świadczenia usług telekomunikacyjnych. Obowiązek ten wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Po tym okresie dane klienta są usuwane.

  • Kto musi zarejestrować swój numer na kartę?

    Wszystkie osoby, które używają telefonu na kartę, oraz wszyscy ci, którzy kupią usługę telekomunikacyjną w przyszłości. Obowiązek ten jest niezależny od sieci i operatora, z którego korzystasz.

  • Jak sprawdzić czy mój numer jest zarejestrowany?

    Taką informację znajdziesz po zalogowaniu się do swojego konta na virginmobile.pl w sekcji Zarządzanie kontem w zakładce Rejestracja numerów.

  • Od kiedy wymagany jest obowiązek rejestracji?

    Konieczność rejestracji obowiązuje od 25 lipca 2016 r. Od tego dnia wszystkie nowo zakupione numery w ofertach na kartę lub numery, które nie zostały aktywowane przed 25 lipca 2015 r., będą wymagały zarejestrowania.

  • Gdzie konkretnie można rejestrować u Was numery?

    Możesz to zrobić udając się do punktu partnerskiego (sieć własna Poczty Polskiej, placówki Telakces, Teletorium, Eurobank, niezależne punkty GSM, sieć Ruch, Kolporter, Świat Prasy, Media Star, Inmedio, Inmedio Café, Relay, Discover, Hubiz, Hello, Virgin oraz stacje benzynowe Statoil, Shell, BP i Lotos). Listę punktów, które rejestrują numery znajdziesz tutaj. Weź ze sobą telefon lub kartę SIM oraz dokument tożsamości.

    Druga opcja: możesz wypełnić wniosek on-line, a swoje dane zweryfikować w punkcie partnerskim (sieć własna Poczty Polskiej, placówki Telakces, Teletorium, Eurobank, niezależne punkty GSM, sieć Ruch, Kolporter, Świat Prasy, Media Star, Inmedio, Inmedio Café, Relay, Discover, Hubiz, Hello, Virgin oraz stacje benzynowe Shell). Pełną listę punktów znajdziesz tutaj.

  • Czy mogę zarejestrować swój numer w ramach bankowości internetowej?

    Rejestracji można dokonać w banku ING Bank Śląski w zakładce Moje ING, banku Millenium w sekcji Millenet oraz w Podkarpackim Banku Spółdzielczym po zalogowaniu do PBSbank24. Rejestracja dokonywana jest całkowicie online, za pomocą bankowości internetowej. Dane użytkownika potrzebne do rejestracji tj. imię, nazwisko i numer PESEL są rozpoznawane i wczytywane automatycznie, a następnie w bezpieczny sposób przesyłane przez bank do naszego systemu. Operację rejestracji należy dla bezpieczeństwa potwierdzić kodem SMS otrzymanym od banku.

    Dodatkowo możesz zarejestrować więcej niż jeden numer telefonu - wystarczy, że znasz numer karty SIM. Każdy numer należy zarejestrować oddzielnie.

  • Nie chcę rejestrować on-line, ale od razu w punkcie stacjonarnym. Gdzie mogę to zrobić?

    Stacjonarna rejestracja numerów jest możliwa w sieci własnej Poczty Polskiej, placówkach Telakces, Teletorium, Eurobank, niezależnych punktach GSM, sieci Ruch, Kolporter, Świat Prasy, Media Star, Inmedio, Inmedio Café, Relay, Discover, Hubiz, Hello, Virgin oraz na stacjach benzynowych Statoil, Shell, BP i Lotos. Weź ze sobą telefon lub kartę SIM oraz dokument tożsamości.

  • Jak to jest z "dokończeniem rejestracji on-line". Gdzie mogę to zrobić?

    Dokończenie rejestracji on-line jest możliwe w placówkach eurobank, sieci sklepów Żabka, Freshmarket, sieci własnej Poczty Polskiej, placówkach Telakces, Teletorium, niezależnych punktach GSM, sieci Ruch, Kolporter, Świat Prasy, Media Star, Inmedio, Inmedio Café, Relay, Discover, Hubiz, Hello, Virgin oraz na stacjach benzynowych Shell.

  • Jak zarejestrować numer na firmę?

    Jeśli chcesz zarejestrować numer na firmę, podczas wypełniania formularza online wymagane jest podanie danych reprezentanta firmy takich jak imię, nazwisko i numer PESEL oraz nazwy firmy i numeru NIP.

    W przypadku rejestracji w punkcie stacjonarnym, pamiętaj, żeby zabrać ze sobą dokumenty firmy (potwierdzające nadanie NIP i REGON, zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej bądź KRS). Listę punktów, w których zarejestrujesz numer na firmę znajdziesz tutaj.

  • Mam w Virgin Mobile kilka numerów. Jak je zarejestrować?

    Polecamy rejestrację do Klubu Virgin i przyłączenie aktywnych numerów do swojego konta, a następnie skorzystanie z zakładki „Rejestracja numerów”. Każdy z numerów należy potwierdzić kodem z SMS-a lub przez wpisanie numeru karty SIM i PUK.

    Drugą opcją jest udanie się do stacjonarnego punktu partnerskiego. Będzie tam możliwość rejestracji kilku numerów jednocześnie.

  • Czy po przeniesieniu numeru do Virgin Mobile jest on zarejestrowany? Czy muszę od nowa go rejestrować?

    Tak, po przeniesieniu numeru jest on zarejestrowany na dane które zostały podane na wniosku.

  • Ile kart SIM mogę zarejestrować na siebie?

    Za pośrednictwem strony internetowej virginmobile.pl, dowolną. Natomiast w punktach sprzedaży możesz zarejestrować do 20 kart sim na te same dane.

  • Mam numer w innej sieci. Czy mogę go zarejestrować w Virgin?

    Chętnie doradzimy jak wykonać proces rejestracji u obecnego operatora – niezależnie od sieci, ale po rejestracji zachęcamy do przeniesienia numeru do Virgin Mobile – atrakcyjne bonusy czekają!

  • W jaki sposób mogę wyrejestrować swój numer?

    Klient, który nie jest zainteresowany dalszym korzystaniem z zarejestrowanego numeru i żąda zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych może złożyć stosowne oświadczenie, w którym podając swoje dane rejestracyjne i podpisując się własnoręcznie wyraża wolę wyrejestrowania numeru jednocześnie rozwiązując umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Virgin Mobile Polska. Formularz oświadczenia należy wydrukować, wypełnić, podpisać i przesłać na adres siedziby Virgin Mobile Polska sp. z o.o. ul. Wołodyjowskiego 42, 02-724 Warszawa lub przesłać jego podpisany skan droga mailową na adres ok@virginmobile.pl. Numer zostanie wyrejestrowany niezwłocznie po otrzymaniu takiego oświadczenia.

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK