Usługi
E-faktura w pigułce
Najważniejsze informacje o E-fakturze
Wygoda i oszczędność czasu
Fakturę wyślemy e-mailem do 24 godzin od wystawienia. Otrzymasz również SMS-a z kwotą i terminem płatności.
Jesteś bezpieczny
Twoją fakturę zabezpieczyliśmy przed zafałszowaniem. Dowiedz się, jak rozpoznać prawdziwe E-awizo od Virgin Mobile.
Przypomnienie SMS
O zbliżającym się terminie płatności przypomnimy Ci SMS-em.
Jakie pozycje znajdują się na fakturze?
Nowy klient
Jeśli jesteś nowym Klientem, na fakturze możesz znaleźć jednorazową opłatę aktywacyjną.
Usługi dodatkowe
Opłaty na fakturze mogą przekroczyć wartość Twojego abonamentu, jeśli np. skorzystasz z Usług Premium.
Dodatkowe opłaty
Dodatkowe opłaty wynikające z wyboru lub zmiany oferty oznaczamy na fakturze specjalnym symbolem.
Jak czytać fakturę?
Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów i dowiedzieć się, jak czytać fakturę, zajrzyj do instrukcji.
Schemat opłat za pierwszą i kolejne faktury
-
Abonament za pierwszy niepełny okres rozliczeniowy
1.01Dzień podłączenia usługi
-
Abonament za pierwszy pełny okres rozliczeniowy
6.01Pierwszy dzień Twojego
okresu rozliczeniowego6.02Pierwszy dzień Twojego
drugiego okresu rozliczeniowego -
Abonament za kolejny pełny okres rozliczeniowy
6.03Pierwszy dzień Twojego
kolejnego okresu rozliczeniowego
Pierwsza faktura
Kolejna faktura
Najczęściej zadawane pytania
Powiadomienia mailowe
Jeśli wyraziłeś zgodę na e-fakturę, będziesz co miesiąc
otrzymywać e-mail (e-awizo) z informacją o dacie
wystawienia, numerze faktury, kwocie do zapłaty oraz numerze
konta bankowego. E-mail prześlemy na wskazany przez Ciebie
adres e-mail dedykowany do powiadomień o fakturze. Jeśli
chcesz go zmienić, możesz to zrobić w aplikacji Play24, lub
kontaktując się z Obsługą Klienta. W e-awizo otrzymasz
e-fakturę w formie załącznika PDF. E-fakturę możesz też
pobrać z Twojego konta Play24 po upływie doby od jej
wystawienia. Bezpośrednio z e-awizo możesz opłacić fakturę,
której dotyczy powiadomienie, a także ewentualne zaległości.
W e-awizo wysyłamy również e-dokumenty – dokumenty księgowe,
takie jak e-duplikat, nota księgowa i inne dowody
księgowe.
E-awizo wysyłamy zawsze z adresu awizo@mojefinanseplay.pl.
Zawsze sprawdzaj adres nadawcy maila.
Powiadomienia sms
Co miesiąc wysyłamy Ci na numer podstawowy powiadomienia SMS o wystawieniu nowej faktury. Powiadomienia otrzymasz z nadpisu PLAY FINANSE. SMS zawiera podstawowe informacje niezbędne do opłacenia rachunku. Jeśli nie chcesz otrzymywać powiadomień – skontaktuj się z nami.
-
Numer Twojego konta abonenckiego i dane adresowe
Na każdej fakturze znajdziesz Twój numer konta i dane adresowe oraz adres e-mail, na który przesyłamy Ci e-faktury.
-
Abonament za okres
Okres, za który naliczyliśmy opłaty abonamentowe - płatne z góry za następny miesiąc.
-
Opłaty naliczone w okresie
Okres, w którym naliczyliśmy dodatkowe opłaty za usługi przekraczające limity dostępne w ramach Twojego abonamentu.
-
Informacja o dodatkowych opłatach
Jeśli na Twojej fakturze doliczymy dodatkowe opłaty, oznaczymy je grafiką. O opłatach uprzedzimy Cię prezentując informację na górze faktury.
-
Opłaty dla numerów
Tę sekcję zobaczysz, jeśli masz więcej niż jeden numer na koncie abonenckim. Znajdziesz tu podsumowanie opłat, które naliczyliśmy w ramach abonamentu i poza abonamentem dla wszystkich Twoich numerów na tym koncie. Nie uwzględniam tu natomiast opłat wspólnych dla całego Twojego konta. Szczegółowe rozliczenie znajdziesz w kolejnych sekcjach.
-
Wartość faktury
Obejmuje:
- łączną kwotę za wszystkie Twoje abonamenty i pakiety
- opłaty za aktywności przekraczające limity dostępne w ramach Twojego abonamentu,
- opłaty za usługi dodatkowe, np. zamówiony przez Ciebie rachunek szczegółowy lub ubezpieczenia.
-
Pozostałe opłaty
Opłaty, które doliczyliśmy do faktury, np. opłaty za zakupy mobilne, odsetki
-
Prosimy o wpłatę
Kwota do zapłaty naliczona w dniu wystawienia faktury. Wartość ta nie uwzględnia ewentualnych zaległości.
-
Termin płatności
Dzień, w którym najpóźniej powinniśmy otrzymać Twoją wpłatę. Standardowo to 14 dni od daty wystawienia faktury.
-
Numer konta bankowego i tytuł przelewu
Dedykowany specjalnie dla Twoich wpłat numer konta bankowego.
Jeśli robisz przelew bankowy wpisz Tytuł przelewu - jest on jednocześnie numerem Twojej faktury. Jeśli nie wskażesz w tytule przelewu numeru faktury możemy zaliczyć Twoją wpłatę na najstarsze wymagane zobowiązanie, jeśli takie jest na Twoim koncie. Jeśli dostajesz e-fakturę, skorzystaj z szybkich płatności klikając przycisk „Zapłać online”.
-
Rozliczenie bieżącego i poprzedniego okresu
Informacje o wszystkich elementach rozliczenia, które składają się na Kwotę do zapłaty z uwzględnieniem Twoich wpłat, korekt, not odsetkowych itd.
-
Opłaty dla poszczególnych numerów
Opłaty podzieliliśmy na:
- Abonamenty i usługi – wszystkie Twoje abonamenty i pakiety
- Opłaty poza abonamentem – opłaty za usługi, które nie są uwzględniane w Twoim abonamencie, czyli np. płatne korzystanie z roamingu za granicą, połączenia na numery specjalne, infolinie, wiadomości Premium, usługi multimedialne itd.
-
Dodatkowe naliczenia
Opłaty dodatkowe, na które chcemy zwrócić Twoją uwagę zaznaczamy fioletową czcionką oraz grafiką. Dodatkowe opłaty za niepełny okres rozliczeniowy mogą się pojawić na Twojej pierwszej fakturze lub np. po zmianie oferty.
-
Opłaty wspólne
Opłaty, które nie są związane z konkretnym numerem - np. opłata za rachunek szczegółowy lub wynikające z innych Twoich umów.
-
Kaucja
Wysokość i data kaucji, jeśli taką wpłaciłeś/aś przy podpisaniu umowy.
-
Faktura VAT
Na końcu znajdziesz fakturę VAT, czyli szczegółowe rozliczenie za świadczone usługi z wyszczególnionymi stawkami VAT.
-
Druk do przelewu
Dodamy druk, jeśli korzystasz ze standardowego przelewu jako metody płatności. Jeśli masz aktywne cykliczne płatności np. Polecenie Zapłaty, Cykliczną płatność kartą, płatności powtarzalne Blik, to nie dołączymy druku.
Fakturę możesz opłacić na kilka sposobów.
- Jeśli dostajesz e-fakturę, możesz przejść do płatności bezpośrednio z e-faktury, klikając przycisk "Zapłać online";
- Możesz też ustawić płatność cykliczną, np. kartą lub BLIK;
- Skorzystaj z Foto wpłaty jeśli jesteś klientem wybranych banków (więcej szczegółów poniżej);
- Fakturę możesz opłacić także przelewem tradycyjnym. Dane do przelewu znajdziesz na fakturze.
Poniżej znajdziesz więcej informacji o wybranych metodach płatności:
Cykliczna karta
Jest to wygodny i bezpieczny sposób opłacania rachunków.
Faktury, które dostaniesz po włączeniu usługi, będą
automatycznie opłacane z Twojej karty płatniczej –
kredytowej lub debetowej. Z karty pobierana jest kwota do
zapłaty aktualna na dzień terminu płatności. System podejmie
dwie próby obciążenia karty. Jeśli nie ustawiłeś
prawidłowych limitów dla transakcji kartowych lub nie było
wystarczających środków na karcie, musisz opłacić fakturę
samodzielnie inną metodą.
Wszystkie faktury nieopłacone
przez Ciebie przed aktywacją Cyklicznej Karty musisz opłacić
w inny sposób. Kwota zaległości nie zostanie automatycznie
pobrana z Twojej karty.
Ile kosztuje usługa?
Aktywacja usługi jest bezpłatna. Za każdą transakcję
zapłacisz prowizję 1,5 zł. Opłatę pobiera Blue Media S.A.
Kwota jest doliczana do przelewu automatycznie. Na adres
email, podany przez Ciebie w trakcie aktywacji usługi,
otrzymasz potwierdzenie realizacji transakcji.
Jak włączyć usługę?
Usługę "Cykliczna Karta" włącz w Play24 w zakładce Płatności/Ustawienia/Cykliczna Karta.
Płatności Powtarzalne BLIK
To automatyczne pobieranie opłaty z Twojego rachunku
bankowego.
Próba obciążenia rachunku bankowego nastąpi 3
dni przed terminem płatności za fakturę Play. W zależności
od ustawień w bankowości mobilnej, faktury będą opłacane:
-
z autoryzacją przelewu
- musisz zaakceptować obciążenie w ciągu 72 godzin -
bez autoryzacji
- kwota za fakturę zostanie automatycznie pobrana z
Twojego rachunku bankowego
Jeśli obciążenie nie zostanie zrealizowane, fakturę opłać samodzielnie, wybierając inną metodę płatności. Wszystkie faktury nieopłacone przez Ciebie przed aktywacją usługi musisz opłacić w inny sposób. Kwota zaległości nie zostanie automatycznie pobrana z Twojego konta.
Ile kosztuje usługa?
Za każdą transakcję zapłacisz prowizję 1,5 zł. Opłatę
pobiera Blue Media S.A. Kwota jest doliczana do przelewu
automatycznie. Na adres email, podany przez Ciebie w trakcie
aktywacji usługi, otrzymasz potwierdzenie realizacji
transakcji.
Jak włączyć usługę?
Usługę "Płatności Powtarzalne BLIK" włącz:
- w Play24 w zakładce Płatności/Ustawienia/Płatności Powtarzalne BLIK.
Zapłać Online
Usługa jest dostępna w Play24 i w e-mailu z e-awizo. Możesz opłacić fakturę kartą, BLIKiem lub przelewem online. Nie musisz wypełniać danych przelewu, numeru rachunku, danych odbiorcy ani wpisywać kwoty.
Ile kosztuje usługa
Za każdą transakcję zapłacisz prowizję 1,5 zł. Opłatę
pobiera Blue Media S.A. Kwota jest doliczana do przelewu
automatycznie.
Jak możesz skorzystać z usługi
Skorzystaj z Zapłać Online w Play24 lub przez e-awizo. W
e-awizo możesz zapłacić całą kwotę faktury.
W Play24 możesz
zapłacić za kilka faktur jednocześnie.
Foto wpłata
To szybka i wygodna metoda opłacania rachunków w aplikacji mobilnej banku z funkcją skanowania danych przelewu (przy użyciu aparatu w telefonie).
Kto może skorzystać z usługi
Usługa jest dostępna dla Klientów Banków:
- Citi Handlowy
- Getin
- Millennium
- BNP Paribas
Jak skorzystać z Foto wpłaty
Zeskanuj QR kod z faktury, którą chcesz opłacić
- Aplikacja automatycznie pobierze szczegóły płatności
- Sprawdź dane i zatwierdź płatność
Masz kilka sposobów, żeby sprawdzić, czy mail w Twojej skrzynce jest na pewno od nas:
1. adres: e-mail z awizo może przyjść wyłącznie z adresu: awizo@mojefinanseplay.pl. Weź jednak pod uwagę, że oszuści potrafią spowodować wyświetlanie fałszywego adresu nadawcy
2. dokument: sprawdź, czy załączona do e-maila faktura jest też na Twoim koncie w Play24
3. zadzwoń do Obsługi Klienta pod numer *222 i zapytaj o ostatnią fakturę
4. sprawdź dokładnie załączniki w e-mailu z e-awizo. Wysyłamy e-maile z dwoma załącznikami:
- e-faktura w pliku PDF
- certyfikat autentyczności w pliku smime.p7s. Więcej o certyfikatach możesz przeczytać na stronie Certum.pl
Niektóre programy pocztowe obsługują podpisane wiadomości i umożliwiają zapoznanie się z podpisem jaki został wykorzystany do podpisania wiadomości. Podpis ten zostaje wczytany w nagłówku wiadomości. Wówczas w załącznikach nie pojawia się dodatkowy plik smime.p7s. Zainstaluj program antywirusowy i regularnie aktualizuj systemy operacyjne w komputerach, telefonach czy tabletach.
Jednorazowo możesz otrzymać fakturę, która obejmuje opłatę za dwa kolejne miesiące (dwa okresy rozliczeniowe).
Jeśli ją opłacisz to uregulujesz opłatę za poprzedni oraz bieżący miesiąc.
Zmieniliśmy sposób fakturowania – opłatę za abonament będziemy naliczać „z góry”.
O terminie rozpoczęcia naliczania abonamentu z góry będziemy Cię
informować bezpośrednio SMS-em min. 30 dni wcześniej.
W kolejnych miesiącach kwota Twojej faktury będzie taka jak
zazwyczaj - obejmować będzie jeden okres rozliczeniowy.
Nie zmienia się kwota abonamentu, ani kwota zobowiązania,
którą zapłacisz podczas trwania całej umowy.
Jaki mam
termin na zapłatę faktury?
Dla Twojej wygody wydłużamy
termin płatności faktury, która obejmuje dwa okresy
rozliczeniowe z 14 dni do 60 dni.
Nasz rachunek bankowy pozostaje bez zmian.