Usługi
E-faktura w pigułce
Najważniejsze informacje o E-fakturze
Wygoda i oszczędność czasu
Fakturę wyślemy e-mailem do 24 godzin od wystawienia. Otrzymasz również SMS-a z kwotą i terminem płatności.
Jesteś bezpieczny
Twoją fakturę zabezpieczyliśmy przed zafałszowaniem. Dowiedz się, jak rozpoznać prawdziwe E-awizo od Virgin Mobile.
Przypomnienie SMS
O zbliżającym się terminie płatności przypomnimy Ci SMS-em.
Jakie pozycje znajdują się na fakturze?
Nowy klient
Jeśli jesteś nowym Klientem, na fakturze możesz znaleźć jednorazową opłatę aktywacyjną.
Usługi dodatkowe
Opłaty na fakturze mogą przekroczyć wartość Twojego abonamentu, jeśli np. skorzystasz z Usług Premium.
Dodatkowe opłaty
Dodatkowe opłaty wynikające z wyboru lub zmiany oferty oznaczamy na fakturze specjalnym symbolem.
Jak czytać fakturę?
Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów i dowiedzieć się, jak czytać fakturę, zajrzyj do instrukcji.
Schemat opłat za pierwszą i kolejne faktury
- 
                Abonament za pierwszy niepełny okres rozliczeniowy 1.01Dzień podłączenia usługi 
- 
                Abonament za pierwszy pełny okres rozliczeniowy 6.01Pierwszy dzień Twojego 
 okresu rozliczeniowego6.02Pierwszy dzień Twojego 
 drugiego okresu rozliczeniowego
- 
                Abonament za kolejny pełny okres rozliczeniowy 6.03Pierwszy dzień Twojego 
 kolejnego okresu rozliczeniowego
Pierwsza faktura
Kolejna faktura
Najczęściej zadawane pytania
Powiadomienia mailowe
                    Jeśli wyraziłeś zgodę na e-fakturę, będziesz co miesiąc
                    otrzymywać e-mail (e-awizo) z informacją o dacie
                    wystawienia, numerze faktury, kwocie do zapłaty oraz numerze
                    konta bankowego. E-mail prześlemy na wskazany przez Ciebie
                    adres e-mail dedykowany do powiadomień o fakturze. Jeśli
                    chcesz go zmienić, możesz to zrobić w aplikacji Play24, lub
                    kontaktując się z Obsługą Klienta. W e-awizo otrzymasz
                    e-fakturę w formie załącznika PDF. E-fakturę możesz też
                    pobrać z Twojego konta Play24 po upływie doby od jej
                    wystawienia. Bezpośrednio z e-awizo możesz opłacić fakturę,
                    której dotyczy powiadomienie, a także ewentualne zaległości.
                    W e-awizo wysyłamy również e-dokumenty – dokumenty księgowe,
                    takie jak e-duplikat, nota księgowa i inne dowody
                    księgowe.
                    E-awizo wysyłamy zawsze z adresu awizo@mojefinanseplay.pl.
                    
                    Zawsze sprawdzaj adres nadawcy maila.
                  
Powiadomienia sms
Co miesiąc wysyłamy Ci na numer podstawowy powiadomienia SMS o wystawieniu nowej faktury. Powiadomienia otrzymasz z nadpisu PLAY FINANSE. SMS zawiera podstawowe informacje niezbędne do opłacenia rachunku. Jeśli nie chcesz otrzymywać powiadomień – skontaktuj się z nami.
 
                      - 
                          
                          Numer Twojego konta abonenckiego i dane adresoweNa każdej fakturze znajdziesz Twój numer konta i dane adresowe oraz adres e-mail, na który przesyłamy Ci e-faktury. 
- 
                          
                          Abonament za okresOkres, za który naliczyliśmy opłaty abonamentowe - płatne z góry za następny miesiąc. Podstawowe dane na fakturze 
- 
                          
                          Opłaty naliczone w okresieOkres, w którym naliczyliśmy dodatkowe opłaty za usługi przekraczające limity dostępne w ramach Twojego abonamentu. 
- 
                          
                          Informacja o dodatkowych opłatachJeśli na Twojej fakturze doliczymy dodatkowe opłaty, oznaczymy je grafiką. O opłatach uprzedzimy Cię prezentując informację na górze faktury. 
- 
                          
                          Opłaty dla numerówTę sekcję zobaczysz, jeśli masz więcej niż jeden numer na koncie abonenckim. Znajdziesz tu podsumowanie opłat, które naliczyliśmy w ramach abonamentu i poza abonamentem dla wszystkich Twoich numerów na tym koncie. Nie uwzględniam tu natomiast opłat wspólnych dla całego Twojego konta. Szczegółowe rozliczenie znajdziesz w kolejnych sekcjach. 
 
                      - 
                          
                          Wartość fakturyObejmuje: - łączną kwotę za wszystkie Twoje abonamenty i pakiety
- opłaty za aktywności przekraczające limity dostępne w ramach Twojego abonamentu,
- opłaty za usługi dodatkowe, np. zamówiony przez Ciebie rachunek szczegółowy lub ubezpieczenia.
 
- 
                          
                          Pozostałe opłatyOpłaty, które doliczyliśmy do faktury, np. opłaty za zakupy mobilne, odsetki 
- 
                          
                          Prosimy o wpłatęKwota do zapłaty naliczona w dniu wystawienia faktury. Wartość ta nie uwzględnia ewentualnych zaległości. 
 
- 
                          
                          Termin płatnościDzień, w którym najpóźniej powinniśmy otrzymać Twoją wpłatę. Standardowo to 14 dni od daty wystawienia faktury. 
- 
                          
                          Numer konta bankowego i tytuł przelewuDedykowany specjalnie dla Twoich wpłat numer konta bankowego. 
 Jeśli robisz przelew bankowy wpisz Tytuł przelewu - jest on jednocześnie numerem Twojej faktury. Jeśli nie wskażesz w tytule przelewu numeru faktury możemy zaliczyć Twoją wpłatę na najstarsze wymagane zobowiązanie, jeśli takie jest na Twoim koncie. Jeśli dostajesz e-fakturę, skorzystaj z szybkich płatności klikając przycisk „Zapłać online”.
 
 
                      - 
                          
                          Rozliczenie bieżącego i poprzedniego okresuInformacje o wszystkich elementach rozliczenia, które składają się na Kwotę do zapłaty z uwzględnieniem Twoich wpłat, korekt, not odsetkowych itd. 
- 
                          
                          Opłaty dla poszczególnych numerówOpłaty podzieliliśmy na: - Abonamenty i usługi – wszystkie Twoje abonamenty i pakiety
- Opłaty poza abonamentem – opłaty za usługi, które nie są uwzględniane w Twoim abonamencie, czyli np. płatne korzystanie z roamingu za granicą, połączenia na numery specjalne, infolinie, wiadomości Premium, usługi multimedialne itd.
 
- 
                          
                          Dodatkowe naliczeniaOpłaty dodatkowe, na które chcemy zwrócić Twoją uwagę zaznaczamy fioletową czcionką oraz grafiką. Dodatkowe opłaty za niepełny okres rozliczeniowy mogą się pojawić na Twojej pierwszej fakturze lub np. po zmianie oferty. 
- 
                          
                          Opłaty wspólneOpłaty, które nie są związane z konkretnym numerem - np. opłata za rachunek szczegółowy lub wynikające z innych Twoich umów. 
- 
                          
                          KaucjaWysokość i data kaucji, jeśli taką wpłaciłeś/aś przy podpisaniu umowy. 
 
                      - 
                          
                          Faktura VATNa końcu znajdziesz fakturę VAT, czyli szczegółowe rozliczenie za świadczone usługi z wyszczególnionymi stawkami VAT. 
- 
                          
                          Druk do przelewuDodamy druk, jeśli korzystasz ze standardowego przelewu jako metody płatności. Jeśli masz aktywne cykliczne płatności np. Polecenie Zapłaty, Cykliczną płatność kartą, płatności powtarzalne Blik, to nie dołączymy druku. 
Fakturę możesz opłacić na kilka sposobów.
- Jeśli dostajesz e-fakturę, możesz przejść do płatności bezpośrednio z e-faktury, klikając przycisk "Zapłać online";
- Możesz też ustawić płatność cykliczną, np. kartą lub BLIK;
- Skorzystaj z Foto wpłaty jeśli jesteś klientem wybranych banków (więcej szczegółów poniżej);
- Fakturę możesz opłacić także przelewem tradycyjnym. Dane do przelewu znajdziesz na fakturze.
Poniżej znajdziesz więcej informacji o wybranych metodach płatności:
Cykliczna karta
                    Jest to wygodny i bezpieczny sposób opłacania rachunków.
                    Faktury, które dostaniesz po włączeniu usługi, będą
                    automatycznie opłacane z Twojej karty płatniczej –
                    kredytowej lub debetowej. Z karty pobierana jest kwota do
                    zapłaty aktualna na dzień terminu płatności. System podejmie
                    dwie próby obciążenia karty. Jeśli nie ustawiłeś
                    prawidłowych limitów dla transakcji kartowych lub nie było
                    wystarczających środków na karcie, musisz opłacić fakturę
                    samodzielnie inną metodą.
 Wszystkie faktury nieopłacone
                    przez Ciebie przed aktywacją Cyklicznej Karty musisz opłacić
                    w inny sposób. Kwota zaległości nie zostanie automatycznie
                    pobrana z Twojej karty.
                  
Ile kosztuje usługa?
                    Aktywacja usługi jest bezpłatna. Za każdą transakcję
                    zapłacisz prowizję 1,5 zł. Opłatę pobiera Blue Media S.A.
                    Kwota jest doliczana do przelewu automatycznie. Na adres
                    email, podany przez Ciebie w trakcie aktywacji usługi,
                    otrzymasz potwierdzenie realizacji transakcji.
                  
Jak włączyć usługę?
Usługę "Cykliczna Karta" włącz w Play24 w zakładce Płatności/Ustawienia/Cykliczna Karta.
Płatności Powtarzalne BLIK
                    To automatyczne pobieranie opłaty z Twojego rachunku
                    bankowego.
 Próba obciążenia rachunku bankowego nastąpi 3
                    dni przed terminem płatności za fakturę Play. W zależności
                    od ustawień w bankowości mobilnej, faktury będą opłacane:
                  
- 
                      z autoryzacją przelewu
 - musisz zaakceptować obciążenie w ciągu 72 godzin
- 
                      bez autoryzacji
 - kwota za fakturę zostanie automatycznie pobrana z
 Twojego rachunku bankowego
Jeśli obciążenie nie zostanie zrealizowane, fakturę opłać samodzielnie, wybierając inną metodę płatności. Wszystkie faktury nieopłacone przez Ciebie przed aktywacją usługi musisz opłacić w inny sposób. Kwota zaległości nie zostanie automatycznie pobrana z Twojego konta.
Ile kosztuje usługa?
                    Za każdą transakcję zapłacisz prowizję 1,5 zł. Opłatę
                    pobiera Blue Media S.A. Kwota jest doliczana do przelewu
                    automatycznie. Na adres email, podany przez Ciebie w trakcie
                    aktywacji usługi, otrzymasz potwierdzenie realizacji
                    transakcji.
                  
Jak włączyć usługę?
Usługę "Płatności Powtarzalne BLIK" włącz:
- w Play24 w zakładce Płatności/Ustawienia/Płatności Powtarzalne BLIK.
Zapłać Online
Usługa jest dostępna w Play24 i w e-mailu z e-awizo. Możesz opłacić fakturę kartą, BLIKiem lub przelewem online. Nie musisz wypełniać danych przelewu, numeru rachunku, danych odbiorcy ani wpisywać kwoty.
Ile kosztuje usługa
                    Za każdą transakcję zapłacisz prowizję 1,5 zł. Opłatę
                    pobiera Blue Media S.A. Kwota jest doliczana do przelewu
                    automatycznie.
                  
Jak możesz skorzystać z usługi
                    Skorzystaj z Zapłać Online w Play24 lub przez e-awizo. W
                    e-awizo możesz zapłacić całą kwotę faktury.
 W Play24 możesz
                    zapłacić za kilka faktur jednocześnie.
                  
Foto wpłata
To szybka i wygodna metoda opłacania rachunków w aplikacji mobilnej banku z funkcją skanowania danych przelewu (przy użyciu aparatu w telefonie).
Kto może skorzystać z usługi
Usługa jest dostępna dla Klientów Banków:
- Citi Handlowy
- Getin
- Millennium
- BNP Paribas
Jak skorzystać z Foto wpłaty
Zeskanuj QR kod z faktury, którą chcesz opłacić
- Aplikacja automatycznie pobierze szczegóły płatności
- Sprawdź dane i zatwierdź płatność
Masz kilka sposobów, żeby sprawdzić, czy mail w Twojej skrzynce jest na pewno od nas:
1. adres: e-mail z awizo może przyjść wyłącznie z adresu: awizo@mojefinanseplay.pl. Weź jednak pod uwagę, że oszuści potrafią spowodować wyświetlanie fałszywego adresu nadawcy
2. dokument: sprawdź, czy załączona do e-maila faktura jest też na Twoim koncie w Play24
3. zadzwoń do Obsługi Klienta pod numer *222 i zapytaj o ostatnią fakturę
4. sprawdź dokładnie załączniki w e-mailu z e-awizo. Wysyłamy e-maile z dwoma załącznikami:
- e-faktura w pliku PDF
- certyfikat autentyczności w pliku smime.p7s. Więcej o certyfikatach możesz przeczytać na stronie Certum.pl
Niektóre programy pocztowe obsługują podpisane wiadomości i umożliwiają zapoznanie się z podpisem jaki został wykorzystany do podpisania wiadomości. Podpis ten zostaje wczytany w nagłówku wiadomości. Wówczas w załącznikach nie pojawia się dodatkowy plik smime.p7s. Zainstaluj program antywirusowy i regularnie aktualizuj systemy operacyjne w komputerach, telefonach czy tabletach.
					Jednorazowo możesz otrzymać fakturę, która obejmuje opłatę za dwa kolejne miesiące (dwa okresy rozliczeniowe).
					Jeśli ją opłacisz to uregulujesz opłatę za poprzedni oraz bieżący miesiąc.
					Zmieniliśmy sposób fakturowania – opłatę za abonament będziemy naliczać „z góry”. 
					O terminie rozpoczęcia naliczania abonamentu z góry będziemy Cię
                    informować bezpośrednio SMS-em min. 30 dni wcześniej.
					W kolejnych miesiącach kwota Twojej faktury będzie taka jak
                    zazwyczaj - obejmować będzie jeden okres rozliczeniowy.
                    Nie zmienia się kwota abonamentu, ani kwota zobowiązania,
                    którą zapłacisz podczas trwania całej umowy.
  Jaki mam
						termin na zapłatę faktury?
					  Dla Twojej wygody wydłużamy
                    termin płatności faktury, która obejmuje dwa okresy
                    rozliczeniowe z 14 dni do 60 dni.
                    Nasz rachunek bankowy pozostaje bez zmian.