Przenieś numer

Przeniesienie numeru? To proste! Wypełnij wniosek. My zajmiemy się resztą.

Przeniesienie numeru – zasady i oferta dla przenoszących numer

Przeniesienie numeru do innego operatora wymaga tylko wypełnienia odpowiedniego wniosku. Zmiana operatora sieci komórkowej umożliwia też zmianę rodzaju usługi. Możliwe jest przeniesienie numeru z abonamentu na kartę, z karty na abonament, z abonamentu na abonament i z karty na kartę.

Jeśli twój operator komórkowy nie zapewnia ci usług telekomunikacyjnych, które zaspokajają twoje potrzeby, nalicza dodatkowe opłaty lub jego oferta jest droższa niż u innych operatorów, możesz zmienić sieć, zachowując numer. Sposobem na to jest przeniesienie numeru.

Czytaj więcej

Jak działa przeniesienie numeru do innej sieci? Jakie są możliwości?

Przeniesienie numeru to sposób na zatrzymanie dotychczasowego numeru telefonu, ale zmianę dostawcy usług i opcjonalnie zmianę rodzaju oferty. Możliwe jest:

  • przeniesienie numeru na kartę, w tym przeniesienie numeru z karty na abonament i przeniesienie numeru z karty na kartę,
  • przeniesienie numeru na abonament, w tym z abonamentu na kartę i z abonamentu na abonament (w takim przypadku możliwe jest przeniesienie numeru w trakcie trwania umowy lub po jej zakończeniu).

W Virgin Mobile dajemy ci specjalne oferty dla przenoszących numer. Możesz wybrać, czy najlepsza oferta dla przenoszących numer to dla ciebie opcja na kartę, czy na abonament. W obu przypadkach możesz liczyć na atrakcyjne warunki:

  • jeśli przenosisz numer do oferty na kartę – wybierz jeden z 4 pakietów dostępnych w ofercie prepaid – #MINI 9, #GIGADAJE 7, #GIGADAJE albo #GIGAMAKS; możesz dopasować w ten sposób do swoich potrzeb dostępną do wykorzystania co miesiąc w ramach opłaty za pakiet liczbę minut do wszystkich krajowych sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-ów do wszystkich sieci krajowych oraz ilość transferu danych; dodatkowo możesz skorzystać z oferty specjalnej różnej dla poszczególnych pakietów;
  • jeśli przenosisz numer do oferty na abonament – wybierz jeden z 3 planów taryfowych – Abonament dla Każdego 1.0, Plan 2.1_24, Plan 3.1_24 – możesz wybrać, czy chcesz mieć minuty bez limitu tylko do sieci krajowych, do sieci krajowych i na numery stacjonarne, czy do wszystkich w Polsce i w całej Unii Europejskiej, każdy z tych planów ma też różny zakres nielimitowanych SMS-ów, a Plan 2.1_24 i Plan 3.1_24 także MMS-ów; taryfy abonamentowe różnią się też ilością dostępnego miesięcznie transferu danych.

Żeby poznać szczegółowe oferty przeniesienia numeru, wybierz, czy chcesz przenieść numer do oferty na kartę, czy na abonament.

Kiedy można przenieść numer do innego operatora? Podstawowe zasady

Przeniesienie numeru na kartę jest łatwiejsze niż zmiana operatora komórkowego w przypadku korzystania z oferty abonamentowej. Jest tak dzięki wprowadzeniu obowiązku rejestracji wszystkich kart SIM, także prepaidowych. Klienci korzystający z oferty na kartę nie muszą zastanawiać się, kiedy można przenieść numer do innej sieci ani ile przed końcem umowy można przenieść numer – mogą zmienić operatora w dowolnym momencie.

Z kolei przeniesienie numeru do innego operatora w trakcie trwania umowy, jeśli opłaca się abonament, wymaga wybrania terminu, w którym to przeniesienie ma nastąpić. Warto upewnić się, że numer zacznie działać w nowej sieci dopiero po zakończeniu obowiązującej umowy abonamentowej lub że dotychczasowy operator nie naliczy kary za przedwczesne zerwanie umowy. Natomiast sam wniosek o przeniesienie numeru można złożyć w dowolnym momencie.

Jak przenieść numer do innej sieci? Jak wygląda i jak długo trwa przeniesienie numeru?

W Virgin Mobile oferujemy przeniesienie numeru przez Internet. Wystarczy, że wypełnisz wniosek i podpiszesz go, gdy zostanie doręczony przez kuriera. Otrzymasz od nas nową kartę SIM. Żeby aktywować numer w sieci, włóż ją do telefonu i wykonaj połączenie.

Nasz sposób, jak przenieść numer, jest banalnie prosty. Nie obciążymy cię też żadnymi dodatkowymi kosztami związanymi z przeniesieniem numeru. Z wybranej oferty możesz korzystać od momentu otrzymania nowej karty SIM.

Procedura przeniesienia numeru do Virgin Mobile jest maksymalnie uproszczona niezależnie od tego, czy chodzi o przeniesienie numeru telefonu na kartę, czy abonamentowego. Co jest potrzebne do przeniesienia numeru? Wystarczą numer, który chcesz przenieść, i jego dane rejestracyjne lub umowa w przypadku korzystania dotychczas z abonamentu.

W związku z przeniesieniem numeru po wypełnieniu i wysłaniu wniosku otrzymasz od nas do podpisania:

  • wypełniony online wniosek,
  • oświadczenie o obecnej usłudze,
  • pełnomocnictwo dla nas do czynności niezbędnych do zmiany operatora.

Nie musisz się zastanawiać, czy można przenieść numer z abonamentu na kartę ani jak to zrobić. Postępuj zgodnie z instrukcją, a bez trudu uda ci się przeniesienie numeru zarówno w abonamencie, jak i na kartę. W razie wątpliwości możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Gdzie przenieść numer i dlaczego do Virgin Mobile?

Jeśli mimo wszystko nie jesteś pewien, gdzie najlepiej przenieść numer, weź pod uwagę przejrzystość oferty i jej elastyczność. W Virgin Mobile nie ma ukrytych opłat, a ostateczny koszt korzystania z usług jest zawsze określony.

Przenosząc numer do Virgin Mobile, możesz wybrać taką ofertę, która najlepiej zaspokoi twoje potrzeby niezależnie od tego, czy wybierzesz abonament, czy opcję na kartę. Znajdziesz ofertę dla siebie jeśli dużo rozmawiasz, SMS-ujesz, MMS-ujesz, surfujesz w Internecie i jeśli często wyjeżdżasz do innych państw Unii Europejskiej.

Przeniesienie numeru online jest bezproblemowe i proste, przeprowadzimy cię przez procedurę krok po kroku, a w razie jakichkolwiek związanych z tym wątpliwości możesz zwrócić się do naszych specjalistów z działu obsługi klienta.

Virgin Mobile jest marką znaną międzynarodowo. W Polsce działamy od 2012 roku. Dotychczas w naszej sieci w Polsce jest już ponad 450 tysięcy aktywnych klientów. Nie wahaj się i dołącz do nich, zachowują swój obecny numer telefonu.

Ładowanie