Pierwsze kroki

  • W jakich technologiach działa Virgin?

    Virgin działa w technologiach GPRS, EDGE, 3G, HSDPA, LTE, 4G.

  • Na jakich nadajnikach i jaki zasięg ma Virgin Mobile Polska?

    Korzystamy z nadajników Play i T-Mobile. Zasięg Virgin Mobile można sprawdzić na mapce zasięgu

  • Jaki rodzaj kart SIM oferujecie?

    Oferujemy kartę uniwersalną 3w1 (standard, microSIM, nanoSIM), która pasuje do każdego rodzaju aparatu telefonicznego. Wystarczy wyłamać kartę do pożądanego rozmiaru.

  • Mam telefon od innego operatora – czy wasza karta SIM zadziała?

    Aby nasza karta zadziałała telefon musi mieć zdjętą blokadę SIM-lock. W przeciwnym razie niestety nie będzie funkcjonować.

    Dodatkowo warto się upewnić, czy telefon obsługuje częstotliwości GSM 900 i 1800 MHz.

  • Czy oferujecie lejek internetowy?

    Tak. Po wykorzystaniu pakietów danych, korzystanie z internetu jest bezpłatne. Prędkość transmisji spada do 32 kbit/s.

  • Jak mam skonfigurować swój telefon?

    Dla większości telefonów możliwe jest uzyskanie danych konfiguracyjnych za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS.
    Wystarczy na numer 9999 wysłać SMS o treści:

    Virgin – otrzymasz wszystkie ustawienia
    Virgin mms – otrzymasz ustawienia mms
    Virgin internet – otrzymasz ustawienia internetowe.

    Jeśli konfigurujesz telefon ręcznie poniżej znajdziesz parametry właściwe dla naszej sieci:

    MMS
    Punkt dostępu (APN): mms
    Uwierzytelnianie: brak
    Nazwa użytkownika: brak
    Hasło: brak
    Strona główna: http://mmsc.net.pl/mms/wapenc
    Adres serwera proxy: 10.10.25.5
    Port: 8080

    Połączenie z siecią Internet z telefonu
    Punkt dostępu (APN): internet
    Numer dostępowy: *99# – w przypadku telefonów wymagających numeru
    Nazwa użytkownika: brak
    Hasło: brak
    Dns: dynamiczny

  • Straciłem swój telefon i chciałbym zablokować kartę. Co zrobić?

    W przypadku chęci zablokowania numeru należy skontaktować się z Obsługą Klienta wybierając *222 z numerów Virgin lub pod numerem 799 555 222 dzwoniąc z numerów innych operatorów.

  • Nie mogę z numeru na kartę zadzwonić na numery premium (m.in. 0 800, 0 801), dlaczego?

    Żeby z numeru na kartę dzwonić lub SMSować na numery premium potrzebne jest przynajmniej jedno doładowanie, choćby za 5 zł. Jeśli tego nie zrobiłeś/aś, nie możesz wykonać tego typu działań.

Ładowanie
OK

Aby usprawnić funkcjonowanie naszej witryny wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z virginmobile.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji w Polityce prywatności.