Nie zwlekaj z rejestracją numeru! Zostało...
dnigodzminsek
Zobacz, jakie to proste
X

Pierwsze kroki

  • Gdzie mogę kupić starter Virgin?

    Istnieją dwa sposoby zakupu starterów: poprzez naszą stronę internetową virginmobile.pl oraz w wybranych punktach: kioskach, salonach prasowych, sieciach handlowych, czy na stacjach benzynowych. Pełną listę partnerów znajdziesz tutaj

    Pamiętaj, że od 25 lipca 2016 wszystkie nowe numery na kartę powinny być zarejestrowane, aby zostały aktywowane. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz tutaj

  • Chcę przenieść swój numer do waszej sieci. Jakie są procedury?

    Po złożeniu wniosku on-line o przeniesienie numeru wyślemy do Ciebie dokumenty bezpłatnym kurierem. Przeczytaj je i podpisz, a także okaż swój dokument tożsamości. Jak tylko kurier dostarczy nam podpisane przez Ciebie formularze, damy znać Twojemu obecnemu operatorowi o przeniesieniu. Wtedy powinien on „uwolnić” numer, a my uruchamiamy nasze usługi i jesteś w Virgin.

    Więcej szczegółów o przenoszeniu numeru znajdziesz w naszym przewodniku.

    Inna możliwość to wizyta w punktach sprzedaży Telakces oraz punktach GSM. Ich listę znajdziesz tutaj. Na miejscu wypełnij potrzebne dokumenty, a także przedstaw sprzedawcy dokument tożsamości.

    Resztę załatwimy za Ciebie! A Ty ciesz się bonusami dla przenoszących numer :)

     

  • Jak długo jest ważne konto na Kartę?

    Po wykonaniu pierwszego połączenia konto ważne jest przez 30 dni na połączenia wychodzące i dodatkowe 60 dni na połączenia przychodzące. Przy każdym doładowaniu ważność konta przedłuża się o 365 dni na połączenia wychodzące i dodatkowe 60 dni na połączenia przychodzące.

  • Czy oferujecie lejek internetowy?

    Tak. Po wykorzystaniu pakietów danych, korzystanie z internetu jest bezpłatne. Prędkość transmisji spada do 32 kbit/s.

Ładowanie
OK

Aby usprawnić funkcjonowanie naszej witryny wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z virginmobile.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji w Polityce prywatności.