1. Mapa strony
2. Przejdź do treści
3. Przejdź do kontaktu
4. Przejdź do stopki
Pomoc dla klientów Virgin Mobile - Samoobsługa
Na kartę
Oferta na kartę
Oferta na kartę
Pakiety minut i danych
Zarejestruj numer
Doładuj się
Abonament
Internet
Przenieś numer
Do oferty na kartę
Do oferty na abonament
Zaloguj
Virgin Mobile
Pomoc
Samoobsługa
Samoobsługa
Pomoc dla klientów Virgin Mobile - Samoobsługa
Pomoc techniczna
Abonament
Oferta na Kartę
Dla kupujących
Twoje konto
Zgody marketingowe
Roaming
Obsługa Klienta
Samoobsługa
Faktury i płatności
Dostępność - udogodnienia dla klientów z niepełnosprawnościami
Czy macie aplikację mobilną do zarządzania kontem w ofercie Virgin Mobile?
Jak mogę założyć konto w aplikacji PLAY24?
Jak mogę zalogować się do aplikacji Play24?
Jak mogę zresetować PIN do aplikacji Play24?
Czy mogę zarządzać wieloma numerami w aplikacji Play24? Jak dodać nowe numery do konta w Play24?
Chcę dodać do konta numer zarejestrowany na innego członka rodziny. Czy istnieje taka możliwość?
Czy mogę skontaktować się z Obsługą Klienta przez aplikację Play24?
Jak zmienić ustawienia bezpieczeństwa w aplikacji Play24?
Jak mogę doładować numer prepaid z konta numeru na abonament?
Jak opłacić fakturę w aplikacji Play24?
Jak mogę sprawdzić historię aktywności w aplikacji Play24?
Jak mogę zwiększyć poziom uprawnień w aplikacji Play24?
Jak mogę zmienić ustawienia blokad i limitów w aplikacji Play24?
Jak mogę sprawdzić historię zgłoszeń w aplikacji Play24?
Jak mogę włączyć pakiet lub usługę w aplikacji Play24?
Jak mogę sprawdzić szczegóły karty SIM w aplikacji Play24? Jak możesz wymienić kartę SIM na eSIM w aplikacji Play24?
Jak mogę sprawdzić dostępne środki w pakietach w aplikacji Play24?
Ładowanie