1. Mapa strony
2. Przejdź do treści
3. Przejdź do kontaktu
4. Przejdź do stopki
Na kartę
Oferta na kartę
Oferta na kartę
Pakiety minut i danych
Zarejestruj numer
Doładuj się
Doładuj się
Abonament
Internet
Przenieś numer
Do oferty na kartę
Do oferty na abonament
Wyloguj
Wyloguj
Zaloguj
Virgin Mobile
Pomoc
Samoobsługa
Samoobsługa
Samoobsługa
Pomoc techniczna
Abonament
Oferta na Kartę
Dla kupujących
Twoje konto
Zgody marketingowe
Roaming
Obsługa Klienta
Samoobsługa
Faktury i płatności
Dostępność - udogodnienia dla klientów z niepełnosprawnościami
Czy macie aplikację mobilną do zarządzania kontem w ofercie Virgin Mobile?
Jak mogę założyć konto w aplikacji PLAY24?
Jak mogę zalogować się do aplikacji Play24?
Jak mogę zresetować PIN do aplikacji Play24?
Czy mogę zarządzać wieloma numerami w aplikacji Play24? Jak dodać nowe numery do konta w Play24?
Chcę dodać do konta numer zarejestrowany na innego członka rodziny. Czy istnieje taka możliwość?
Czy mogę skontaktować się z Obsługą Klienta przez aplikację Play24?
Jak zmienić ustawienia bezpieczeństwa w aplikacji Play24?
Jak mogę doładować numer prepaid z konta numeru na abonament?
Jak opłacić fakturę w aplikacji Play24?
Jak mogę sprawdzić historię aktywności w aplikacji Play24?
Jak mogę zwiększyć poziom uprawnień w aplikacji Play24?
Jak mogę zmienić ustawienia blokad i limitów w aplikacji Play24?
Jak mogę sprawdzić historię zgłoszeń w aplikacji Play24?
Jak mogę włączyć pakiet lub usługę w aplikacji Play24?
Jak mogę sprawdzić szczegóły karty SIM w aplikacji Play24? Jak możesz wymienić kartę SIM na eSIM w aplikacji Play24?
Jak mogę sprawdzić dostępne środki w pakietach w aplikacji Play24?
Ładowanie