Pomoc - Czy mogę zarządzać wieloma numerami w aplikacji Play24? Jak dodać nowe numery do konta w Play24?
Do konta Play24 możesz logować się numerem telefonu (w formacie 9-cyfrowym), zamiast adresem e-mail podanym podczas rejestracji.
Możesz przypisać kilka swoich numerów do jednego konta Play24. Będzie Ci łatwiej nimi zarządzać. Zaloguj się do Play24 i rozwiń listę swoich numerów (w lewej górnej części ekranu). Postępuj zgodnie ze wskazówkami w aplikacji.
W czasie jednej sesji możesz przełączyć się między numerami - wystarczy, że wybierzesz numer z listy. Możesz również w tym miejscu nadać nazwę dla każdej ze swoich usług.
Aby dodać numer do Play24:
- Zaloguj się do aplikacji.
Kliknij w swój numer telefonu w lewym górnym rogu, aby otworzyć ekran „Twoje numery”. - W lewym dolnym rogu wybierz „Dodaj inny numer w Play”.
Podaj numer (w formacie 9-cyfrowym, np. 790123456). - Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w aplikacji.
Jeśli nie możesz dodać nowego numeru do Play24, sprawdź, czy:
- przenosisz numer z innej sieci - wtedy poczekaj 48 godzin od aktywacji numeru
- karta SIM jest w urządzeniu, które nie odbiera SMS-ów - wtedy zadzwoń do Obsługi Klienta. Konsultant pomoże Ci dodać numer bez hasła jednorazowego.