Szybsze połączenie i najwyższa jakość dźwięku – poznaj Wi-Fi Calling i VoLTE w Virgin Mobile.

Krócej czekasz na połączenie

Usłyszysz rozmówcę już po dwóch sekundach. Nie musisz nic instalować – wszystko, co niezbędne masz w telefonie.

Doskonała jakość połączeń

Poczuj się, jakby Twój rozmówca stał tuż obok. Dzięki technologii HD Voice dźwięk w słuchawce jest czysty i bez szumów.

Nie tracisz zasięgu

Ciesz się płynnymi połączeniami także wtedy gdy np. wychodzisz z domu i przełączasz się między sieciami.


Wi-Fi Calling i VoLTE – jak korzystać?

Pytania i odpowiedzi

W jakich pakietach mogę korzystać z usługi WiFi-Calling i VoLTE?
Lista telefonów z Wi-Fi Calling
Lista telefonów z voLTE
Jak włączyć w telefonie połączenia przez Wi-Fi ?
Jakie możliwości daje mi Wi-Fi Calling?
Jak będą rozliczane rozmowy, SMS-y wykonywane przez Wi-Fi Calling?
Co się stanie, jeśli utracę połączenie z siecią Wi-Fi podczas rozmowy przez Wi-Fi Calling?
Czy połączenia przez Wi-Fi Calling są bezpieczne?
Czy osoby, do których dzwonię, korzystając z Wi-Fi Calling, muszą mieć tę samą funkcję w telefonie?
Nie działa mi Wi-Fi Calling. Co mam zrobić?
Nie działa mi usługa. Gdzie mogę zgłaszać uwagi/problemy dotyczące usługi?
Co to jest VoLTE?
Co różni VoLTE od dotychczasowego sposobu realizacji połączeń głosowych?
Jaką muszę mieć taryfę, aby móc korzystać z technologii VoLTE?
Jak włączyć VoLTE?
Jak rozpoznać czy połączenie realizowane jest w technologii VoLTE?
Czy aby korzystać z VoLTe muszę mieć włączoną transmisję danych?
Czy technologia VoLTE jest dostępna w roamingu krajowym?
Czy technologia VoLTE jest dostępna w roamingu międzynarodowym?
Czy korzystanie z technologii VoLTE jest dodatkowo płatne?
Co się stanie, jeśli rozpocznę połączenie w zasięgu technologii LTE, ale w trakcie połączenia utracę zasięg LTE?
Jak wyłączyć VoLTE?
Ładowanie