Rejestracji numeru w Virgin Mobile możesz dokonać w następujący sposób:

1

W punkcie sprzedaży

Sprawdź szczegóły

Udaj się do jednego z punktów partnerskich (Eurobank, Żabka, Freshmarket, Poczta Polska, Telakces, Ruch, Kolporter, Media Star, Inmedio, Relay, 1 minute, Discover, Hubiz, Hello, Virgin, sieć stacji paliw Shell, Lotos, BP, Statoil oraz niezależne punkty GSM). Weź ze sobą: dokument tożsamości (np. dowód osobisty) oraz kartę SIM, którą chcesz zarejestrować.

Znajdź punkt sprzedaży
2

Wypełniając wniosek on-line i potwierdzając dane kurierowi lub w punkcie sprzedaży

Sprawdź szczegóły

Przygotuj numer karty SIM oraz jej kod PUK (znajdziesz je na plastikowej ramce, z której wyłamałeś kartę SIM). Będziesz ich potrzebował podczas wypełniania formularza on-line.

Wybierz także formę potwierdzenia swoich danych:

  • zamawiając bezpłatnego kuriera, który przyjedzie tam, gdzie Ci wygodnie.
  • w punkcie partnerskim. Ich listę znajdziesz tutaj.
Rejestruję on-line
3

Wypełniając wniosek on-line na stronie swojego banku

Sprawdź szczegóły

Dokonaj łatwej rejestracji on-line z minimum formalności w Twoim banku. Twoje dane: imię, nazwisko i PESEL zostaną rozpoznane i przesłane do nas automatycznie w bezpieczny sposób.

Zarejestrowałeś już numer?
Skorzystaj z bonusa!

  • 1 *222*50# Wpisz na klawiaturze telefonu
    kod *222*50#,
    aby aktywować bonus
  • 2 -50% Ciesz się ze zwrotu 50% opłaty za pakiet #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ, #DLAMNIESUPER przez dwa miesiące
Regulamin Oferty Promocyjnej #KASA_WRACA

Obowiązek rejestracji numerów na kartę wynika z zapisów ustawy antyterrorystycznej wpisanej do Dziennika Ustaw w dniu 24.06.2016 roku. Wymaga ona podania danych przez klienta swojemu operatorowi. Obowiązek obejmuje zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów i jest niezależny od operatora, z jakiego korzystasz.



Pytania i odpowiedzi o rejestracji karty

    • Jeżeli nie zarejestrowałeś swojego numeru do 1 lutego 2017 roku, wszystkie usługi zostały zablokowane. Nie można wykonywać i odbierać połączeń, wysyłać i odbierać wiadomości SMS czy korzystać z transferu danych.

    • Z zablokowanego numeru można zadzwonić jedynie pod numer alarmowy 112.

    • Jeśli nie zarejestrowałeś numeru, to zgodnie z tzw. ustawą antyterrorystyczną musieliśmy go zablokować. Jeżeli jednak zdecydujesz się zarejestrować swój numer, niewykorzystane środki nadal będą dostępne na Twoim saldzie i będziesz mógł je wykorzystać.

    • Tak. Możesz odzyskać swój numer do czasu ważności konta. Po zarejestrowaniu numer zostanie przywrócony w ciągu 24h.

    • Masz czas do dnia, w którym kończy się ważność konta. Pamiętaj, że u nas przy każdym doładowaniu ważność konta wydłuża się o kolejne 365 dni. Oznacza to, że jeżeli doładowałeś konto 1 stycznia 2017 roku, to pomimo niezarejestrowania numeru w terminie, będziesz mógł odzyskać numer do 1 stycznia 2018 roku.

    • Zablokowany numer będzie można zarejestrować poprzez weryfikację kodem PUK oraz trzema ostatnimi cyframi numeru karty SIM znajdującymi się na ramce, z której wyłamałeś kartę SIM. Sposób ten będzie obowiązywał zarówno przy rejestracji online jak również w punktach partnerskich.

    • W momencie, gdy minie termin ważności konta, Twoja karta SIM stanie się bezużyteczna. Oznacza to, że na zawsze stracisz swój numer, a wszystkie zgromadzone na saldzie środki przepadną.

    • Jeżeli zarejestrujesz zablokowany numer w trakcie terminu ważności pakietu 3w1 (nasze pakiety #WSZYSTKO są ważne 30 dni), będzie on nadal aktywny. Okres, w którym numer był zablokowany nie zmienia terminu ważności pakietu.  Oznacza to, że jeżeli aktywowałeś np. pakiet #BEZLIMITU w dniu 30 stycznia 2017 roku, to będzie on ważny do 28 lutego 2017 roku, mimo, że numer został w międzyczasie zablokowany, a potem zarejestrowany.

    • Zgodnie z ustawą o działaniach antyterrorystycznych wpisaną do Dziennika Ustaw w dniu 24.06.2016r. każdy operator komórkowy ma obowiązek zbierania danych osobowych i przypisania ich do numeru telefonu na kartę, którego używasz. W praktyce oznacza to podanie swojego imienia, nazwiska i numeru PESEL lub serii i numeru innego dowodu tożsamości.

    • Bezpieczeństwo danych osobowych jest dla nas bardzo ważne. Wszystkie dane przekazywane przez naszą stronę internetową lub z naszych aplikacji udostępnianych partnerom są przesyłane bezpiecznym, szyfrowanym i uwierzytelnionym połączeniem. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie ze wszystkimi wymogami zdefiniowanymi w przepisach, uwzględniając zarówno kryteria bezpieczeństwa fizycznego jak i informatycznego zgodnie z wymogami GIODO. Weryfikacja danych prowadzona jest w prosty sposób. Pracownik punktu lub kurier potrzebuje jedynie wglądu w dokument tożsamości, na podstawie którego musi spisać numer PESEL lub inny numer dokumentu tożsamości, a także imię i nazwisko właściciela numeru.

    • Operator jest zobowiązany do przechowywania danych klienta przez 12 miesięcy od dnia zakończenia świadczenia usług telekomunikacyjnych. Obowiązek ten wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Po tym okresie dane klienta są usuwane.

    • Wszystkie osoby, które używają telefonu na kartę, oraz wszyscy ci, którzy kupią usługę telekomunikacyjną w przyszłości. Obowiązek ten jest niezależny od sieci i operatora, z którego korzystasz.

    • Taką informację znajdziesz po zalogowaniu się do swojego konta na virginmobile.pl w sekcji Zarządzanie kontem w zakładce Rejestracja numerów.

    • Konieczność rejestracji obowiązuje od 25 lipca 2016 r. Od tego dnia wszystkie nowo zakupione numery w ofertach na kartę lub numery, które nie zostały aktywowane przed 25 lipca 2015 r., będą wymagały zarejestrowania.

    • Każdy Klient, który zarejestruje swój numer i zapisze się na promocję poprzez wysłanie kodu *222*50#, otrzyma zwrot 50% opłaty za dowolny #PakietWszystko (#PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ, #DLAMNIESUPER) przez 2 cykle rozliczeniowe czyli w sumie może zyskać darmowe i nielimitowane rozmowy, SMS-y do wszystkich sieci oraz nawet 13 GB.

      Aby otrzymać bonus, konieczne jest posiadanie numeru w Virgin Mobile. Pamiętaj, że aby przenieść swój numer do Virgin Mobile, musi on być najpierw zarejestrowany u dotychczasowego operatora (w przypadku oferty na kartę). Jeśli przenosisz do nas numer na abonament nie potrzebujesz go rejestrować.

    • Możesz to zrobić udając się do punktu partnerskiego (sieć własna Poczty Polskiej, placówki Telakces, Teletorium, Eurobank, niezależne punkty GSM, sieć Ruch, Kolporter, Świat Prasy, Media Star, Inmedio, Inmedio Café, Relay, Discover, Hubiz, Hello, Virgin oraz stacje benzynowe Statoil, Shell, BP i Lotos). Listę punktów, które rejestrują numery znajdziesz tutaj. Weź ze sobą telefon lub kartę SIM oraz dokument tożsamości.

      Druga opcja: możesz wypełnić wniosek on-line, a swoje dane zweryfikować u bezpłatnego kuriera lub w punkcie partnerskim (sieć własna Poczty Polskiej, placówki Telakces, Teletorium, Eurobank, niezależne punkty GSM, sieć Ruch, Kolporter, Świat Prasy, Media Star, Inmedio, Inmedio Café, Relay, Discover, Hubiz, Hello, Virgin oraz stacje benzynowe Shell). Pełną listę punktów znajdziesz tutaj. Pamiętaj, że miejsce weryfikacji Twoich danych (w domu przez kuriera lub w punkcie sprzedaży) wybierasz w momencie uzupełniania formularza on-line. 

    • W Virgin Mobile oferujemy możliwość wygodnej rejestracji, bez wychodzenia z domu – wystarczy wypełnić formularz online na virginmobile.pl/rejestracja-numerow, a następnie - by dopełnić formalności – na nasz koszt wyślemy kuriera, który zweryfikuje dane. Podczas wizyty kuriera wystarczy okazać dokument tożsamości, aby mógł zweryfikować czy dane wpisane w formularzu online zgadzają się z danymi na dokumencie. Jeśli nie będzie rozbieżności, kurier przekaże do nas potwierdzenie pozytywnej weryfikacji Twojego dokumentu.

    • Kurier wysyłany jest na koszt Virgin Mobile. 

    • Rejestracji można dokonać w banku ING Bank Śląski w zakładce Moje ING, banku Millenium w sekcji Millenet oraz w Podkarpackim Banku Spółdzielczym po zalogowaniu do PBSbank24. Rejestracja dokonywana jest całkowicie online, za pomocą bankowości internetowej. Dane użytkownika potrzebne do rejestracji tj. imię, nazwisko i numer PESEL są rozpoznawane i wczytywane automatycznie, a następnie w bezpieczny sposób przesyłane przez bank do naszego systemu. Operację rejestracji należy dla bezpieczeństwa potwierdzić kodem SMS otrzymanym od banku.

      Dodatkowo możesz zarejestrować więcej niż jeden numer telefonu - wystarczy, że znasz numer karty SIM. Każdy numer należy zarejestrować oddzielnie.

    • Stacjonarna rejestracja numerów jest możliwa w sieci własnej Poczty Polskiej, placówkach Telakces, Teletorium, Eurobank, niezależnych punktach GSM, sieci Ruch, Kolporter, Świat Prasy, Media Star, Inmedio, Inmedio Café, Relay, Discover, Hubiz, Hello, Virgin oraz na stacjach benzynowych Statoil, Shell, BP i Lotos. Weź ze sobą telefon lub kartę SIM oraz dokument tożsamości.

    • Dokończenie rejestracji on-line jest możliwe w placówkach eurobank, sieci sklepów Żabka, Freshmarket, sieci własnej Poczty Polskiej, placówkach Telakces, Teletorium, niezależnych punktach GSM, sieci Ruch, Kolporter, Świat Prasy, Media Star, Inmedio, Inmedio Café, Relay, Discover, Hubiz, Hello, Virgin oraz na stacjach benzynowych Shell lub przez zamówienie kuriera. Decyzję podejmij w trakcie wypełniania formularza na stronie.

    • Jeśli chcesz zarejestrować numer na firmę, podczas wypełniania formularza online wymagane jest podanie danych reprezentanta firmy takich jak imię, nazwisko i numer PESEL oraz nazwy firmy i numeru NIP. Po poprawnej weryfikacji danych firmy w KRS, zostanie wysłany do Ciebie kurier, który sprawdzi zgodność danych reprezentanta firmy, wpisanych w formularzu, z Twoimi danymi z dokumentu tożsamości.

      W przypadku rejestracji w punkcie stacjonarnym, pamiętaj, żeby zabrać ze sobą dokumenty firmy (potwierdzające nadanie NIP i REGON, zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej bądź KRS). Listę punktów, w których zarejestrujesz numer na firmę znajdziesz tutaj.

    • Polecamy rejestrację do Klubu Virgin i przyłączenie aktywnych numerów (obecnie istnieje możliwość dołączania tylko aktywnych numerów) do swojego konta, a następnie skorzystanie z zakładki „Rejestracja numerów”. Każdy z numerów należy potwierdzić kodem z SMS-a lub przez wpisanie numeru karty SIM i PUK. Ostatnim etapem jest okazanie dokumentu tożsamości kurierowi, który zostanie wysłany bezpłatnie do abonenta lub udanie się do stacjonarnego punktu partnerskiego. Będzie to równoznaczne z rejestracją wszystkich numerów. Jeśli klient nie ma przyłączonych numerów do Klubu Virgin, to niestety będzie musiał zamówić kuriera kilka razy lub udać się do punktu stacjonarnego.

    • Do wszystkich klientów, którzy przenieśli swój numer do Virgin Mobile, został wysłany SMS z numeru 8000, z prośbą o potwierdzenie aktualności danych, które w przeszłości były weryfikowane w procesie przenoszenia.

      Jeżeli jednak chcesz zarejestrować numer na inne dane, to musisz skorzystać ze standardowego sposobu rejestracji w jednym z dostępnych punktów stacjonarnych bądź zamawiając kuriera.

    • Dowolną, pod warunkiem wykorzystywania tych kart zgodnie z regulaminem.

    • Chętnie doradzimy jak wykonać proces rejestracji u obecnego operatora – niezależnie od sieci, ale po rejestracji zachęcamy do przeniesienia numeru do Virgin Mobile – atrakcyjne bonusy czekają!

    • Klient, który nie jest zainteresowany dalszym korzystaniem z zarejestrowanego numeru i żąda zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych może złożyć stosowne oświadczenie, w którym podając swoje dane rejestracyjne i podpisując się własnoręcznie wyraża wolę wyrejestrowania numeru jednocześnie rozwiązując umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Virgin Mobile Polska. Formularz oświadczenia należy wydrukować, wypełnić, podpisać i przesłać na adres siedziby Virgin Mobile Polska sp. z o.o. ul. Wołodyjowskiego 42, 02-724 Warszawa lub przesłać jego podpisany skan droga mailową na adres ok@virginmobile.pl. Numer zostanie wyrejestrowany niezwłocznie po otrzymaniu takiego oświadczenia.

Ładowanie
OK

Aby usprawnić funkcjonowanie naszej witryny wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z virginmobile.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji w Polityce prywatności.