Pomoc - Utrudnienia z wiadomościami MMS
- Wiadomości MMS nie dochodzą od jednego lub kilku numerów
- sprawdź w swoim urządzeniu, czy numer telefonu nadawcy znajduje się na liście numerów zablokowanych. Możesz odblokować numer w ustawieniach kontaktu albo w aplikacji
- skontaktuj się z nadawcą wiadomości. Być może dodał on Twój numer na listę numerów zablokowanych
- sprawdź, czy masz przepełnioną skrzynkę odbiorczą. Zwolnij miejsce w wiadomościach
- wyłącz i włącz telefon
- utrudnienia mogą być spowodowane nieprawidłowym działaniem telefonu. Dlatego przełóż kartę SIM do innego urządzenia.
-
Wiadomości MMS w ogóle nie dochodzą
- telefon musi mieć dostęp do internetu, aby pobrać wiadomość MMS. W pierwszej kolejności sprawdź, czy masz włączoną transmisję danych w urządzeniu. Otwórz przeglądarkę internetową i zobacz, czy ładują się strony
- sprawdź, czy masz przepełnioną skrzynkę odbiorczą. Zwolnij miejsce w wiadomościach
- wyłącz i włącz telefon
- utrudnienia mogą być spowodowane nieprawidłowym działaniem telefonu. Dlatego przełóż kartę SIM do innego urządzenia.
-
Nie można wysłać wiadomości MMS do jednego lub kilku odbiorców
- sprawdź, czy numer telefonu odbiorcy jest prawidłowy. Numer powinien mieć format +48-XXX-XXX-XXX. Jeżeli przed numerem nie wprowadzisz prefiksu (+48) albo zabraknie „+”, to MMS nie dotrze do odbiorcy
- sprawdź w swoim urządzeniu, czy numer telefonu odbiorcy znajduje się na liście numerów zablokowanych. Możesz odblokować numer w ustawieniach kontaktu albo w aplikacji
- jeżeli korzystasz z urządzenia Apple, upewnij się czy nie próbujesz wysłać wiadomości iMessage zamiast MMS-a. W przypadku urządzeń z systemem Android upewnij się, czy nie próbujesz wysłać wiadomości chat (RCS) zamiast MMS-a
- wyłącz i włącz telefon. Spróbuj jeszcze raz wysłać MMS-a
- utrudnienia mogą być spowodowane nieprawidłowym działaniem telefonu. Dlatego przełóż kartę SIM do innego urządzenia i spróbuj wysłać wiadomość.
-
Nie można wysłać żadnej wiadomości MMS
- telefon musi mieć dostęp do internetu, aby wysłać wiadomość MMS. Sprawdź, czy masz włączoną transmisję danych w urządzeniu. Otwórz przeglądarkę internetową i zobacz, czy ładują się strony
- sprawdź, czy masz prawidłowo skonfigurowany telefon. Poprawne parametry:
- punkt dostępu (APN): MMS
- uwierzytelnianie: brak
- nazwa użytkownika: brak
- hasło: brak
- strona główna: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
- adres serwera proxy: brak
- port: brak
- wyłącz i włącz telefon. Spróbuj jeszcze raz wysłać MMS-a
- utrudnienia mogą być spowodowane nieprawidłowym działaniem telefonu. Dlatego przełóż kartę SIM do innego urządzenia i spróbuj wysłać wiadomość.