Pomoc - Utrudnienia z wiadomościami MMS

  1. Wiadomości MMS nie dochodzą od jednego lub kilku numerów
    • sprawdź w swoim urządzeniu, czy numer telefonu nadawcy znajduje się na liście numerów zablokowanych. Możesz odblokować numer w ustawieniach kontaktu albo w aplikacji
    • skontaktuj się z nadawcą wiadomości. Być może dodał on Twój numer na listę numerów zablokowanych
    • sprawdź, czy masz przepełnioną skrzynkę odbiorczą. Zwolnij miejsce w wiadomościach
    • wyłącz i włącz telefon
    • utrudnienia mogą być spowodowane nieprawidłowym działaniem telefonu. Dlatego przełóż kartę SIM do innego urządzenia.

  2. Wiadomości MMS w ogóle nie dochodzą
    • telefon musi mieć dostęp do internetu, aby pobrać wiadomość MMS. W pierwszej kolejności sprawdź, czy masz włączoną transmisję danych w urządzeniu. Otwórz przeglądarkę internetową i zobacz, czy ładują się strony
    • sprawdź, czy masz przepełnioną skrzynkę odbiorczą. Zwolnij miejsce w wiadomościach
    • wyłącz i włącz telefon
    • utrudnienia mogą być spowodowane nieprawidłowym działaniem telefonu. Dlatego przełóż kartę SIM do innego urządzenia.

  3. Nie można wysłać wiadomości MMS do jednego lub kilku odbiorców
    • sprawdź, czy numer telefonu odbiorcy jest prawidłowy. Numer powinien mieć format +48-XXX-XXX-XXX. Jeżeli przed numerem nie wprowadzisz prefiksu (+48) albo zabraknie „+”, to MMS nie dotrze do odbiorcy
    • sprawdź w swoim urządzeniu, czy numer telefonu odbiorcy znajduje się na liście numerów zablokowanych. Możesz odblokować numer w ustawieniach kontaktu albo w aplikacji
    • jeżeli korzystasz z urządzenia Apple, upewnij się czy nie próbujesz wysłać wiadomości iMessage zamiast MMS-a. W przypadku urządzeń z systemem Android upewnij się, czy nie próbujesz wysłać wiadomości chat (RCS) zamiast MMS-a
    • wyłącz i włącz telefon. Spróbuj jeszcze raz wysłać MMS-a
    • utrudnienia mogą być spowodowane nieprawidłowym działaniem telefonu. Dlatego przełóż kartę SIM do innego urządzenia i spróbuj wysłać wiadomość.

  4. Nie można wysłać żadnej wiadomości MMS


    • telefon musi mieć dostęp do internetu, aby wysłać wiadomość MMS. Sprawdź, czy masz włączoną transmisję danych w urządzeniu. Otwórz przeglądarkę internetową i zobacz, czy ładują się strony
    • sprawdź, czy masz prawidłowo skonfigurowany telefon. Poprawne parametry:
      • punkt dostępu (APN): MMS
      • uwierzytelnianie: brak
      • nazwa użytkownika: brak
      • hasło: brak
      • strona główna: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
      • adres serwera proxy: brak
      • port: brak
    • wyłącz i włącz telefon. Spróbuj jeszcze raz wysłać MMS-a
    • utrudnienia mogą być spowodowane nieprawidłowym działaniem telefonu. Dlatego przełóż kartę SIM do innego urządzenia i spróbuj wysłać wiadomość. ​​​​​​
Ładowanie