Pomoc - Jak mam skonfigurować swój telefon?

SMS-y konfiguracyjne wysyłamy do Ciebie za każdym razem, kiedy:

  • wkładasz kartę SIM do telefonu
  • wymagana jest aktualizacja jego ustawień.

Są to wiadomości informacyjne o sieci oraz ustawienia potrzebne do korzystania z internetu, jak również wysyłania i odbierania MMS-ów.

Ustawienia z SMS-ów zapisz w telefonie. Jeśli w trakcie zapisywania pojawi się pytanie o hasło lub kod, wpisz 0 lub 0000. Po zapisaniu ustawień konieczne może być wyłączenie i ponowne włączenie telefonu.

Jeśli chcesz ponownie otrzymać wiadomości konfiguracyjne, wyślij bezpłatnego SMS-a o treści VM na numer 9999. Ustawienia zapisz w telefonie.

Pamiętaj, żeby:

  • sprawdzić, czy w ustawieniach telefonu masz włączone przesyłanie danych w roamingu
  • mieć odpowiedni telefon i znajdować się w zasięgu EDGE, 3G(UMTS)/HSDPA, żeby korzystać z EDGE, 3G(UMTS)/HSDPA
  • ustawić w telefonie automatyczne odbieranie MMS-ów w roamingu. W przeciwnym wypadku nie odbierzesz wiadomości MMS, kiedy będziesz korzystać z roamingu krajowego.

W sytuacji, kiedy nie otrzymasz lub skasujesz SMS-a konfiguracyjnego, punkty dostępu (inaczej: Access Point Name lub APN) możesz ustawić samodzielnie, w menu „Ustawienia” Twojego telefonu. Ponieważ sposób dodawania nowych punktów APN różni się w zależności od modelu, zapoznaj się z instrukcją obsługi swojego telefonu. Poniżej znajdziesz informacje niezbędne do ustawienia nowych punktów dostępu.

Dla Virgin uruchomione zostały dwa punkty dostępu (APN):

  • MMS - wykorzystywany do wysyłania i odbierania wiadomości MMS
  • Internet - wykorzystywany do połączenia z siecią internet (transmisja strumieniowa dźwięku i wideo, dostęp do serwerów pocztowych pop3 itp.).

Punkty dostępu w Play:

  1. Wiadomości MMS (APN MMS)
    • punkt dostępu (apn): mms
    • uwierzytelnianie: brak
    • nazwa użytkownika: brak
    • hasło: brak
    • strona główna: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc 
    • adres serwera proxy: brak
    • port: brak.
  2. Transmisja danych - Internet (APN Internet)
    • punkt dostępu (apn): internet
    • nazwa użytkownika: brak
    • hasło: brak
    • dns: dynamiczny.
Ładowanie