w dół w dół w górę w górę
Rozmiar:
Kontrast:

  • Co zrobić jeśli dostałeś SMS-a lub email z informacją o pracach technicznych?

  • Jak mam skonfigurować swój telefon?

    Konfiguracja telefonu z numerem obecnym w Virgin od lutego 2017

     

    System ANDROID

    Wpisz odpowiednie ustawienia dla Internetu lub MMS zgodnie z poniższymi informacjami.

    Internet:

               

    Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA

    W zakładce SIECI ZWYKŁE I BEZPRZEWODOWE wybierz WIĘCEJ, a następnie wejdź w SIECI KOMÓRKOWE

    Zaznacz pole TRANSM.DANYCH W SIECI KOM. i wejdź w PUNKTY DOSTĘPOWE

    Wybierz MENU i NOWA NAZWA APN

    Jako NAZWA ustaw Internet

    W polu APN wpisz virgin-internet

    W polu HASŁO nic nie wpisujemy

    Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP LUB CHAP

    Jako TYP APN wpisz default

    Naciśnij MENU i ZAPISZ

    Na liście APN postaw kropkę przy profilu Internet

    Proszę również uruchomić opcję transferu danych w roamingu w ustawieniach sieci.

     

    MMS:

     

    Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA

    W zakładce SIECI ZWYKŁE I BEZPRZEWODOWE wybierz WIĘCEJ, a następnie wejdź w SIECI KOMÓRKOWE

    Zaznacz pole WŁĄCZ PRZESYŁ DANYCH i wejdź w NAZWY PUNKTÓW DOSTEPU

    Wybierz MENU i NOWY APN

    Jako NAZWA ustaw MMS

    W pole APN wpisz virgin-mms

    W pole NAZWA UŻYTKOWNIKA nic nie wpisujemy

    W polu HASŁO wpisz nic nie wpisujemy

    W pole MMSC wpisz  http://mms.virginpol.jsc

    Adres serwera proxy: wap.virginpol.jsc

    W pole PORT MMS wpisz 8080

    Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP lub CHAP

    Jako TYP APN wpisz mms

    Naciśnij MENU i ZAPISZ

     

    System IOS

    Wpisz odpowiednie ustawienia dla Internetu lub MMS zgodnie z poniższymi informacjami.

    Krok 1: Ustawienia - Sieć Komórkowa

    Dane sieci kom. - ustaw na włączone

    Włącz LTE - ustaw na włączone

    Roaming danych - ustaw na włączone

    Krok 2: Następnie wejdź w Sieć komórkowa danych:

    Dane Sieci komórkowej: 

    APN - ustaw: virgin-internet

    Użytkownik - nic nie wpisujemy

    Hasło - nic nie wpisujemy


    Visual Voicemail:

    APN ustaw: virgin-internet

    Użytkownik - nic nie wpisujemy

    Hasło - nic nie wpisujemy


    Krok 3: MMS

    APN wpisz- virgin-mms

    Użytkownik - nic nie wpisujemy

    Hasło - nic nie wpisujemy

    MMSC - http://mms.virginpol.jsc

    Proxy MMS - wap.virginpol.jsc:8080


    Kork 4: Hotspot osobisty

    APN ustaw: virgin-internet

    Użytkownik - nic nie wpisujemy

    Hasło - nic nie wpisujemy

    Prosimy wybrać na klawiaturze telefonu kod: *5005*7672*+487909986222# oraz zaakceptować go poprzez naciśnięcie zielonej słuchawki.

    Po zastosowaniu powyższej konfiguracji sugerowane jest przeprowadzenie hard resetu:
     

    Do generacji iPhone 6s/ iphone SE
     

    1. Naciśnij i  przytrzymaj jednocześnie przyciski powrotu do głównego ekranu (Home Button)  oraz  Usypiania/Budzenia ( Power button – Sleep/Wake) przez około 10 sekund.
    2. W momencie gdy pojawi się na ekranie “jabłko” zwolnij oba przyciski i czekaj spokojnie aż urządzenie się włączy

    iPhone 7

    1. Naciśnij i  przytrzymaj jednocześnie przyciski Wyciszania (Volume down)  oraz  Usypiania/Budzenia ( Power button – Sleep/Wake) przez około 10 sekund.
    2. W momencie gdy pojawi się na ekranie “jabłko” zwolnij oba przyciski i czekaj spokojnie aż urządzenie się włączy

    iPhone 8/iphone X

    1.     Należy nacisnąć szybko przycisk zwiększania głośności i następnie go puścić.
    2.     Trzeba wcisnąć szybko przycisk zmniejszania głośności, który też od razu się puszcza.
    3.     Należy wcisnąć włącznik i czekać do momentu, aż to wymusi ponowne uruchomienie i na ekranie pojawi się logo Apple’a.

    System WINDOWS

    Wpisz odpowiednie ustawienia dla Internetu lub MMS zgodnie z poniższymi informacjami.

    Internet:

       

    Wejdź do MENU i wybierz USTAWIENIA,
    W zakładce SYSTEM wejdź w KOMÓRKOWE + SIM
    W polu WYBÓR SIECI wybierz NACIŚNIJ, ABY WYBRAĆ
    Przejdź do USTAWIENIA KARTY SIM a następnie wybierz DODAJ APN DO INTERNETU
    W polu APN wpisz virgin-internet
    Pole NAZWA UŻYTKOWNIKA pozostaje puste
    Pole HASŁO pozostaje puste
    TYP IP ustaw na IPv4v6
    Naciśnij ZAPISZ.

     

    MMS:

     


    MENU->USTAWIENIA->SIEC KOMORKOWA->DODAJ APN DO INTERNETU
    Punkt dostępu (APN): virgin-mms
    Uwierzytelnianie: brak
    Nazwa użytkownika: puste
    Hasło: puste
    Strona główna: http://mms.virginpol.jsc
    Adres serwera proxy: wap.virginpol.jsc
    Port: 8080


    Dla telefonów Xiaomi

    Wpisz odpowiednie ustawienia dla Internetu lub MMS zgodnie z poniższymi informacjami. (Patrz screen na Android)


    Internet:

    Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA

    Wybierz Karty SIM i sieci komórkowe

    Wybierz kartę  SIM ,którą chcesz skonfigurować a następnie wejdź w punkty dostępu

    Wybierz MENU i NOWA NAZWA APN

    Jako NAZWA ustaw Internet

    W polu APN wpisz virgin-internet

    W polu HASŁO nic nie wpisujemy

    Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP LUB CHAP

    Jako TYP APN wpisz default

    Jako PROTOKÓŁ APN wybierz IPv4/IPv6

    Naciśnij MENU i ZAPISZ

     

    MMS:

    Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA

    Wybierz Karty SIM i sieci komórkowe

    Wybierz kartę  SIM ,którą chcesz skonfigurować a następnie wejdź w Punkty Dostępu i edytuj istniejący punkt

    Wybierz MENU i APN MMSÓW,który jest już utworzony na telefonie

    W pole APN wpisz virgin-mms

    W pole NAZWA UŻYTKOWNIKA nic nie wpisujemy

    W polu HASŁO wpisz nic nie wpisujemy

    W pole MMSC wpisz  http://mms.virginpol.jsc

    Proxy dla MMS: wap.virginpol.jsc

    W pole PORT MMS wpisz 8080

    Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP lub CHAP

    MCC:260 oraz MNC : 06

    Jako PROTOKÓŁ APN wybierz IPv4/IPv6

    Jako TYP APN wpisz mms

    Naciśnij MENU i ZAPISZ

  • Z jakich nadajników korzysta Virgin Mobile?

  • Jak mogę otrzymać duplikat karty?

  • Jakie są kody USSD?

  • Czy macie Internet LTE?

  • Jak wykonać duplikat karty poprzez serwis samoobsługowy?

  • Jaki rodzaj kart SIM oferujecie?

  • Czym jest serwis samoobsługowy?

  • Co to są kody USSD?

  • Internet działa bardzo wolno - co zrobić?

  • Mam telefon od innego operatora – czy wasza karta SIM zadziała?

  • Czy oferujecie lejek internetowy?

  • Mam słaby zasięg, co zrobić?

  • Jak dodać numer do konta?

  • Straciłem swój telefon i chciałbym zablokować kartę. Co zrobić?

  • Jak sprawdzić historię połączeń?

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK