Dodatkowe usługi w Virgin Mobile?
Jeśli nie chcesz otrzymywać telefonów z numerów zastrzeżonych, możesz aktywować
usługę ACR, czyli blokadę takich połączeń. W pierwszej
kolejności musisz aktywować tę usługę. Poniżej znajdziesz
kody, które Ci w tym pomogą.
Usługa jest bezpłatna.
Po aktywacji osoby, które będą starały się
do Ciebie dodzwonić, a mają włączoną blokadę identyfikacji
numeru, otrzymają komunikat: “Abonent, którego numer
wybrałeś nie przyjmuje połączeń z numerów zastrzeżonych.
Jeżeli chcesz się z nim połączyć, włącz prezentację
numeru”.
Aktywacja, dezaktywacja i sprawdzenie statusu
usługi są możliwe z telefonu po wpisaniu odpowiedniego
kodu:
Każdy kod zatwierdź klikając przycisk ZADZWOŃ.
Usługi Premium to usługi o podwyższonej opłacie. Usługami Premium są m.in.:
- udział w konkursach oraz loteriach SMS-owych,
- pobieranie dzwonków, tapet, logo, gier Java,
- czaty towarzystkie SMS i MMS,
- usługi głosowe: powitania, horoskopy, wszelkiego rodzaju czaty,
- ogłoszenia w Internecie, gry internetowe (on-line) i wiele innych.
Cennik i szczegółowy regulamin usług premium znajduje się na stronach organizatorów
tych usług (np. organizatora konkursu).
Uwaga! Korzystanie z usług premium nie jest
rozliczane z przyznanej Premii oraz SMS-ów przyznanych
w wyniku uczestnictwa w promocjach: minuty, SMS-y,
MMS-y, pakiety na przesyłanie danych lub innych promocjach
obowiązujących lub wprowadzonych w okresie obowiązywania
niniejszej oferty promocyjnej.
Jeżeli potrzebujesz, możesz poprosić znajomego o telefon do Ciebie – jest to usługa
bezpłatna. Po wpisaniu kodu *120*numer telefonu# i
zatwierdzeniu go zieloną słuchawką, prześlemy ten komunikat
z prośbą o kontakt i Twoim numerem telefonu.
Przykładowa wiadomość: “Zadzwoń do mnie! Numer
(Twój numer) prosi o telefon”. Komunikat możesz wysłać
do użytkownika każdej sieci komórkowej w Polsce.
Usługa nie jest dostępna dla użytkowników T-mobile, ze względu na konfigurację tej sieci.
Jeżeli nie chcesz, aby osobie, do której dzwonisz wyświetlał się Twój numer, możesz
aktywować usługę CLIR, czyli blokadę prezentacji własnego
numeru. Aktywacji i dezaktywacji możesz dokonać w ustawieniach
telefonu.
Uwaga! Jeśli osoba, do której dzwonisz ma
włączoną usługę ACR, czyli blokadę połączeń z zastrzeżonego
numeru, a Ty masz włączoną usługę CLIR, osoba do której
dzwonisz nie dostanie informacji o próbie Twojego połączenia.
Jeżeli chcesz wysłać SMS na numer stacjonarny, to masz teraz taką możliwość. Osoba,
do której wyślesz SMS-a na numer stacjonarny odsłucha
Twoją wiadomość lub jeżeli jej telefon to umożliwia,
odczyta ją na wyświetlaczu.
Jak wysłać SMS-a na telefon stacjonarny?
Wystarczy wysłać SMS-a podając jako numer odbiorcy
numer telefonu stacjonarnego poprzedzony numerem kierunkowym.
Wiadomość taka zostanie dostarczona na jeden
ze sposobów:
- w formie głosowej – na zwykły telefon stacjonarny; w takim przypadku system zadzwoni do adresata i automatycznie odczyta treść przesłanej wiadomości;
- w formie tekstowej – jeżeli telefon stacjonarny osoby, do której został wysłany SMS jest przystosowany do odbioru wiadomości w formie tekstowej;
- w formie faksu – jeśli wiadomość SMS została wysłana na numer faksu.
Szczegóły usługi w regulaminie.
Za wysłanie SMS-a na krajowe numery stacjonarne pobierana jest opłata zgodnie z cennikiem – 50 gr za SMS o długości do 160 znaków.
Opłata za wysłanie wiadomości SMS na telefon stacjonarny przez Użytkownika nie jest rozliczana z przyznanej Premii oraz SMS-ów przyznanych w wyniku uczestnictwa w promocjach: minuty, SMS-y, MMS-y, pakiety na przesyłanie danych lub innych promocjach obowiązujących lub wprowadzonych w okresie obowiązywania niniejszej oferty promocyjnej.