Dodatkowe usługi w Virgin Mobile?

Jeśli nie chcesz otrzymywać telefonów z numerów zastrzeżonych, możesz aktywować usługę ACR, czyli blokadę takich połączeń. W pierwszej kolejności musisz aktywować tę usługę. Poniżej znajdziesz kody, które Ci w tym pomogą.
Usługa jest bezpłatna.

Po aktywacji osoby, które będą starały się do Ciebie dodzwonić, a mają włączoną blokadę identyfikacji numeru, otrzymają komunikat: “Abonent, którego numer wybrałeś nie przyjmuje połączeń z numerów zastrzeżonych. Jeżeli chcesz się z nim połączyć, włącz prezentację numeru”.

Aktywacja, dezaktywacja i sprawdzenie statusu usługi są możliwe z telefonu po wpisaniu odpowiedniego kodu:

AKTYWACJA USŁUGI: *222*114*1#

DEAKTYWACJA USŁUGI: *222*114*2#

SPRAWDZENIE STATUSU: *222*114*3#

OPIS USŁUGI: *222*114*4#

Każdy kod zatwierdź klikając przycisk ZADZWOŃ.

Usługi Premium to usługi o podwyższonej opłacie. Usługami Premium są m.in.:

  • udział w konkursach oraz loteriach SMS-owych,
  • pobieranie dzwonków, tapet, logo, gier Java,
  • czaty towarzystkie SMS i MMS,
  • usługi głosowe: powitania, horoskopy, wszelkiego rodzaju czaty,
  • ogłoszenia w Internecie, gry internetowe (on-line) i wiele innych.

Cennik i szczegółowy regulamin usług premium znajduje się na stronach organizatorów tych usług (np. organizatora konkursu).

Uwaga! Korzystanie z usług premium nie jest rozliczane z przyznanej Premii oraz SMS-ów przyznanych w wyniku uczestnictwa w promocjach: minuty, SMS-y, MMS-y, pakiety na przesyłanie danych lub innych promocjach obowiązujących lub wprowadzonych w okresie obowiązywania niniejszej oferty promocyjnej.

Zobacz cennik

Jeżeli potrzebujesz, możesz poprosić znajomego o telefon do Ciebie – jest to usługa bezpłatna. Po wpisaniu kodu *120*numer telefonu# i zatwierdzeniu go zieloną słuchawką, prześlemy ten komunikat z prośbą o kontakt i Twoim numerem telefonu.

Przykładowa wiadomość: “Zadzwoń do mnie! Numer (Twój numer) prosi o telefon”. Komunikat możesz wysłać do użytkownika każdej sieci komórkowej w Polsce.

Usługa nie jest dostępna dla użytkowników T-mobile, ze względu na konfigurację tej sieci.

Jeżeli nie chcesz, aby osobie, do której dzwonisz wyświetlał się Twój numer, możesz aktywować usługę CLIR, czyli blokadę prezentacji własnego numeru. Aktywacji i dezaktywacji możesz dokonać w ustawieniach telefonu.

Uwaga! Jeśli osoba, do której dzwonisz ma włączoną usługę ACR, czyli blokadę połączeń z zastrzeżonego numeru, a Ty masz włączoną usługę CLIR, osoba do której dzwonisz nie dostanie informacji o próbie Twojego połączenia.

Jeżeli chcesz wysłać SMS na numer stacjonarny, to masz teraz taką możliwość. Osoba, do której wyślesz SMS-a na numer stacjonarny odsłucha Twoją wiadomość lub jeżeli jej telefon to umożliwia, odczyta ją na wyświetlaczu.

Jak wysłać SMS-a na telefon stacjonarny?
Wystarczy wysłać SMS-a podając jako numer odbiorcy numer telefonu stacjonarnego poprzedzony numerem kierunkowym.

Wiadomość taka zostanie dostarczona na jeden ze sposobów:

  • w formie głosowej – na zwykły telefon stacjonarny; w takim przypadku system zadzwoni do adresata i automatycznie odczyta treść przesłanej wiadomości;
  • w formie tekstowej – jeżeli telefon stacjonarny osoby, do której został wysłany SMS jest przystosowany do odbioru wiadomości w formie tekstowej;
  • w formie faksu – jeśli wiadomość SMS została wysłana na numer faksu.

Szczegóły usługi w regulaminie.

Za wysłanie SMS-a na krajowe numery stacjonarne pobierana jest opłata zgodnie z cennikiem – 50 gr za SMS o długości do 160 znaków.
Opłata za wysłanie wiadomości SMS na telefon stacjonarny przez Użytkownika nie jest rozliczana z przyznanej Premii oraz SMS-ów przyznanych w wyniku uczestnictwa w promocjach: minuty, SMS-y, MMS-y, pakiety na przesyłanie danych lub innych promocjach obowiązujących lub wprowadzonych w okresie obowiązywania niniejszej oferty promocyjnej.

Regulamin

Ładowanie