Pomoc Techniczna
Dla abonentów na nowej platformie Virgin
Jeśli tu jesteś, to oznacza, że potrzebujesz pomocy. Przeczytaj proszę poniższe instrukcje. Dzięki nim samodzielnie rozwiążesz podstawowe problemy techniczne. Prosimy o dokładne sprawdzenie ustawień. W zależności od posiadanego modelu telefonu pola mogą nazywać się nieco inaczej lub podobnie. Prosimy zwrócić na to uwagę.
1. Sprawdź adres centrum SMS (SMSC).
a. Wejdź w Wiadomości > Ustawienia > Wiadomości tekstowe
b. Wybierz pole SMSC (service center address)
c. Wpisz numer +487909986222
d. Zapisz wprowadzone zmiany
e. Po zapisaniu konfiguracji będzie można wysyłać SMS-y.
2. Sprawdź konfigurację sieci (APN).
a. Wejdź w Ustawienia > Sieć > APN
b. Wybierz APN "INTERNET"
c. W polu APN (access point name) wpisz virgin-internet
d. Zapisz i wyjdz z ustawień.
e. Od tej pory internet będzie działć poprawnie.
3. Sprawdź czy otrzymałeś SMSy konfiguracyjne od Virgin. Jeśli tak, zainstaluj je wchodząc w każdego SMSa i wybierając "Zainstaluj" lub "Aktywuj". Każdy aparat może mieć inną instrukcję instalacji.
Jeśli otrzymałeś instrukcje konfiguracji w postaci tekstowej, przeczytaj ją i postępuj zgodnie z instrukcjami.
W razie wątpliwości, możesz wysłać SMSa na numer 9999 o treści VIRGIN. Ponownie otrzymasz spersonalizowaną konfigurację dla swojego telefonu.
4. Dla pewności zrestartuj telefon. To tylko minuta...
Teraz wszystko powinno już działać. Jeśli nadal masz problemy z usługami, skontaktuj się z naszymi konsultantami w Centrum Obsługi Klienta +48 799 555 222 lub *222.
Dodatkowo jeśli zauważysz problemy w działaniu MMS-ów
wprowadź w swoim telefonie następującą konfigurację.Name : <dowolny>
APN name : virgin-mms
Proxy : <pusty>
Port : <pusty>
Username : <pusty>
Password : <pusty>
Server : <pusty>
MMSC : http://mms.virginpol.jsc
MMS Proxy : wap.virginpol.jsc
MMS Proxy port : 8080
MCC : 260
MNC : 06
Authentication : <pusty>
APN type : mms
APN protocol : IPv4