Pomoc Techniczna

Dla abonentów na nowej platformie Virgin

Jeśli tu jesteś, to oznacza, że potrzebujesz pomocy. Przeczytaj proszę poniższe instrukcje. Dzięki nim samodzielnie rozwiążesz podstawowe problemy techniczne. Prosimy o dokładne sprawdzenie ustawień. W zależności od posiadanego modelu telefonu pola mogą nazywać się nieco inaczej lub podobnie. Prosimy zwrócić na to uwagę.

1. Sprawdź adres centrum SMS (SMSC).

a. Wejdź w Wiadomości > Ustawienia > Wiadomości tekstowe

b. Wybierz pole SMSC (service center address)

c. Wpisz numer +487909986222

d. Zapisz wprowadzone zmiany
e. Po zapisaniu konfiguracji będzie można wysyłać SMS-y.

2. Sprawdź konfigurację sieci (APN).

a. Wejdź w Ustawienia > Sieć > APN

b. Wybierz APN "INTERNET"
c. W polu APN (access point name) wpisz virgin-internet

d. Zapisz i wyjdz z ustawień.

e. Od tej pory internet będzie działć poprawnie.

3. Sprawdź czy otrzymałeś SMSy konfiguracyjne od Virgin. Jeśli tak, zainstaluj je wchodząc w każdego SMSa i wybierając "Zainstaluj" lub "Aktywuj". Każdy aparat może mieć inną instrukcję instalacji.

Jeśli otrzymałeś instrukcje konfiguracji w postaci tekstowej, przeczytaj ją i postępuj zgodnie z instrukcjami.

W razie wątpliwości, możesz wysłać SMSa na numer 9999 o treści VIRGIN. Ponownie otrzymasz spersonalizowaną konfigurację dla swojego telefonu.

4. Dla pewności zrestartuj telefon. To tylko minuta...

Teraz wszystko powinno już działać. Jeśli nadal masz problemy z usługami, skontaktuj się z naszymi konsultantami w Centrum Obsługi Klienta +48 799 555 222 lub *222.

Dodatkowo jeśli zauważysz problemy w działaniu MMS-ów

wprowadź w swoim telefonie następującą konfigurację.

Name : <dowolny>
APN name : virgin-mms
Proxy : <pusty>
Port : <pusty>
Username : <pusty>
Password : <pusty>
Server : <pusty>
MMSC : http://mms.virginpol.jsc
MMS Proxy : wap.virginpol.jsc
MMS Proxy port : 8080
MCC : 260
MNC : 06
Authentication : <pusty>

APN type : mms
APN protocol : IPv4
Ładowanie