w dół w dół w górę w górę
Rozmiar:
Kontrast:

Jak aktywować

Kupiłeś starter lub przeniosłeś swój numer? W celu jego aktywacji włóż kartę do telefonu i wykonaj pierwsze połączenie wychodzące. Może być to nasza bezpłatna infolinia *222. Kartę aktywują również następujące działania: doładowanie konta, użycie kodu USSD, transmisja danych. Jeśli nie aktywujesz karty, nie będzie możliwe dodzwonienie się do Ciebie. Nie będziesz mógł również korzystać z żadnych usług.

Uwaga! Pamiętaj, że po aktywacji połączenia wychodzące są ważne 30 dni, natomiast połączenia przychodzące kolejne 60 dni. Aby przedłużyć ważność konta o 365 dni, doładuj kartę.

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK