Jak uzyskać fakturę?

Prowadzisz firmę i potrzebujesz faktury?

Zamów ją w trakcie zakupu pakietów lub starterów on-line, zaznaczając odpowiednie okienko.

A jeśli się zagapiłeś, do Twojej dyspozycji oddaliśmy zakładkę „Historia zamówień i faktury” w sekcji Usługi -> Usługi dodatkowe. Sprawdzisz w niej historię zamówionych usług oraz samodzielnie wygenerujesz fakturę za doładowanie czy zakup pakietu. Płatność powinna być dokonana przez serwis PayU lub PayPal. Fakturę otrzymasz na swój adres e-mail. Dostęp do zakładki mają osoby zalogowane.

W przypadku doładowań wykonanych bez logowania (serwis BlueMedia), fakturę można wygenerować samodzielnie na stronie: http://zasilenia.faktura.pl

W razie pytań, śmiało pisz lub dzwoń do naszego CMOK-a. Zrobimy wszystko, aby Cię rozpieścić.

Ładowanie
OK

Aby usprawnić funkcjonowanie naszej witryny wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z virginmobile.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji w Polityce prywatności.