Rozmiar:
Kontrast:

Abonament dla Grupy

Aby skorzystać z rabatu 50%:

  • stwórz grupę z nowych numerów
  • dołącz do grupy numer od innego operatora
  • dołącz do grupy numer z ofertą na kartę
Cofnij

Mam numer
w Virgin Mobile

Podaj swój numer telefonu w Virgin i zatwierdź go kodem, który otrzymasz SMS-em. Dzięki temu upewnimy się, że dany numer należy do Ciebie.
Załaduj inny numer
Nie mam numeru w Virgin Mobile
Twoja obecna oferta:

Aby skorzystać z oferty Abonament dla Grupy, najpierw zmigruj ten numer na kartę na wybrany Plan w abonamencie.

Wybierz plan

Gdy będziesz miał już na tym numerze ofertę z Planem, możesz na nim stworzyć grupę poprzez dodanie do niego kolejnych numerów.

Aby skorzystać z oferty Abonament dla Grupy, najpierw zmigruj swój numer AboJa na wybrany Plan w abonamencie. Możesz to zrobić, logując się do serwisu samoobsługowego:

Przejdź do serwisu

lub wysyłając kod SMS-em:
Plan1, Plan2 lub Plan3 na numer 500

Gdy będziesz miał już ofertę z Planem, możesz stworzyć grupę numerów w Abonamencie dla Grupy.

Jeśli masz już numer z Planem, to możesz dodać do niego kolejny numer albo numery. Wtedy wyjdzie taniej.

Aby skorzystać z Abonamentu dla Grupy, musisz najpierw przenieść numer z oferty na kartę na wybrany Plan w abonamencie. Wybierz poniżej Plan, na który chcesz przenieść numer.

WAŻNE: Upewnij się, że dane numeru na kartę, który chcesz przenieść, są zgodne z danymi Twojego obecnego numeru z .

Aby skorzystać z Abonamentu dla Grupy, musisz najpierw przenieść numer od obecnego operatora na wybrany Plan w abonamencie. Wybierz poniżej Plan, na który chcesz przenieść numer.

WAŻNE: Upewnij się, że dane numeru u obecnego operatora, który chcesz przenieść, są zgodne z danymi Twojego obecnego numeru z .

Aby skorzystać z oferty Abonament dla Grupy, dodaj poniżej nowe Plany, z którymi chcesz utworzyć grupę.

Poniższe ceny dotyczą kolejnego, tańszego numeru. Zobacz jak liczone są ceny >

PLAN 1
9 50 * ZŁ/MC
Minuty bez limitu Do wszystkich sieci
SMS-y bez limitu
3 GB INTERNETU W tym 1,23 GB w roamingu w UE
* 19 zł przy zakupie samych Planów 1
0
PLAN 2
14 50 ZŁ/MC
Minuty bez limitu Do wszystkich sieci
i na stacjonarne
SMS-y i MMS-y
bez limitu
8 GB INTERNETU W tym 1,87 GB w roamingu w UE
0
PLAN 3
19 50 ZŁ/MC
Minuty bez limitu Do wszystkich sieci
i na stacjonarne
SMS-y i MMS-y
bez limitu
15 GB INTERNETU W tym 2,52 GB w roamingu w UE
0
Powyższe propozycje uwzględniają ulgę za e-fakturę i zgody marketingowe. Możesz je odznaczyć w każdej chwili. Pamiętaj: Jeden najdroższy Plan będzie w pełnej cenie. Pozostałe masz 50% taniej.
zł/mc
Nie wyraziłeś wszystkich zgód uprawniających do rabatów.
Dlatego każdy numer kosztuje 10 zł więcej.
1
zł/mc

Jak działa abonament dla grupy:

9 50 ZŁ/MC
PLAN 1
Minuty bez limitu Do wszystkich sieci
SMS-y bez limitu
3 GB INTERNETU W tym 1,23 GB w roamingu w UE

+

29 * ZŁ/MC
PLAN 2
Minuty bez limitu Do wszystkich sieci
i na stacjonarne
SMS-y i MMS-y bez limitu
8 GB INTERNETU W tym 1,87 GB w roamingu w UE
* Pełna cena

=

19 25 miesięcznie na osobę
38 50 łączna kwota

Przykład grupy 5 numerów

9 50 ZŁ/MC
PLAN 1
9 50 ZŁ/MC
PLAN 1
9 50 ZŁ/MC
PLAN 1
9 50 ZŁ/MC
PLAN 1
Minuty bez limitu Do wszystkich sieci
SMS-y bez limitu
3 GB INTERNETU W tym 1,23 GB w roamingu w UE

+

29 * ZŁ/MC
PLAN 2
Minuty bez limitu Do wszystkich sieci
i na stacjonarne
SMS-y i MMS-y bez limitu
8 GB INTERNETU W tym 1,87 GB w roamingu w UE
* Pełna cena

=

13 40 miesięcznie na osobę
67 00 łączna kwota

Nie znalazłeś nic dla siebie? Sprawdź nasze pozostałe oferty!

Sprawdź oferty

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Zasady są proste. Twój abonament rodzinny składa się z kilku numerów, z których każdy ma wybrany jeden z trzech Planów. Za najdroższy Plan w abonamencie dla rodziny płacisz pełną cenę, a na każdy z pozostałych numerów dostajesz 50% zniżki. W przypadku rodziny, w której wszyscy mają Plan 2 lub Plan 3, pełną stawkę płacisz za jeden numer, a pozostałe są rabatowane. Wyjątkiem jest abonament rodzinny składający się z samych Planów 1. Wtedy płacisz pełną cenę, czyli 19 zł za każdy numer w ofercie dla rodziny.

  • Tak, bo za kolejne numery w abonamencie rodzinnym zapłacisz tylko połowę ceny.

    Przykład: Potrzebujesz dobrej, ale niedrogiej oferty dla swojej 5-osobowej rodziny. Wtedy możesz zakupić Plan 2 (29 zł), a do niego dobrać 4 numery z Planem 1. Łączny koszt takiego abonamentu dla 5 osób wyniesie 67 zł, czyli po 13,40 zł na osobę.

    W skład Planu 2 wchodzą: rozmowy na komórki i stacjonarne wszystkich sieci bez limitu, SMS i MMS-y bez limitu do wszystkich sieci i 8 GB Internetu. W ramach każdego Planu 1 do dyspozycji dostajesz: rozmowy na komórki wszystkich sieci bez limitu, SMS-y bez limitu do wszystkich sieci oraz 3 GB Internetu.

  • Od 2-óch do 5-ciu numerów może tworzyć jeden abonament rodzinny.

  • Tak. Wszystkie nasze oferty abonamentowe są dostępne zarówno dla klienta indywidualnego, jak i biznesowego. Wystarczy, że wypełniając dane osobowe w koszyku zamówienia wybierzesz zakładkę Klient biznesowy. Podany numer NIP/REGON będzie widniał na umowie oraz fakturze, co uprawnia przedsiębiorcę do rozliczenia podatku VAT.

  • Tak, jeśli grupa numerów składa się z nowych numerów zamawianych w Virgin Mobile. Wystarczy, że na naszej stronie wybierzesz trzy Plany spełniające Twoje potrzeby oraz trzy numery, które najbardziej Ci przypadną do gustu. Kurier dostarczy jedną umowę na trzy wybrane numery pod wskazany adres, a w przesyłce będą także znajdowały się trzy karty SIM gotowe do użycia.

    Jeśli chciałbyś zamówić abonament rodzinny składającej się z numerów przenoszonych od innych operatorów, to na samym początku musisz przenieść jeden numer na wybrany Plan (1, 2, 3) w ofercie dla klienta indywidualnego. Gdy przenosiny jednego numeru do nas zakończą się sukcesem, będziesz mógł przenosić kolejne numery dołączając je do numeru bazowego. Pamiętaj, aby dane osobowe właściciela numeru bazowego i numerów przenoszonych do Virgin Mobile były takie same.

  • W trakcie jednego procesu można dodać kilka nowych numerów. Łączna liczba numerów w abonamencie rodzinnym wynosi maksymalnie 5 sztuk.

    Przykład: Do posiadanego Planu 1 możesz dodać 4 nowe numery w trakcie składania zamówienia on-line i stworzyć abonament złożony z 5-ciu numerów.

    Wyjątkiem jest proces dołączania numeru, który jest przenoszony od innego operatora lub jest migrowany z oferty na kartę Virgin Mobile na wybrany Plan. W trakcie jednego procesu online można dodać tylko jeden taki numer. Tworząc ofertę dla rodziny z kilku numerów przenoszonych od innego operatora lub migrowanych z naszej oferty na kartę, będziesz musiał po prostu powtórzyć proces dołączenia kolejnego numeru. Niestety nie możemy tego zmienić, bo procesy przenoszenia numerów regulowane są przepisami Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • Po pierwsze numer przenoszony od innego operatora do oferty dla rodziny powinien należeć do Ciebie (Twoje dane osobowe powinny być wpisane w umowie z operatorem lub numer pre-paid powinien być zarejestrowany na Twoje dane). Jeśli tak nie jest, to żona powinna dokonać cesji u swojego obecnego operatora (czyli „przepisać” numer na Ciebie). A dalej jest już prosto. Na naszej stronie abonamentu dla rodziny wybierz opcję Mam numer w Virgin Mobile. Następnie podaj swój numer telefonu, którego używasz w Virgin Mobile i na którym jest aktywny Plan 2. Otrzymasz hasło SMS-em. Wpisz je w odpowiednie pole. Potem wybierz Plan, który będzie używany na numerze żony. Następnie podaj jej numer telefonu (który po dokonaniu cesji jest już na Twoje dane osobowe) i także potwierdź hasło otrzymane SMS-em. I to wszystko.

    Resztą formalności zajmiemy się już my: przeniesiemy numer Twojej żony do naszej firmy i połączymy go w ofertę rodzinną z Twoim, aby wyszło taniej. :)

  • W takim wypadku należy zmigrować numer z oferty „AboJa” na wybrany Plan. Najłatwiej zrobić to wysyłając SMS-a o treści Plan1, Plan2 lub Plan3 na numer 500 lub korzystając z naszego serwisu samoobsługowego. Migracja nastąpi od nowego cyklu rozliczeniowego.

    Gdy będziesz już miał aktywny Plan w abonamencie, to możesz do niego dodawać kolejne Plany tworząc ofertę rodzinną.

  • W pierwszym kroku zmigruj swój numer na kartę na wybrany Plan w ofercie abonamentu indywidualnego. Możesz to zrobić za pośrednictwem naszego serwisu www lub odwiedzając nasze salony partnerskie (tutaj znajdziesz ich mapę). Gdy już zmienisz swój numer z karty na abonament (na wybrany Plan), to możesz dodawać do niego kolejne numery tworząc ofertę dla rodziny.

  • Naszą ofertę abonamentu dla rodziny można dostosować do swoich bieżących potrzeb na kilka sposobów.

    Po pierwsze istnieje możliwość zmiany obecnego Planu na dowolnym numerze (należącym do Grupy) na wyższy w ciągu 24 godzin. Przykład: na jednym z numerów w grupie masz uruchomiony Plan 1. Jednak potrzebujesz więcej netu oraz MMS-ów, więc zmieniasz go na Plan 2. Wystarczy, że wyślesz SMS o treści: Plan2 na numer 500 lub skorzystasz z naszego serwisu samoobsługowego, a my w ciągu doby aktywujemy wyższy Plan. Proste, prawda?

    Po drugie można zmienić swój obecny Plan na dowolnym numerze (należącym do oferty dla rodziny) na niższy. Taki proces realizowany jest od nowego okresu rozliczeniowego (czyli pierwszego dnia kolejnego miesiąca). Przykład: wiesz, że w maju będziesz mieszkać u rodziców. A u nich korzystasz z WiFi. Co zrobić, aby zaoszczędzić? W kwietniu wysyłasz SMS-a o treści Plan1 na numer 500 lub logujesz się na naszej stronie na swoje konto. A od 1-wszego maja będziesz miał aktywny Plan 1 zamiast Planu 3 i będziesz płacić o 20 zł mniej.

    Po trzecie możesz dezaktywować Plan na dowolnym numerze (należącym do oferty dla rodziny). Proces ten oznacza migrację na naszą elastyczną ofertę „AboJa” od nowego cyklu rozliczeniowego. Numer ten pozostanie na Twoim obecnym koncie bilingowym i rachunek za korzystanie z niego otrzymasz na zbiorczej fakturze.

  • Rekalkulacja płatności (zmiana opłaty abonamentowej będącej skutkiem zmiany Planów) ma miejsce pod koniec okresu rozliczeniowego (ostatniego dnia miesiąca). Sprawdzamy, jakie Plany są aktywne na koncie billingowym i na tej podstawie naliczamy opłatę za abonament dla rodziny, zgodnie z zasadami zawartymi w regulaminie: najdroższy Plan jest w pełnej cenie, a na pozostałe plany udzielamy 50 % rabatu (pod warunkiem, że grupa nie składa się z samych Planów 1).

  • Obecnie nie. Do stworzenia swojego abonamentu rodzinnego można wykorzystać Plan 1, 2 lub 3.

  • Jeśli nie chcesz, aby dla jakiegoś numeru były liczone rabaty przynależne ofercie rodzinnej, to możesz zmigrować go do oferty elastycznej „AboJa” (co następuje od następnego okresu rozliczeniowego). Wystarczy, że aktywujesz wybrany pakiet cykliczny minut, SMS-ów, czy Internetu wysyłając SMS-a na numer 100, 200 lub 300 w zależności od potrzeb. W ofercie „AboJa” możesz sam skomponować swój abonament (np. może składać się tylko z pakietu minut). Pamiętaj, że zmigrowaniu 1 numeru do oferty AboJa spowoduje rekalkulację płatności.

    Jeśli zmienisz zdanie i będziesz chciał, aby dany numer „wrócił” do oferty dla rodziny, to wystarczy, że zmienisz ofertę „AboJa” na jeden z wybranych Planów. Można to zrobić wysyłając SMS-a na numer 500 o treści Plan1, Plan2 lub Plan3 lub korzystając z serwisu samoobsługowego.

  • Zmiana zgód marketingowych upoważniających do rabatu na jednym numerze w ofercie dla rodziny jest analogicznie naprowadzana na wszystkie inne numery w abonamencie rodzinnym. Tym samym opłata za brak zgód doliczana jest do każdego numeru.

Dlaczego abonament w Virgin Mobile:

  • Zmieniaj abonament
    w dowolnym momencie

  • Zawieś abonament
    i nic nie płać

  • Dokup pakiety jednorazowe,
    kiedy potrzebujesz więcej

  • Umowa
    na ile chcesz

Ładowanie
OK

Aby usprawnić funkcjonowanie naszej witryny wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z virginmobile.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji w Polityce prywatności.