zamknij
Jak przenieść numer do Virgin Mobile (do oferty na abonament)
  • Przygotuj swój numer
    i jego dane rejestracyjne

    Jeżeli masz numer na kartę
    Upewnij się, że Twój numer jest zarejestrowany.

    Jak sprawdzić, czy mój numer jest zarejestrowany?

    Możesz zadzwonić na infolinię swojego operatora (musisz jedynie znać kod PUK) i dowiedzieć się, czy numer jest zarejestrowany, czy nie. Taką informację otrzymasz także w salonie obecnego dostawcy usług telekomunikacyjnych.

    Co zrobić, gdy mój numer nie jest zarejestrowany?

    W celu rejestracji numeru, udaj się do salonu swojego operatora. Wystarczy, że okażesz dowód tożsamości, np. dowód osobisty, paszport, czy kartę pobytu.

    Jeżeli masz numer na abonament
    Gdy przenosisz numer z usługi na abonament, najlepiej przygotuj swoją umowę, ułatwi Ci to wypełnienie wniosku.

  • Skonfiguruj swój abonament
    i wypełnij wniosek on-line
    w 2 minuty

    Wybierz jeden z dostępnych planów bądź skonfiguruj abonament wedle własnych potrzeb. W kolejnym kroku wybierz opcję "Chcę przenieść numer" a następnie wypełnij wniosek.

    Przygotuj telefon z numerem, który chcesz przenieść do naszej sieci.

    Dlaczego potrzebujesz telefon?

    Dostaniesz SMS z kodem, który należy wpisać w odpowiednie pole formularza. Dzięki niemu szybko potwierdzimy, że numer należy do Ciebie.

    Zwróć szczególną uwagę na punkt "Kiedy chcesz do nas dołączyć".

    Dlaczego to tak ważne?

    Nieprawidłowo wybrany tryb przeniesienia może powodować rozmaite komplikacje - nawet otrzymanie kary umownej od dotychczasowego operatora.

    Nie wiesz kiedy do nas dołączyć?

    Jeśli będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości związane z terminem przeniesienia numeru – śmiało dzwoń do naszego CMOKa.

  • Podpisz wniosek
    i zweryfikuj dane

    Wypełniony wniosek wyślemy do Ciebie bezpłatnie kurierem.

    Kurier w Twojej obecności otworzy przesyłkę i przekaże Ci dokumenty do podpisu:

    • 2 egzemplarze Umowy o Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych.
    • Wniosek o przeniesienie numeru.
    • Oświadczenie o obecnej usłudze.
    • Pełnomocnictwo dla nas.
    • Karta SIM pasująca do każdego telefonu. Na niej aktywujemy Twój obecny numer.
    • Regulamin i cenniki.

    Prosimy okaż kurierowi dokument tożsamości, którym posługiwałeś się przy wypełnianiu formularza.

    Po otrzymaniu dokumentów, poinformujemy Cię o decyzji Twojego obecnego operatora w sprawie przeniesienia numeru.

  • Witamy w Virgin Mobile

    Wykonaj pierwsze połączenie wychodzące z nowej karty SIM, aby aktywować numer w sieci.

    Pamiętaj, że nasz abonament mozesz zmieniać w trakcie jego trwania jak chcesz i kiedy chcesz.

    Skorzystaj z jednej z ofert dla osób przenoszących numer >>

w dół w dół w górę w górę
Rozmiar:
Kontrast:

Jedyny Taki Abonament

Dobierz ofertę dla siebie niezależnie czy:

  • potrzebujesz nowego numeru
  • przenosisz numer z karty na abonament
    zobacz jak to zrobić tutaj
  • przechodzisz do Virgin Mobile od innego operatora
Oferta

3 miesiące abonamentu za darmo

Wybierz ofertę dla siebie

Ile chcesz24 miesiące
Ile chcesz24 miesiące
  • 3 miesiące za 0 zł
    Promocja dla klientów, którzy zakupią nowy abonament na 24 miesiące.
  • 3 miesiące za 0 zł!
    Promocja dla klientów, którzy zakupią nowy abonament na 24 miesiące.
  • Wróć

    Podsumowanie planu 1_24M

    Pakiety w ofercie:

    Minuty bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych

    SMS-y bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych
    Cena za MMS zgodnie z cennikiem

    3 GB → 5 GB internetu

    Od czwartego miesiąca dostajesz dodatkowy 1 GB,
    a od siódmego zyskasz na stałe 5 GB.

    Plan 1

    ZOSTAJESZ - DOSTAJESZ

    Od 4 i 7 miesiąca dodamy Ci kolejne
    i zupełnie darmowe 1 GB więcej do Twojego Planu 1.

    Wystarczy, że wyślesz SMS o treści 'BONUS' na numer 500,
    a w kolejnych miesiącach zyskasz na stałe:

    • 4 miesiąc: 3 GB + 1 GB (bonus) = 4 GB
    • 7 miesiąc: 3 GB + 2 GB (bonus) = 5 GB

    Po pół roku, od 7 miesiąca, zyskujesz na stałe 5 GB
    do wykorzystania co miesiąc.

    Po wykorzystaniu pakietu prędkość spada do 32 Kbit/s bez limitu transferu danych i bez opłat.

    9 GB internetu

    W tym 1,23 GB w roamingu w UE

    Ile chcesz24 miesiące
    Ile chcesz24 miesiące

    Rabaty obniżające kwotę abonamentu:

    Zapłacisz:
    19 mc

    Zamów
  • Wróć

    Podsumowanie planu 2_24M

    Pakiety w ofercie:

    Minuty bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne

    SMS-y i MMS-y bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych

    8 GB → 12 GB internetu

    Od czwartego miesiąca dostajesz dodatkowe 2 GB,
    a od siódmego zyskasz na stałe 12 GB.

    Plan 2

    ZOSTAJESZ - DOSTAJESZ

    Od 4 i 7 miesiąca dodamy Ci kolejne
    i zupełnie darmowe 2 GB więcej do Twojego Planu 2.

    Wystarczy, że wyślesz SMS o treści 'BONUS' na numer 500,
    a w kolejnych miesiącach zyskasz na stałe:

    • 4 miesiąc: 8 GB + 2 GB (bonus) = 10 GB
    • 7 miesiąc: 8 GB + 4 GB (bonus) = 12 GB

    Po pół roku, od 7 miesiąca, zyskujesz na stałe 12 GB
    do wykorzystania co miesiąc.

    Po wykorzystaniu pakietu prędkość spada do 32 Kbit/s bez limitu transferu danych i bez opłat.

    20 GB internetu

    W tym 1,87 GB w roamingu w UE

    Ile chcesz24 miesiące
    Ile chcesz24 miesiące

    Rabaty obniżające kwotę abonamentu:

    Zapłacisz:
    29 0*29 mc

    *przez pierwsze 3 miesiące Zamów
  • Wróć

    Podsumowanie planu 3_24M

    Pakiety w ofercie:

    Minuty bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne

    Do wszystkich sieci i na stacjonarne w kraju i w roamingu UE

    SMS-y i MMS-y bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych

    Do wszystkich sieci w kraju w kraju i w roamingu UE

    15 GB → 23 GB internetu

    Od czwartego miesiąca dostajesz dodatkowe 4 GB,
    a od siódmego zyskasz na stałe 23 GB.

    Plan 3

    ZOSTAJESZ - DOSTAJESZ

    Od 4 i 7 miesiąca dodamy Ci kolejne
    i zupełnie darmowe 4 GB więcej do Twojego Planu 3.

    Wystarczy, że wyślesz SMS o treści 'BONUS' na numer 500,
    a w kolejnych miesiącach zyskasz na stałe:

    • 4 miesiąc: 15 GB + 4 GB (bonus) = 19 GB
    • 7 miesiąc: 15 GB + 8 GB (bonus) = 23 GB

    Po pół roku, od 7 miesiąca, zyskujesz na stałe 23 GB
    do wykorzystania co miesiąc.

    Po wykorzystaniu pakietu prędkość spada do 32 Kbit/s bez limitu transferu danych i bez opłat.

    30 GB internetu

    W tym 2,52 GB w roamingu w UE

    Ile chcesz24 miesiące
    Ile chcesz24 miesiące

    Rabaty obniżające kwotę abonamentu:

    Zapłacisz:
    39 0*39 mc

    *przez pierwsze 3 miesiące Zamów
    - Po złożeniu zamówienia konieczne jest przesłanie zaświadczenia o zatrudnieniu na adres mailowy: ok@virginmobile.pl lub kontakt telefoniczny:*222 lub 799 555 222

Nie znalazłeś nic dla siebie? Sprawdź nasze pozostałe oferty!

Sprawdź oferty

Chcesz przenieść numer Z abonamentu na kartę?
Sprawdź ofertę

Wybierz jedną z opcji i Przejdź do koszyka

Jestem nowym klientem

Jestem klientem Virgin Mobile

Jaki abonament bez telefonu wybrać? Porównanie abonamentów i korzyści z oferty

Abonament telefoniczny najlepiej wybrać tak, żeby nie trzeba było liczyć wykorzystanych minut, SMS-ów czy MMS-ów ani sprawdzać nieustannie wykorzystania transferu danych. Nawet tani abonament z Internetem może zaspokoić wszystkie potrzeby.

Dla osób wybierających abonament telefon nie jest już nieodłącznym elementem oferty. Dzięki szerokiej dostępności funkcjonalnych, nowoczesnych smartfonów na rynku łatwo wybrać telefon spełniający oczekiwania i zaspokajający potrzeby, a przy tym nie trzeba ograniczać się do wyboru spośród modeli dostępnych w konkretnych ofertach operatora. Dlatego coraz mniej osób ma dylemat, czy wziąć abonament z telefonem, czy bez. Czytaj więcej

Abonament bez telefonu – co obejmuje oferta?

Oferta bez telefonu to świetne wyjście dla tych, którzy cenią sobie funkcjonalność swoich telefonów i potrzebują oferty operatora, która spełni ich wymagania co do rozmów, SMS-ów, MMS-ów i dostępu do Internetu. Abonament bez telefonu to opcja, w której do dyspozycji są pakiety minut, SMS-ów lub SMS-ów i MMS-ów oraz transferu danych sieci komórkowej.

Najlepszy dla siebie tani abonament telefoniczny możesz wybrać w zależności od tego, ile Internetu miesięcznie potrzebujesz, do kogo dzwonisz i wysyłasz wiadomości SMS i MMS najczęściej. Nasze oferty na abonament bez telefonu mają proste zasady:

  • umowę podpisujesz na 24 miesiące,
  • przez cały czas trwania umowy co miesiąc otrzymujesz do wykorzystania minuty, SMS-y lub SMS-y i MMS-y oraz pakiety Internetu,
  • co miesiąc zyskujesz 10 złotych rabatu przez cały okres trwania umowy za wyrażone zgody marketingowe i wybór e-faktury.

Klienci posiadający własny telefon abonament mogą wybrać spośród planów taryfowych już od 19 złotych za miesiąc.

Wybór oferty – abonament, który zaspokoi twoje potrzeby: rozmawiaj, SMS-uj, surfuj

Jeśli zastanawiasz się, jaki abonament będzie dla ciebie najlepszy, określ, ile rozmawiasz, korzystasz z Internetu i SMS-ujesz. Dzięki temu wybierzesz tani abonament, który zaspokoi wszystkie twoje potrzeby bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Oferty abonamentu bez telefonu, z których możesz wybierać, to:

  • PLAN 1_24M – jeśli rozmawiasz i SMS-ujesz z osobami ze wszystkich sieci komórkowych w Polsce, nie wysyłasz MMS-ów i potrzebujesz tyle Internetu, by mieć swobodny dostęp do informacji, pogody i mediów społecznościowych – wybierz abonament bez limitu minut i SMS-ów do wszystkich sieci krajowych oraz z 9 GB Internetu (z czego 1,23 GB możesz wykorzystać w roamingu UE);
  • PLAN 2_24M – jeśli rozmawiasz z użytkownikami krajowych sieci komórkowych i posiadaczami numerów stacjonarnych, wysyłasz SMS-y i MMS-y w Polsce, a w Internecie oglądasz video lub potrzebujesz transferu do pracy zdalnej – wybierz abonament z Internetem 20 GB (w tym 1,87 GB do wykorzystania w roamingu UE), nielimitowanymi minutami do wszystkich krajowych sieci komórkowych i na numery stacjonarne oraz nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami do użytkowników wszystkich polskich operatorów;
  • PLAN 3_24M – jeśli rozmawiasz z użytkownikami sieci komórkowych i numerów stacjonarnych w Polsce i Unii Europejskiej, wysyłasz SMS-i i MMS-y w kraju i za granicą i potrzebujesz Internetu do oglądania filmów, tworzenia czy do gier – wybierz abonament bez limitu minut do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne w kraju i w roamingu UE, z nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami w Polsce i na terenie innych państw UE i z aż 30 GB Internetu (2,52 GB do wykorzystania w roamingu UE).

Abonament komórkowy to wygodne rozwiązanie dla osób, które potrzebują stale aktywnego konta bez konieczności regularnego doładowywania i chcą uniknąć nieplanowanych, dodatkowych kosztów korzystania z telefonu.

Jak zamówić tani abonament bez telefonu? Dostęp do oferty online i przez telefon

Oferta na abonament bez telefonu dostępna jest dla osób, które chcą nowy numer, przechodzą z karty na abonament lub przenoszą się do Virgin Mobile od innego operatora. Tani abonament komórkowy w Virgin Mobile można zamówić na dwa sposoby:

  • online – numer telefonu na abonament przez Internet można uzyskać, dodając wybraną ofertę do koszyka, a następnie wypełniając formularz zamówienia,
  • telefonicznie – dzwoniąc na numer 22 278 79 88 lub wysyłając prośbę o kontakt.

Po poprawnym złożeniu zamówienia wystarczy czekać na kuriera, który dostarczy umowę do podpisania oraz kartę SIM/USIM.

Abonament na telefon komórkowy w Virgin Mobile – dlaczego warto?

Abonament bez telefonu w Virgin Mobile to transparentna oferta, bez ukrytych kosztów, małego druczku i niespodziewanych, naliczanych „ukradkiem” opłat. To oferta na jasnych zasadach. Wybierając ofertę abonamentową dla siebie, łatwo możesz zaplanować miesięczne wydatki na usługi telekomunikacyjne. Masz też pewność, że nie naliczymy ci żadnych opłat za przekroczenie przyznanego limitu transferu danych.

Elastyczne taryfy w ofercie na abonament sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klienci mogą zaspokoić swoje potrzeby, jeśli chodzi o rozmowy, wysyłanie SMS-ów i MMS-ów oraz dostęp do Internetu. Jeśli często wyjeżdżasz do innych państw Unii Europejskiej, nie musisz martwić się, że zostaniesz bez kontaktu z najbliższymi czy bez dostępu do Internetu, wystarczy, że wybierzesz najbardziej odpowiednią dla siebie opcję.

Za wyborem oferty abonamentu bez telefonu Virgin Mobile przemawia też to, jak łatwo można zamówić usługi i nimi zarządzać. Wystarczy tylko połączenie z Internetem lub aktywny telefon. A w razie potrzeby o pomoc można zwrócić się do działu obsługi klienta, z którym każdy abonent Virgin Mobile może połączyć się bezpłatnie, dzwoniąc na *222.

Marka Virgin Mobile jest międzynarodowa. Jesteśmy znaczącym graczem na rynku międzynarodowym od wielu lat. Działamy od 1999 roku, a w Polsce od 2012 roku. Zaufało nam już ponad 450000 klientów.

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK