Oferta na abonament

Opłaty uwzględniają rabaty 5 zł za udzielenie zgody na otrzymywanie e-faktury i 5 zł za udzielenie zgód marketingowych. Zgody możesz odwołać w każdej chwili. Ich odwołanie powoduje zwiększenie ceny abonamentu o 5 lub 10 zł od następnego miesiąca po cofnięciu zgody.
Najtańszy
Abonament Dla Każdego 1.0
Abonament bezterminowy
15
Miesięcznie po rabatach
Opłata uwzględnia rabaty 5 zł za udzielenie zgody na otrzymywanie e-faktury i 5 zł za udzielenie zgód marketingowych. Zgody możesz odwołać w każdej chwili. Ich odwołanie powoduje zwiększenie ceny abonamentu o 5 lub 10 zł od następnego miesiąca po cofnięciu zgody.

Opłata aktywacyjna 29zł
/static/img/postpaid_2021/internet_blue.svg
Internet w telefonie
do 15 GB
płacisz dodatkowo
1zł za 1GB
Do 15 GB w kraju, wysokość rachunku zależy od korzystania – minimalna kwota to 15zł, a maksymalna 30 zł. Jeśli nie wykorzystasz 15GB to zapłacisz mniej – płać tylko za to ile zużyjesz - 1 GB za 1 zł.
/static/img/postpaid_2021/sms_blue.svg
Sms-y bez limitu
Do wszystkich sieci
/static/img/postpaid_2021/minuty_blue.svg
Minuty bez limitu
Do wszystkich sieci
komórkowych i na
stacjonarne
Bestseller
Plan 2.1._24
Abonament na 24 miesiące
30 Dodatkowe
150 GB na 24 m-ce

Miesięcznie po rabatach
Opłata uwzględnia rabaty 5 zł za udzielenie zgody na otrzymywanie e-faktury i 5 zł za udzielenie zgód marketingowych. Zgody możesz odwołać w każdej chwili. Ich odwołanie powoduje zwiększenie ceny abonamentu o 5 lub 10 zł od następnego miesiąca po cofnięciu zgody.

Brak opłaty aktywacyjnej
/static/img/postpaid_2021/internet_blue.svg
Internet w telefonie
30 GB  40 GB
W tym 5,75 GB
w roamingu w UE
/static/img/postpaid_2021/sms_blue.svg
Sms-y i MMS-y bez limitu
Do wszystkich sieci
/static/img/postpaid_2021/minuty_blue.svg
Minuty bez limitu
Do wszystkich sieci
komórkowych i na
stacjonarne
Najwięcej GB
Plan 3.1_24
Abonament na 24 miesiące
40 Dodatkowe
150 GB na 24 m-ce

Miesięcznie po rabatach
Opłata uwzględnia rabaty 5 zł za udzielenie zgody na otrzymywanie e-faktury i 5 zł za udzielenie zgód marketingowych. Zgody możesz odwołać w każdej chwili. Ich odwołanie powoduje zwiększenie ceny abonamentu o 5 lub 10 zł od następnego miesiąca po cofnięciu zgody.

Brak opłaty aktywacyjnej
/static/img/postpaid_2021/internet_blue.svg
Internet w telefonie
50 GB  60 GB
W tym 7,67 GB
w roamingu w UE
/static/img/postpaid_2021/sms_blue.svg
Sms-y i MMS-y bez limitu
Do wszystkich sieci,
w tym w roamingu w UE
/static/img/postpaid_2021/minuty_blue.svg
Minuty bez limitu
Do wszystkich sieci komórkowych
i na stacjonarne,
w tym w roamingu w UE

Dodatkowe 150 GB na 24 miesiące

Jeśli zabraknie Ci GB – nie martw się, przygotowaliśmy dla Ciebie dodatkowy bezpłatny pakiet 150 GB na 24 miesiące, który aktywuje się po wykorzystaniu GB z abonamentu.

Cenniki i regulaminy

Jaki abonament bez telefonu wybrać? Porównanie abonamentów i korzyści z oferty

Abonament telefoniczny najlepiej wybrać tak, żeby nie trzeba było liczyć wykorzystanych minut, SMS-ów czy MMS-ów ani sprawdzać nieustannie wykorzystania transferu danych. Nawet tani abonament z Internetem może zaspokoić wszystkie potrzeby.

Dla osób wybierających abonament telefon nie jest już nieodłącznym elementem oferty. Dzięki szerokiej dostępności funkcjonalnych, nowoczesnych smartfonów na rynku łatwo wybrać telefon spełniający oczekiwania i zaspokajający potrzeby, a przy tym nie trzeba ograniczać się do wyboru spośród modeli dostępnych w konkretnych ofertach operatora. Dlatego coraz mniej osób ma dylemat, czy wziąć abonament z telefonem, czy bez.

Czytaj więcej

Abonament bez telefonu – co obejmuje oferta?

Oferta bez telefonu to świetne wyjście dla tych, którzy cenią sobie funkcjonalność swoich telefonów i potrzebują oferty operatora, która spełni ich wymagania co do rozmów, SMS-ów, MMS-ów i dostępu do Internetu. Abonament bez telefonu to opcja, w której do dyspozycji są pakiety minut, SMS-ów lub SMS-ów i MMS-ów oraz transferu danych sieci komórkowej.

Najlepszy dla siebie abonament telefoniczny możesz wybrać w zależności od tego, ile Internetu miesięcznie potrzebujesz, do kogo dzwonisz i wysyłasz wiadomości SMS i MMS najczęściej. Nasze oferty na abonament bez telefonu mają proste zasady:

  • umowę podpisujesz na 24 miesiące,
  • przez cały czas trwania umowy co miesiąc otrzymujesz do wykorzystania minuty, SMS-y lub SMS-y i MMS-y oraz pakiety Internetu,
  • co miesiąc zyskujesz 10 złotych rabatu przez cały okres trwania umowy za wyrażone zgody marketingowe i wybór e-faktury.

Wybór oferty – abonament, który zaspokoi twoje potrzeby: rozmawiaj, SMS-uj, surfuj

Jeśli zastanawiasz się, jaki abonament będzie dla ciebie najlepszy, określ, ile rozmawiasz, korzystasz z Internetu i SMS-ujesz. Dzięki temu wybierzesz tani abonament, który zaspokoi wszystkie twoje potrzeby bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Oferty abonamentu bez telefonu, z których możesz wybierać, to:

  • Dla każdego 1.0 – najtańszy abonament za 15 zł w którym dzwonisz do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne bez limitu, SMS-ujesz bez limitu, a za internet płacisz tyle ile zużyjesz ale nie więcej niż 30 zł. W specjalnej promocji za internet w tym abonamencie płacisz 1 zł za 1 GB danych, czyli zapłacisz 15 zł + 1 zł za każdy wykorzystany gigabajt.
  • PLAN 2.1_24M – jeśli rozmawiasz z użytkownikami krajowych sieci komórkowych i posiadaczami numerów stacjonarnych, wysyłasz SMS-y i MMS-y w Polsce, a w Internecie oglądasz video lub potrzebujesz transferu do pracy zdalnej – wybierz abonament z Internetem 40 GB (w tym 5,75 GB do wykorzystania w roamingu UE), nielimitowanymi minutami do wszystkich krajowych sieci komórkowych i na numery stacjonarne oraz nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami do użytkowników wszystkich polskich operatorów.
  • PLAN 3.1_24M – jeśli rozmawiasz z użytkownikami sieci komórkowych i numerów stacjonarnych w Polsce i Unii Europejskiej, wysyłasz SMS-i i MMS-y w kraju i za granicą i potrzebujesz Internetu do oglądania filmów, tworzenia czy do gier – wybierz abonament bez limitu minut do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne w kraju i w roamingu UE, z nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami w Polsce i na terenie innych państw UE i z aż 60 GB Internetu (7,67 GB do wykorzystania w roamingu UE).

Abonament komórkowy to wygodne rozwiązanie dla osób, które potrzebują stale aktywnego konta bez konieczności regularnego doładowywania i chcą uniknąć nieplanowanych, dodatkowych kosztów korzystania z telefonu.

Jak zamówić tani abonament bez telefonu? Dostęp do oferty online i przez telefon

Oferta na abonament bez telefonu dostępna jest dla osób, które chcą nowy numer, przechodzą z karty na abonament lub przenoszą się do Virgin Mobile od innego operatora. Tani abonament komórkowy w Virgin Mobile można zamówić na trzy sposoby:

  • online – numer telefonu na abonament przez Internet można uzyskać, dodając wybraną ofertę do koszyka, a następnie wypełniając formularz zamówienia,
  • telefonicznie – dzwoniąc na numer +48799555222 lub wysyłając prośbę o kontakt.
  • w punktach Telakces oraz niezależnych punktach GSM, które można znaleźć tu: https://virginmobile.pl/gdzie-nas-znajdziesz#

Po poprawnym złożeniu zamówienia wystarczy czekać na kuriera, który dostarczy umowę do podpisania oraz kartę SIM/USIM.

Abonament na telefon komórkowy w Virgin Mobile – dlaczego warto?

Abonament bez telefonu w Virgin Mobile to transparentna oferta, bez ukrytych kosztów, małego druczku i niespodziewanych, naliczanych „ukradkiem” opłat. To oferta na jasnych zasadach. Wybierając ofertę abonamentową dla siebie, łatwo możesz zaplanować miesięczne wydatki na usługi telekomunikacyjne. Masz też pewność, że nie naliczymy ci żadnych opłat za przekroczenie przyznanego limitu transferu danych.

Elastyczne taryfy w ofercie na abonament sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klienci mogą zaspokoić swoje potrzeby, jeśli chodzi o rozmowy, wysyłanie SMS-ów i MMS-ów oraz dostęp do Internetu. Jeśli często wyjeżdżasz do innych państw Unii Europejskiej, nie musisz martwić się, że zostaniesz bez kontaktu z najbliższymi czy bez dostępu do Internetu, wystarczy, że wybierzesz najbardziej odpowiednią dla siebie opcję.

Za wyborem oferty abonamentu bez telefonu Virgin Mobile przemawia też to, jak łatwo można zamówić usługi i nimi zarządzać. Wystarczy tylko połączenie z Internetem lub aktywny telefon. A w razie potrzeby o pomoc można zwrócić się do działu obsługi klienta dzwoniąc na *222 (opłata zgodnie z cennikiem taryfy).

Zobacz także: Oferta na kartę z internetem w Virgin Mobile

Ładowanie