zamknij

Jak przenieść numer do Virgin Mobile (do oferty na abonament)

  • Przygotuj swój numer
    i jego dane rejestracyjne

    Jeżeli masz numer na kartę
    Upewnij się, że Twój numer jest zarejestrowany.

    Jak sprawdzić, czy mój numer jest zarejestrowany?

    Możesz zadzwonić na infolinię swojego operatora (musisz jedynie znać kod PUK) i dowiedzieć się, czy numer jest zarejestrowany, czy nie. Taką informację otrzymasz także w salonie obecnego dostawcy usług telekomunikacyjnych.

    Co zrobić, gdy mój numer nie jest zarejestrowany?

    W celu rejestracji numeru, udaj się do salonu swojego operatora. Wystarczy, że okażesz dowód tożsamości, np. dowód osobisty, paszport, czy kartę pobytu.

    Jeżeli masz numer na abonament
    Gdy przenosisz numer z usługi na abonament, najlepiej przygotuj swoją umowę, ułatwi Ci to wypełnienie wniosku.

  • Skonfiguruj swój abonament
    i wypełnij wniosek on-line
    w 2 minuty

    Wybierz jeden z dostępnych planów bądź skonfiguruj abonament wedle własnych potrzeb. W kolejnym kroku wybierz opcję "Chcę przenieść numer" a następnie wypełnij wniosek.

    Przygotuj telefon z numerem, który chcesz przenieść do naszej sieci.

    Dlaczego potrzebujesz telefon?

    Dostaniesz SMS z kodem, który należy wpisać w odpowiednie pole formularza. Dzięki niemu szybko potwierdzimy, że numer należy do Ciebie.

    Zwróć szczególną uwagę na punkt "Kiedy chcesz do nas dołączyć".

    Dlaczego to tak ważne?

    Nieprawidłowo wybrany tryb przeniesienia może powodować rozmaite komplikacje - nawet otrzymanie kary umownej od dotychczasowego operatora.

    Nie wiesz kiedy do nas dołączyć?

    Jeśli będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości związane z terminem przeniesienia numeru – śmiało dzwoń do naszego CMOKa.

  • Podpisz wniosek
    i zweryfikuj dane

    Wypełniony wniosek wyślemy do Ciebie bezpłatnie kurierem.

    Kurier w Twojej obecności otworzy przesyłkę i przekaże Ci dokumenty do podpisu:

    • 2 egzemplarze Umowy o Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych.
    • Wniosek o przeniesienie numeru.
    • Oświadczenie o obecnej usłudze.
    • Pełnomocnictwo dla nas.
    • Karta SIM pasująca do każdego telefonu. Na niej aktywujemy Twój obecny numer.
    • Regulamin i cenniki.

    Prosimy okaż kurierowi dokument tożsamości, którym posługiwałeś się przy wypełnianiu formularza.

    Po otrzymaniu dokumentów, poinformujemy Cię o decyzji Twojego obecnego operatora w sprawie przeniesienia numeru.

  • Witamy w Virgin Mobile

    Wykonaj pierwsze połączenie wychodzące z nowej karty SIM, aby aktywować numer w sieci.

    Pamiętaj, że nasz abonament mozesz zmieniać w trakcie jego trwania jak chcesz i kiedy chcesz.

    Skorzystaj z jednej z ofert dla osób przenoszących numer >>

Rozmiar:
Kontrast:

Jedyny Taki Abonament

Dobierz ofertę dla siebie niezależnie czy:

  • potrzebujesz nowego numeru
  • przenosisz numer z karty na abonament
    zobacz jak to zrobić tutaj
  • przechodzisz do Virgin Mobile od innego operatora
Oferta

Wybierz ofertę dla siebie

  • Wróć

    Podsumowanie planu 1

    Pakiety w ofercie:

    Minuty bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych

    SMS-y bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych
    Cena za MMS zgodnie z cennikiem

    3 GB → 5 GB internetu

    W tym 1,23 GB w roamingu w UE
    Od czwartego miesiąca dostajesz dodatkowy 1 GB,
    a od siódmego zyskasz na stałe 5 GB.

    Plan 1

    ZOSTAJESZ - DOSTAJESZ

    Od 4 i 7 miesiąca dodamy Ci kolejne
    i zupełnie darmowe 1 GB więcej do Twojego Planu 1.

    Wystarczy, że wyślesz SMS o treści 'BONUS' na numer 500,
    a w kolejnych miesiącach zyskasz na stałe:

    • 4 miesiąc: 3 GB + 1 GB (bonus) = 4 GB
    • 7 miesiąc: 3 GB + 2 GB (bonus) = 5 GB

    Po pół roku, od 7 miesiąca, zyskujesz na stałe 5 GB
    do wykorzystania co miesiąc.

    Po wykorzystaniu pakietu prędkość spada do 32 Kbit/s bez limitu transferu danych i bez opłat.

    Rabaty obniżające kwotę abonamentu:

    Zapłacisz:
    19 mc

    Zamów
  • Wróć

    Podsumowanie planu 2

    Pakiety w ofercie:

    Minuty bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne

    SMS-y i MMS-y bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych

    8 GB → 12 GB internetu

    W tym 1,87 GB w roamingu w UE
    Od czwartego miesiąca dostajesz dodatkowe 2 GB,
    a od siódmego zyskasz na stałe 12 GB.

    Plan 2

    ZOSTAJESZ - DOSTAJESZ

    Od 4 i 7 miesiąca dodamy Ci kolejne
    i zupełnie darmowe 2 GB więcej do Twojego Planu 2.

    Wystarczy, że wyślesz SMS o treści 'BONUS' na numer 500,
    a w kolejnych miesiącach zyskasz na stałe:

    • 4 miesiąc: 8 GB + 2 GB (bonus) = 10 GB
    • 7 miesiąc: 8 GB + 4 GB (bonus) = 12 GB

    Po pół roku, od 7 miesiąca, zyskujesz na stałe 12 GB
    do wykorzystania co miesiąc.

    Po wykorzystaniu pakietu prędkość spada do 32 Kbit/s bez limitu transferu danych i bez opłat.

    Rabaty obniżające kwotę abonamentu:

    Zapłacisz:
    29 mc

    Zamów
  • Wróć

    Podsumowanie planu 3

    Pakiety w ofercie:

    Minuty bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne

    SMS-y i MMS-y bez limitu

    Do wszystkich sieci komórkowych

    15 GB → 23 GB internetu

    W tym 2,52 GB w roamingu w UE
    Od czwartego miesiąca dostajesz dodatkowe 4 GB,
    a od siódmego zyskasz na stałe 23 GB.

    Plan 3

    ZOSTAJESZ - DOSTAJESZ

    Od 4 i 7 miesiąca dodamy Ci kolejne
    i zupełnie darmowe 4 GB więcej do Twojego Planu 3.

    Wystarczy, że wyślesz SMS o treści 'BONUS' na numer 500,
    a w kolejnych miesiącach zyskasz na stałe:

    • 4 miesiąc: 15 GB + 4 GB (bonus) = 19 GB
    • 7 miesiąc: 15 GB + 8 GB (bonus) = 23 GB

    Po pół roku, od 7 miesiąca, zyskujesz na stałe 23 GB
    do wykorzystania co miesiąc.

    Po wykorzystaniu pakietu prędkość spada do 32 Kbit/s bez limitu transferu danych i bez opłat.

    Rabaty obniżające kwotę abonamentu:

    Zapłacisz:
    39 mc

    Zamów
  • Wróć

    Stwórz ofertę dla siebie

    PAKIET MINUT: (Minuty do wszystkich sieci i na numery stacjonarne)

    Ile rozmawiasz miesięcznie?

    PAKIET SMS: (SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci)

    Ile piszesz miesięcznie?

    PAKIET INTERNETU: (Po wykorzystaniu pakietu prędkość spada do 32 kbit/s,
    bez limitu transferu danych i bez opłat)

    Ile surfujesz miesięcznie?

    PAKIET TRANSFER DLA APLIKACJI: (Pakiet obejmuje nielimitowany transfer dla poniższych aplikacji)

    Rabaty obniżające kwotę abonamentu:

    • Rabat za e-fakturę 5 zł/mc
      BRabat za e-fakturę BRAK
    • Rabat za zgody marketingowe 5 zł/mc
      Rabat za zgody marketingowe BRAK

    Zapłacisz:
    26 mc

    Zamów
  • Wróć

    Podsumowanie planu 3 z umową na 24 miesiące

    Pakiety w ofercie:

    Minuty bez limitu

    Do wszystkich na komórki i na stacjonarne w kraju i w roamingu w UE

    SMS-y i MMS-y bez limitu

    Do wszystkich w kraju i w roamingu w UE

    15 GB internetu w kraju
    W tym 2,52 GB internetu w roamingu w UE

     

    Rabaty obniżające kwotę abonamentu:

    • Rabat za e-fakturę 5 zł/mc
      Rabat za e-fakturę BRAK
    • Rabat za zgody marketingowe 5 zł/mc
      Rabat za zgody marketingowe BRAK

    Zapłacisz:
    39 mc

    Zamów
    - Opłata aktywacyjna wynosi 99 zł i zostanie doliczona do pierwszej faktury
    - Po złożeniu zamówienia konieczne jest przesłanie zaświadczenia o zatrudnieniu na adres mailowy: ok@virginmobile.pl lub kontakt telefoniczny:*222 lub 799 555 222
Powyższe propozycje uwzględniają ulgę za e-fakturę i zgody marketingowe. Możesz je odznaczyć w każdej chwili.

Nie znalazłeś nic dla siebie? Sprawdź nasze pozostałe oferty!

Sprawdź oferty

Dlaczego abonament w virgin mobile?

  • ZMIENIAJ, KIEDY CHCESZ

    Jeśli chcesz, to możesz w każdym momencie zmienić swój abonament tak jak potrzebujesz. Jak? Logując się do serwisu samoobsługowego lub wysyłając SMS-a. I już.

  • NIE PŁAĆ ZA ABONAMENT

    W trakcie trwania abonamentu możesz go zawiesić wyłączając płatne pakiety cykliczne. A jeżeli nie będziesz używać telefonu to w ogóle nic nie zapłacisz. Nadal jednak będziesz mógł odbierać rozmowy, czy SMS-y przychodzące. W naszej ofercie nie masz minimalnego miesięcznego zobowiązania.

  • DOKUP PAKIETY JEDNO- RAZOWE, KIEDY CHCESZ

    Jeśli nagle potrzebujesz więcej SMS-ów, minut, czy Internetu, zawsze możesz dokupić jednorazowo odpowiedni pakiet. Wyślij SMS-a lub aktywuj go za pośrednictwem serwisu samoobsługowego. Zapłacisz jednorazowo, a Twój stały abonament nie ulegnie zmianie.

  • REZYGNUJ BEZ KONSEKWENCJI

    W każdej chwili możesz zrezygnować z naszej oferty, bo nie jesteś związany umową terminową. Wystarczy, że poinformujesz nas o swoich zamiarach na 30 dni przed planowanym odejściem. Po prostu.

Wszystkie zmiany wykonasz logując się do serwisu samoobsługowego lub wysyłając SMS-a

Chcesz przenieść numer Z abonamentu na kartę?
Sprawdź ofertę

Wybierz jedną z opcji i Przejdź do koszyka

Jestem nowym klientem

Jestem klientem Virgin Mobile

Ładowanie
OK

Aby usprawnić funkcjonowanie naszej witryny wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z virginmobile.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej informacji w Polityce prywatności.