Wybierz temat
Weryfikacja numeru
Jeśli masz numer na kartę Upewnij się, że Twój numer jest zarejestrowany.
Możesz zadzwonić na infolinię swojego operatora (musisz jedynie znać kod PUK) i dowiedzieć się, czy numer jest zarejestrowany, czy nie.
Taką informację otrzymasz także w salonie obecnego dostawcy usług telekomunikacyjnych.
W celu rejestracji numeru, udaj się do salonu swojego operatora. Wystarczy, że okażesz dowód tożsamości, np. dowód osobisty, paszport, czy kartę pobytu.
Weryfikacja numeru jest niezbędna ze względów bezpieczeństwa, żebyśmy wiedzieli, że na pewno Ty przenosisz numer.
Jeśli masz numer na abonament Gdy przenosisz numer z usługi na abonament, najlepiej przygotuj swoją umowę, ułatwi Ci to wypełnienie wniosku.
Dane klienta
Jeśli masz numer na abonament/kartę wypełnij formularz danymi, które podawałeś/aś przy zawieraniu umowy/rejestracji karty.
Pamiętaj! Twoje dane są z nami bezpieczne zgodnie z wymogami GIODO. Nikomu ich nie udostępniamy ani nie sprzedajemy.
Jak dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych?Obecna umowa
Ponieważ nie jesteś związany z obecnym operatorem żadną umową, wybierz konkretną datę przeniesienia. Zalecamy wyznaczenie daty na 7 dni do przodu.
Nieprawidłowo wybrany tryb przeniesienia może powodować rozmaite komplikacje - nawet otrzymanie kary umownej od dotychczasowego operatora.
Wybierz tę opcję, kiedy masz umowę na czas nieokreślony i obowiązuje Cię okres wypowiedzenia.
Umową na czas nieokreślony jest każda umowa, której nie wypowiedziałeś u swojego operatora, a minął już okres jej trwania. W momencie zaznaczenia tej opcji wypowiemy umowę za Ciebie, a Twój obecny operator wyznaczy datę przeniesienia tak, abyś nie musiał płacić kar.
Wybierz tę opcję w momencie, kiedy masz umowę na czas określony u obecnego operatora.
W momencie wybrania tego trybu to Twój operator wyznaczy bezpieczną datę przeniesienia na koniec Twojej umowy – tak, abyś nie płacił kar lub dodatkowych opłat. Pamiętaj jednak, że taki wniosek możesz złożyć maksymalnie 120 dni przed końcem umowy.
Nie zalecamy tego trybu przeniesienia. W tym wypadku zrywasz umowę, co może wiązać się z karą u obecnego operatora. Możesz wybrać dowolny dzień przeniesienia. Pamiętaj natomiast, aby dać nam czas na wysyłkę dokumentów. W przypadku otrzymania dokumentów po wybranym przez Ciebie terminie, na dzień przeniesienia zostanie wyznaczona najwcześniejsza możliwa data.
Dostawa
Wypełniony wniosek wyślemy do Ciebie bezpłatnie kurierem DPD. Czas oczekiwania na kuriera - do 3 dni roboczych.
Kurier w Twojej obecności otworzy przesyłkę i przekaże Ci dokumenty do podpisu. W przesyłce będą się znajdowały: Wniosek o przeniesienie, oświadczenie o obecnej usłudze, pełnomocnictwo dla nas i karta SIM pasująca do każdego telefonu.
Dostawa
Kurier będzie musiał także zweryfikować Twoje dane, aby dopełnić ustawowego obowiązku rejestracji numeru – okaż mu dokument, potwierdzający dane z wypełnianego wniosku
Po otrzymaniu prawidłowo wypełnionych dokumentów poinformujemy Cię o decyzji Twojego obecnego operatora w sprawie przeniesienia.
Zgody
Zaznaczenie zgód jest niezbędne do przeniesienia numeru. Twoje dane nie są wykorzystywane do celów marketingowych. Nie wysyłamy ofert ani SPAMu.
Przeniesienie numeru
- 1 Weryfikacja numeru
Wpisz poniżej numer, który chcesz przenieść:
Niestety, nie mogliśmy zweryfikować Twojego numeru :(
Zweryfikowanie numeru nie jest jeszcze równoznaczne z przeniesieniem numeru.
Wpisz poniżej 6-cyfrowy kod weryfikacyjny z SMS-a:
Twój numer został pozytywnie zweryfikowany.
Wypełnij pozostałą część formularza, aby przenieść numer do Virgin Mobile.
jest zarejestrowany. Jak to zrobić?