w dół w dół w górę w górę
Rozmiar:
Kontrast:
Cena
Minuty do wszystkich sieci i na stacjonarne
SMS-y do wszystkich sieci
Internet 4G LTE
Aktywacja
Oferty specjalne
  • #MINI 3

    3 zł / mc

    30
    Minuty do wszystkich sieci i na stacjonarne
    30
    SMS-y do wszystkich sieci
    300 MB
    Internet 4G LTE
    *222*03#
    Aktywacja
  • #MINI 9

    9 zł / mc

    300
    Minuty do wszystkich sieci i na stacjonarne
    300
    SMS-y do wszystkich sieci
    1 GB
    Internet 4G LTE
    *222*09#
    Aktywacja
  • #GIGADAJE 7

    7 zł / 7 dni

    bez limitu
    Minuty do wszystkich sieci i na stacjonarne
    bez limitu
    SMS-y do wszystkich sieci
    3 GB
    Internet 4G LTE
    *222*07#
    Aktywacja
  • #GIGADAJE

    25 zł / mc

    bez limitu
    Minuty do wszystkich sieci i na stacjonarne
    bez limitu
    SMS-y do wszystkich sieci
    15 GB
    Internet 4G LTE
    *222*25#
    Aktywacja
    Dodatkowe GB za staż

    #GIGADAJE

    ZOSTAJESZ - DOSTAJESZ

    Po 6, 12 i 24 miesiącu dodajemy Ci kolejne
    I zupełnie darmowe 5GB do Twojego podstawowego pakietu.

    Wystarczy że użyjesz kodu : *222*25*0#,
    A w kolejnych miesiącach otrzymasz na stałe:

    • Po 6 miesiącu: 15 GB + 5 GB (bonus) = 20 GB
    • Po 12 miesiącu: 15 GB + 10 GB (bonus) = 25 GB
    • Po 24 miesiącu: 15 GB + 15 GB (bonus) = 30 GB

    Pakiet dostępny jest dla wszystkich klientów #Gigadaje.

    1 GB za dodatkowe 1 zł
Co mówią o nas klienci?
Ja numer przeniosłem do Virgin i naprawdę nie narzekam. A poza tym pobrałem z google play apkę do zarządzania kontem i pełen komfort. A to też ważne.


Facebook
Tomek Mieleniak
W Virgin Mobile przenoszenie numeru jest najbardziej sprawne i krótkie w Polsce!! Przez internet wysłanie kopii i prawidłowych danych do 2 dni, a w punkcie 1 dzień około :)) pod tym i innym względem nie dam powiedzieć na Virgin Mobile złego słowa!
Facebook
Bogusław Zaborowski
Pytania i odpowiedzi
  • Po złożeniu wniosku on-line o przeniesienie numeru wyślemy do Ciebie dokumenty bezpłatnym kurierem. Przeczytaj je i podpisz, a także okaż swój dokument tożsamości. Jak tylko kurier dostarczy nam podpisane przez Ciebie formularze, damy znać Twojemu obecnemu operatorowi o przeniesieniu. Wtedy powinien on „uwolnić” numer, a my uruchamiamy nasze usługi i jesteś w Virgin.

    Więcej szczegółów o przenoszeniu numeru znajdziesz w naszym przewodniku.

    Inna możliwość to wizyta w punktach sprzedaży Telakces oraz punktach GSM. Ich listę znajdziesz tutaj. Na miejscu wypełnij potrzebne dokumenty, a także przedstaw sprzedawcy dokument tożsamości.

    Resztę załatwimy za Ciebie! A Ty ciesz się bonusami dla przenoszących numer. :)

     

  • Po przeniesieniu, Twój numer będzie aktywowany w naszej aktualnej taryfie - #CHCĘWSZYSTKO. Standardowe stawki tej taryfy to 29gr za minutę połączenia krajowego i 9gr za krajową wiadomość SMS. Po aktywacji numeru będziesz mógł włączyć dowolny pakiet zintegrowany z naszej oferty. Warunkiem jego aktywacji jest posiadanie odpowiednich środków na Twoim koncie.

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK