Pomoc - Jak doładować konto?
Możesz doładować konto przez stronę internetową doladowania.virginmobile.pl lub w aplikacji mobilnej Play24. Dodatkowo, w Play24 możesz w szybki sposób zlecić doładowania automatyczne - w stałym dniu miesiąca, kiedy konto traci ważność lub dzień przed odnowieniem pakietu.
Aby doładować numer w Play24:
- Zaloguj się do aplikacji i wybierz „Doładuj” w sekcji „Twoje środki”. Możesz też wybrać „Doładowania” na dole ekranu
- Wpisz dowolną kwotę doładowania i kliknij „Dalej”. Możesz też wybrać kwotę z listy
- Wybierz metodę płatności i kliknij „Przejdź do płatności”. Dostępne płatności:
- blik – wpisz kod i potwierdź w aplikacji banku
- karta – po przekierowaniu na stronę Blue Media wpisz dane karty
- przelew online – wybierz swój bank, zaloguj się i zleć przelew
- Google Pay – wybierz, jeśli korzystasz z telefonu z systemem Android
- Apple Pay – wybierz, jeśli korzystasz z telefonu z systemem iOS
- Gotowe! Zrealizuj zlecenie zgodnie z wybraną metodą płatności
Aby aktywować doładowania automatyczne w Play24:
- Zaloguj się do aplikacji i wejdź w „Ustawienia”. Wybierz „Ustawienia doładowań”
- Wybierz interesujący Cię wariant. Dostępne warianty:
- dla cyklicznych pakietów i usług – dzień przed odnowieniem pakietu Twoje konto zostanie doładowane kwotą równą cenie pakietów i usług cyklicznych, które masz aktywne
- w stałym dniu miesiąca – wybierz dzień miesiąca i kwotę comiesięcznych doładowań
- kiedy konto traci ważność – wybierz kwotę doładowań, która zostanie pobrana na dzień przed końcem ważności połączeń wychodzących, aby zachować ciągłość usług
- Dodaj kartę płatniczą. PayU zweryfikuje wprowadzone dane karty z Twoim bankiem. Usługa działa tylko, jeśli masz dodaną kartę płatniczą.