Pomoc - Jak mogę sprawdzić stan konta?
Stan konta to informacja, ile środków do wykorzystania na usługi jest dostępnych dla Twojego numeru telefonu oraz jaki jest okres ważności połączeń przychodzących i wychodzących.
Stan konta sprawdzisz:
- w aplikacji Play24 w sekcji „Twoje konto”.
- kodem - wpisz na klawiaturze telefonu kod *101# i zatwierdź zieloną słuchawką - stan konta wyświetli się na ekranie.
Jeżeli korzystasz z transmisji danych (połączenie z internetem), dostępnych środków możesz mieć mniej, niż wynosi stan konta. Różnica wynika z rezerwacji środków na opłatę za otwartą sesję transmisji danych.
Rezerwacja środków ma na celu zabezpieczenie, że będziesz w stanie pokryć opłatę za daną aktywność. W przypadku usług na kartę taki mechanizm jest konieczny. Standardowo niewykorzystane środki zwrócimy na Twoje konto zaraz po zakończeniu aktywności.