Pomoc - Nie mogę doładować konta kodem z wydruku, który zakupiłem w sklepie. Co mogę zrobić?
Jeżeli nie możesz doładować konta za pomocą kodu, postępuj według instrukcji:
- Upewnij się, że jest to doładowanie do Virgin Mobile.
- Sprawdź, czy prawidłowo wpisujesz kod doładowania.
- przykładowy kod powinien wyglądać następująco: *100*12345678901214# - zatwierdź przyciskiem połączenia. Kod doładowujący na kuponie powinien mieć 14 cyfr.
- Sprawdź kodem *101#, czy pomimo komunikatu błędu konto zostało doładowane.
Jeśli nie masz środków na koncie i nie możesz zrealizować doładowania pomimo prawidłowo wpisanego kodu, uruchom ponownie telefon i spróbuj jeszcze raz.
Jeżeli w dalszym ciągu nie możesz doładować konta, prześlij skan lub zdjęcie wydruku kuponu z widocznym numerem seryjnym (SN) na adres ok@virginmobile.pl. W mailu podaj numer telefonu, jaki chcesz doładować.