Pomoc - Nie mogę doładować konta kodem z wydruku, który zakupiłem w sklepie. Co mogę zrobić?

Jeżeli nie możesz doładować konta za pomocą kodu, postępuj według instrukcji:

  1. Upewnij się, że jest to doładowanie do Virgin Mobile.
  2. Sprawdź, czy prawidłowo wpisujesz kod doładowania.
    • przykładowy kod powinien wyglądać następująco: *100*12345678901214# - zatwierdź przyciskiem połączenia. Kod doładowujący na kuponie powinien mieć 14 cyfr.
  3. Sprawdź kodem *101#, czy pomimo komunikatu błędu konto zostało doładowane.

Jeśli nie masz środków na koncie i nie możesz zrealizować doładowania pomimo prawidłowo wpisanego kodu, uruchom ponownie telefon i spróbuj jeszcze raz.

Jeżeli w dalszym ciągu nie możesz doładować konta, prześlij skan lub zdjęcie wydruku kuponu z widocznym numerem seryjnym (SN) na adres ok@virginmobile.pl. W mailu podaj numer telefonu, jaki chcesz doładować.

Ładowanie