Pomoc - Jak odłączyć usługę lub przenieść numer do oferty na kartę?
Umowę możesz wypowiedzieć dowolnym kanałem:
-
- telefonicznie:
- *222 z numeru w sieci P4, w tym w ofercie Virgin Mobile
- 799 555 222 z numerów innych operatorów (opłata jak za połączenie głosowe z numerem komórkowym w ofercie Virgin Mobile)
- listownie (ze względów dowodowych rekomendujemy wysłanie listu poleconego za zwrotnym poświadczeniem odbioru) na adres:
P4 sp. z o.o.
Biuro Obsługi Klienta
ul. Wynalazek 1
02-677 Warszawa
Skrytka pocztowa 42
- mailowo na adres ok@virginmobile.pl.
Rezygnacja powinna zawierać:
- numer umowy lub numer telefonu, z którego chcesz zrezygnować
- informację, kiedy chcesz rozwiązać umowę – z końcem promocji lub z końcem okresu wypowiedzenia
- dane do weryfikacji:
- jeśli jesteś klientem indywidualnym - imię i nazwisko właściciela numeru, numer konta abonenckiego lub telefonu, którego dotyczy sprawa oraz hasło do konta (znajdziesz je w umowie) lub PESEL i adres
- jeśli jesteś klientem biznesowym - nazwę firmy (właściciela numeru), numer konta abonenckiego lub telefonu, którego dotyczy sprawa oraz hasło do konta (znajdziesz je w umowie) lub PESEL/NIP i adres siedziby.
Przy składaniu rezygnacji określ również, czy chcesz odłączyć swój numer, czy przenieść go do oferty na kartę.
Jeżeli składasz rezygnację, która dotyczy oferty grupowej, pamiętaj, aby uwzględnić w swojej dyspozycji wszystkie numery, które należą do grupy.