Pomoc - Jak odłączyć usługę lub przenieść numer do oferty na kartę?

Umowę możesz wypowiedzieć dowolnym kanałem:

    w salonie Play
  • telefonicznie:
    • *222 z numeru w sieci P4, w tym w ofercie Virgin Mobile
    • 799 555 222 z numerów innych operatorów (opłata jak za połączenie głosowe z numerem komórkowym w ofercie Virgin Mobile)
  • listownie (ze względów dowodowych rekomendujemy wysłanie listu poleconego za zwrotnym poświadczeniem odbioru) na adres:

P4 sp. z o.o.
Biuro Obsługi Klienta
ul. Wynalazek 1
02-677 Warszawa
Skrytka pocztowa 42

Rezygnacja powinna zawierać: 

  • numer umowy lub numer telefonu, z którego chcesz zrezygnować 
  • informację, kiedy chcesz rozwiązać umowę – z końcem promocji lub z końcem okresu wypowiedzenia 
  • dane do weryfikacji:
    • jeśli jesteś klientem indywidualnym - imię i nazwisko właściciela numeru, numer konta abonenckiego lub telefonu, którego dotyczy sprawa oraz hasło do konta (znajdziesz je w umowie) lub PESEL i adres
    • jeśli jesteś klientem biznesowym - nazwę firmy (właściciela numeru), numer konta abonenckiego lub telefonu, którego dotyczy sprawa oraz hasło do konta (znajdziesz je w umowie) lub PESEL/NIP i adres siedziby.

Przy składaniu rezygnacji określ również, czy chcesz odłączyć swój numer, czy przenieść go do oferty na kartę.

Jeżeli składasz rezygnację, która dotyczy oferty grupowej, pamiętaj, aby uwzględnić w swojej dyspozycji wszystkie numery, które należą do grupy.

Ładowanie