Pomoc - Jak mogę złożyć reklamację?

Jeżeli na swojej fakturze zauważysz błędne opłaty albo będziesz mieć problem z działaniem usług – możesz zgłosić reklamację.

Reklamację możesz złożyć:

  • w aplikacji Play24
  • w salonie Play
  • telefonicznie:
    • *222 z numeru w sieci P4, w tym w ofercie Virgin Mobile
    • 799 555 222 z numerów innych operatorów (opłata jak za połączenie głosowe z numerem komórkowym w ofercie Virgin Mobile)
  • listownie na adres:

P4 sp. z o.o.
ul. Wynalazek 1
02-677 Warszawa

W swoim zgłoszeniu podaj nam:

  • numer telefonu, którego dotyczy sprawa
  • dane właściciela numeru (imię, nazwisko, adres, nazwa firmy)
  • opis sprawy
  • hasło abonenckie albo hasło do konta (możesz je znaleźć na umowie. Jeżeli nie pamiętasz hasła, podaj numer PESEL i adres zameldowania - klient indywidualny lub PESEL/NIP i adres siedziby firmy - klient biznesowy)
  • numer faktury, jeżeli chcesz zgłosić błędne opłaty
  • wysokość odszkodowania, jeżeli takiego oczekujesz
  • numer kontaktowy.

Reklamację usługi komunikacji elektronicznej lub reklamację opłat za usługę Dolicz do rachunku rozpatrujemy do 30 dni. Reklamację usługi nietelekomunikacyjnej rozpatrujemy do 14 dni.

Jeżeli chcesz otrzymywać odpowiedzi na reklamacje elektronicznie, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta i poinformuj nas o tym.

Ładowanie