Pomoc - Jak doładować konto?

Możesz doładować konto przez stronę internetową doladowania.virginmobile.pl lub w aplikacji mobilnej Play24. Dodatkowo, w Play24 możesz w szybki sposób zlecić doładowania automatyczne - w stałym dniu miesiąca, kiedy konto traci ważność lub dzień przed odnowieniem pakietu.

Aby doładować numer w Play24:
1. Zaloguj się do aplikacji i wybierz „Doładuj” w sekcji „Twoje środki”. Możesz też wybrać „Doładowania” na dole ekranu
2. Wpisz dowolną kwotę doładowania i kliknij „Dalej”. Możesz też wybrać kwotę z listy 
3. Wybierz metodę płatności i kliknij „Przejdź do płatności”. Dostępne płatności:
        ◦ blik – wpisz kod i potwierdź w aplikacji banku
        ◦ karta – po przekierowaniu na stronę Blue Media wpisz dane karty 
        ◦ przelew online – wybierz swój bank, zaloguj się i zleć przelew
        ◦ Google Pay – wybierz, jeśli korzystasz z telefonu z systemem Android
        ◦ Apple Pay – wybierz, jeśli korzystasz z telefonu z systemem iOS
4. Gotowe! Zrealizuj zlecenie zgodnie z wybraną metodą płatności

Aby aktywować doładowania automatyczne w Play24:

1. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w „Ustawienia”. Wybierz „Ustawienia doładowań”
2. Wybierz interesujący Cię wariant. Dostępne warianty:
  ◦ dla cyklicznych pakietów i usług – dzień przed odnowieniem pakietu Twoje konto zostanie doładowane kwotą równą cenie pakietów i usług cyklicznych, które masz aktywne
   ◦ w stałym dniu miesiąca – wybierz dzień miesiąca i kwotę comiesięcznych doładowań
   ◦ kiedy konto traci ważność – wybierz kwotę doładowań, która zostanie pobrana na dzień przed końcem ważności połączeń wychodzących, aby zachować ciągłość usług
3. Dodaj kartę płatniczą. PayU zweryfikuje wprowadzone dane karty z Twoim bankiem. Usługa działa tylko, jeśli masz dodaną kartę płatniczą.

Ładowanie