Pomoc - Jak doładować konto?
Możesz doładować konto przez stronę internetową doladowania.virginmobile.pl lub w aplikacji mobilnej Play24. Dodatkowo, w Play24 możesz w szybki sposób zlecić doładowania automatyczne - w stałym dniu miesiąca, kiedy konto traci ważność lub dzień przed odnowieniem pakietu.
Aby doładować numer w Play24:
1. Zaloguj się do aplikacji i wybierz „Doładuj” w sekcji „Twoje środki”. Możesz też wybrać „Doładowania” na dole ekranu
2. Wpisz dowolną kwotę doładowania i kliknij „Dalej”. Możesz też wybrać kwotę z listy
3. Wybierz metodę płatności i kliknij „Przejdź do płatności”. Dostępne płatności:
◦ blik – wpisz kod i potwierdź w aplikacji banku
◦ karta – po przekierowaniu na stronę Blue Media wpisz dane karty
◦ przelew online – wybierz swój bank, zaloguj się i zleć przelew
◦ Google Pay – wybierz, jeśli korzystasz z telefonu z systemem Android
◦ Apple Pay – wybierz, jeśli korzystasz z telefonu z systemem iOS
4. Gotowe! Zrealizuj zlecenie zgodnie z wybraną metodą płatności
Aby aktywować doładowania automatyczne w Play24:
1. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w „Ustawienia”. Wybierz „Ustawienia doładowań”
2. Wybierz interesujący Cię wariant. Dostępne warianty:
◦ dla cyklicznych pakietów i usług – dzień przed odnowieniem pakietu Twoje konto zostanie doładowane kwotą równą cenie pakietów i usług cyklicznych, które masz aktywne
◦ w stałym dniu miesiąca – wybierz dzień miesiąca i kwotę comiesięcznych doładowań
◦ kiedy konto traci ważność – wybierz kwotę doładowań, która zostanie pobrana na dzień przed końcem ważności połączeń wychodzących, aby zachować ciągłość usług
3. Dodaj kartę płatniczą. PayU zweryfikuje wprowadzone dane karty z Twoim bankiem. Usługa działa tylko, jeśli masz dodaną kartę płatniczą.