21.03.2019
← Blog

Przywrócone usługi w Vigin Mobile

Awaria, która miała miejsce dziś w nocy i przez większą część dnia została usunięta, a Wy klienci możecie już korzystać z usług. Jednocześnie każdy z Was dotknięty skutkami tej awarii otrzyma od Nas przeprosinowy prezent.

 

 

Pragniemy przeprosić wszystkich naszych klientów, którzy w dniu dzisiejszym pozbawieni byli dostępu do naszych usług. Była to pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria, która dodatkowo miała miejsce w środku nocy. Bierzemy odpowiedzialność za tę sytuację i zrobimy wszystko, co niezbędne, aby nie powtórzyła się w przyszłości – mówi Grażyna Piotrowska – Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

 

Przyczyny awarii

Awaria wystąpiła około godziny 4:50 podczas nocnych prac utrzymaniowych. Jej przyczyną był błąd komunikacji między systemem bilingowym Virgin Mobile a siecią radiową, który nie mógł zostać wykryty wcześniej. Co więcej taka sytuacja nie miała jeszcze nigdy miejsca przy realizacji podobnych prac. Potwierdzamy również, że awaria nie była spowodowana jakimkolwiek problemem z działaniem sieci Play, z której korzystają klienci Virgin Mobile.

 

Co dalej?

W ramach przeprosin Klienci, którzy dotknięci zostali skutkami awarii otrzymają od nas przeprosinowy prezent. O szczegółach każdy klient zostanie poinformowany SMS-em. Jednocześnie podjeliśmy dodatkowe działania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa działania usług – dodaje Grażyna Piotrowska – Oliwa.

 

Z uwagi na wystąpienie awarii w późnych godzinach nocnych i poza godzinami funkcjonowania centrum obsługi klienta, niemożliwe było szybkie poinformowanie klientów o zaistniałej sytuacji. Pracujemy nad jeszcze lepszym procesem informowania klientów w przypadku takich sytuacji. 

Stan na godzinę 15.00 potwierdza, że wszyscy klienci odzyskali możliwość korzystania z usług.

 

Ładowanie