28.03.2019
← Blog

Prezenty już do Was idą

Drodzy klienci, Rozpoczęliśmy właśnie proces wysyłki obiecanych w zeszłym tygodniu prezentów. W zależności od tego czy korzystacie z oferty na kartę czy abonamentu, prezenty będą aktywowane w inny sposób. Poniżej znajdziecie pytania i odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z przeprosinowym prezentem.

 

Jak otrzymam i aktywuję prezent?

Prezent otrzymasz SMS-em. Będzie to kod USSD, dzięki któremu aktywujesz wspomniany prezent. Wykorzystując klawiaturę na swoim telefonie wpisz go i zatwierdź zieloną słuchawką lub w zależności od modelu telefonu przyciskiem wykonywania połączenia. W ten sposób nastąpi zlecenie aktywacji prezentu na twoim numerze.

W dalszej kolejności otrzymasz SMS-a z informacją o zleceniu aktywacji. Nie oznacza to jeszcze, że prezent został aktywowany. Dopiero, gdy dostaniesz drugiego SMS-a z informacją, że twój pakiet został aktywowany będziesz mógł korzystać z przyznanego Ci prezentu.


UWAGA! Ze względu na dużą liczbę klientów aktywacja pakietu może potrwać do 24h.


A jeśli mam abonament?

Również otrzymasz SMS-a z informacją o przyznanym Ci prezencie. W tym przypadku twój prezent zostanie uwzględniony na najbliższej fakturze. Nie musisz więcej wykonywać żadnych czynności związanych z jego aktywacją.

 

Jak najlepiej wykorzystać prezent, jeśli korzystam z oferty na kartę?

Przesłany w SMS-ie kod możesz wykorzystać do końca kwietnia 2019. Po tym terminie kod będzie już nieaktywny. Przyznany i aktywowany prezent będzie ważny tak samo długo jak twój aktualny pakiet, z którego korzystasz. Przed aktywacją prezentu sprawdź więc datę ważność swojego pakietu.


Pełna lista kodów USSD

 

Czy zobaczę prezent na swoim koncie?

Jeśli korzystasz z oferty na kartę aktywowany prezent będzie widoczny zarówno po zalogowaniu się do Twojego konta na virginmobile.pl, jak również w aplikacji mobilnej. Jeśli korzystasz z abonamentu zobaczysz go na najbliższej fakturze.

 

Podsumowując:

  • Informację o przyznanym prezencie otrzymasz SMS-em,
  • Aby aktywować prezent skorzystaj z kodu USSD przesłanego w SMS-e,
  • Jeśli jesteś klientem korzystającym z oferty abonamentowej twój prezent będzie uwzględniony na najbliższej fakturze i nie wymaga aktywacji,
  • Informacje o prezencie będą widoczne na Twoim koncie Virgin Mobile oraz w aplikacji mobilnej.


Dodatkowo zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem operator telekomunikacyjny nie jest zobowiązany do wynagrodzenia klientom przerwy w dostawie usług, jeśli przerwa ta nie trwała dłużej niż 12 godzin. ( Art. 105 pkt. 2 i 3 Prawa Telekomunikacyjnego ). Mając jednak na uwadze jak trudny był to dla was czas zdecydowaliśmy o przyznaniu niezależnych prezentów, jako firma.

 

Dziękujemy Wam, że jesteście z nami i jeszcze raz przepraszamy za powstałe wcześniej niedogodności.

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK