Prezenty już do Was idą
Jak otrzymam i aktywuję prezent?
Prezent otrzymasz SMS-em. Będzie to kod USSD, dzięki któremu aktywujesz wspomniany prezent. Wykorzystując klawiaturę na swoim telefonie wpisz go i zatwierdź zieloną słuchawką lub w zależności od modelu telefonu przyciskiem wykonywania połączenia. W ten sposób nastąpi zlecenie aktywacji prezentu na twoim numerze.
W dalszej kolejności otrzymasz SMS-a z informacją o zleceniu aktywacji. Nie oznacza to jeszcze, że prezent został aktywowany. Dopiero, gdy dostaniesz drugiego SMS-a z informacją, że twój pakiet został aktywowany będziesz mógł korzystać z przyznanego Ci prezentu.
UWAGA! Ze względu na dużą liczbę klientów aktywacja pakietu może potrwać do 24h.
A jeśli mam abonament?
Również otrzymasz SMS-a z informacją o przyznanym Ci prezencie. W tym przypadku twój prezent zostanie uwzględniony na najbliższej fakturze. Nie musisz więcej wykonywać żadnych czynności związanych z jego aktywacją.
Jak najlepiej wykorzystać prezent, jeśli korzystam z oferty na kartę?
Przesłany w SMS-ie kod możesz wykorzystać do końca kwietnia 2019. Po tym terminie kod będzie już nieaktywny. Przyznany i aktywowany prezent będzie ważny tak samo długo jak twój aktualny pakiet, z którego korzystasz. Przed aktywacją prezentu sprawdź więc datę ważność swojego pakietu.
Czy zobaczę prezent na swoim koncie?
Jeśli korzystasz z oferty na kartę aktywowany prezent będzie widoczny zarówno po zalogowaniu się do Twojego konta na virginmobile.pl, jak również w aplikacji mobilnej. Jeśli korzystasz z abonamentu zobaczysz go na najbliższej fakturze.
Podsumowując:
- Informację o przyznanym prezencie otrzymasz SMS-em,
- Aby aktywować prezent skorzystaj z kodu USSD przesłanego w SMS-e,
- Jeśli jesteś klientem korzystającym z oferty abonamentowej twój prezent będzie uwzględniony na najbliższej fakturze i nie wymaga aktywacji,
- Informacje o prezencie będą widoczne na Twoim koncie Virgin Mobile oraz w aplikacji mobilnej.
Dodatkowo zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem operator telekomunikacyjny nie jest zobowiązany do wynagrodzenia klientom przerwy w dostawie usług, jeśli przerwa ta nie trwała dłużej niż 12 godzin. ( Art. 105 pkt. 2 i 3 Prawa Telekomunikacyjnego ). Mając jednak na uwadze jak trudny był to dla was czas zdecydowaliśmy o przyznaniu niezależnych prezentów, jako firma.
Dziękujemy Wam, że jesteście z nami i jeszcze raz przepraszamy za powstałe wcześniej niedogodności.