Jeśli otrzymałeś od nas SMS-a lub email z informacją o przeprowadzonych pracach technicznych i napotkasz jakieś problemy, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Prosimy o dokładne sprawdzenie ustawień. W zależności od posiadanego modelu telefonu pola mogą nazywać się nieco inaczej lub podobnie. Prosimy zwrócić na to uwagę.

 

1. Sprawdź adres centrum SMS (SMSC).

a. Wejdź w Wiadomości > Ustawienia > Wiadomości tekstowe
b. Wybierz pole SMSC (service center address)
c. Wpisz numer +487909986222
d. Zapisz wprowadzone zmiany
e. Po zapisaniu konfiguracji będzie można wysyłać SMS-y.

 

2. Sprawdź konfigurację sieci (APN).

a. Wejdź w Ustawienia > Sieć > APN
b. Wybierz APN „INTERNET”
c. W polu APN (access point name) wpisz virgin-internet
d. Zapisz i wyjdz z ustawień.
e. Od tej pory internet będzie działć poprawnie.

 

3. Sprawdź czy otrzymałeś SMSy konfiguracyjne od Virgin. Jeśli tak, zainstaluj je wchodząc w każdego SMSa i wybierając "Zainstaluj" lub "Aktywuj". Każdy aparat może mieć inną instrukcję instalacji.

Jeśli otrzymałeś instrukcje konfiguracji w postaci tekstowej, przeczytaj ją i postępuj zgodnie z instrukcjami.

W razie wątpliwości, możesz wysłać SMSa na numer 9999 o treści VIRGIN. Ponownie otrzymasz spersonalizowaną konfigurację dla swojego telefonu.

 

4. Dla pewności zrestartuj telefon. To tylko minuta...

Teraz wszystko powinno już działać. Jeśli nadal masz problemy z usługami, skontaktuj się z naszymi konsultantami w Centrum Miłej Obsługi Klienta +48 799 555 222 lub *222.

 

Dodatkowo jeśli zauważysz problemy w działaniu MMS-ów wprowadź w swoim telefonie następującą konfigurację.

Name                   : <dowolny>

APN name          : virgin-mms

Proxy                    : <pusty>

Port                       : <pusty>

Username          : <pusty>

Password           : <pusty>

Server                   : <pusty>

MMSC                  : http://mms.virginpol.jsc

MMS Proxy        : wap.virginpol.jsc

MMS Proxy port  : 8080

MCC                      : 260

MNC                     : 06

Authentication : <pusty>

APN type            : mms

APN protocol    : IPv4

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK