Nie ma spiny, są drugie terminy, czyli jak odzyskać zablokowaną kartę SIM
Odzyskaj numer
Żebyś dalej mógł korzystać ze swojego numeru, musisz go zarejestrować. Nasi klienci mogą to zrobić online, przez kuriera i w blisko 25 tysiącach punktów partnerskich do dnia, w którym kończy się ważność konta. Numer zostanie przywrócony w ciągu 24 godzin, a niewykorzystane środki z konta będą nadal dostępne, podobnie jak pakiety – oczywiście jeżeli nie minął ich termin ważności.
Zobacz także: Rejestracja numeru? Masz to jak w banku!
Do kiedy można odzyskać numer?
W najbardziej optymistycznym wariancie – nawet przez rok. Wszystko zależy od daty, kiedy ostatni raz doładowałeś konto. Pamiętaj, że w Virgin Mobile, przy każdym doładowaniu ważność konta wydłuża się o kolejne 365 dni. Jeżeli więc zasilenia dokonałeś np. 1 stycznia 2017 roku, masz czas do 1 stycznia 2018. Później nie będziemy w stanie już nic zrobić i numer pozostanie zablokowany na zawsze.
Jak zarejestrować numer, który jest nieaktywny?
Twój numer został zablokowany, więc nie ma możliwości otrzymania na niego wiadomości SMS z kodem weryfikacyjnym. Jedyną opcją jest posiadanie ramki, z której wyłamałeś kartę SIM, na której znajduje się numer PUK oraz numer karty SIM. Te dane są nam niezbędne w każdym wariancie rejestracji – zarówno w punkcie, jak i przy rejestrowaniu numeru online.
Nie mam ramki od karty SIM. Co teraz?
Spokojna głowa. Mamy ekspertów, którzy będą w stanie Ci pomóc. Zgłoś się do Centrum Miłej Obsługi Klienta. Możesz tam zadzwonić – z numeru w sieci Virgin Mobile pod *222 lub z innej sieci: 799 555 222 oraz napisać maila na cmok@virginmobile.pl. Coś poradzimy.
Pamiętaj, że niezależnie od zablokowanego numeru w sytuacji alarmowej możesz bez problemu zadzwonić pod numer 112.
Zobacz także: Do czego służą kody USSD?