Otrzymałem informację, że mój dotychczasowy operator nie zgodził się na przeniesienie numeru do Virgin Mobile z powodu:

Opcja 1: Wskazania błędnych danych rejestracyjnych.

Skontaktuj się z obecnym operatorem w celu ustalenia czy przenoszony numer jest zarejestrowany dokładnie na takie same dane jakie podawałeś na wniosku o przeniesienie.

Jakie dane są dane są sprawdzane podczas przeniesienia numeru:
- Czy numer jest zarejestrowany na osobę prywatna czy na firmę
- Imię i Nazwisko
- Pesel lub numer paszportu lub karty pobytu
- NIP / REGON (jeżeli numer jest zarejestrowany na firmę)
- aktualność numeru dowodu osobistego

Opcja 2: Wskazania błędnego typu kontraktu (abonament, karta, mix)

Skontaktuj się z obecnym operatorem w celu ustalenia w jakiej ofercie jest przenoszony numer (np. czy zawarta umowa wygasła lub czy dalej obowiązuje).

Opcja 3: Nieaktywnej karty sim lub pomyłki w wyborze operatora

Jeśli posiadasz numer na kartę sprawdź czy możesz wykonywać z niego połączenia wychodzące. Jeżeli nie doładuj konto minimalna kwotą i skontaktuj się z CMOK w celu ponowienia wniosku do obecnego operatora. Jeżeli masz numer na abonament lub mix skontaktuj się z obecnym operatorem w celu ustalenia powodu odmowy przeniesienia.

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK