Pomoc - Co to są kody USSD ? Jakie są kody USSD?
To specjalne kody służące aktywacji lub dezaktywacji usług czy pakietów oferowanych przez Virgin Mobile. Pozwalają one samodzielnie ustawiać większość usług oferowanych w naszej sieci.
Podstawowe kody USSD:
*101# - stan konta (zł)
*222# - stan pakietu 3w1
*222*999# - zlecenie dezaktywacji pakietu 3w1
*108# - stan pakietu internetowego
*575# - stan pakietu internetowego UE
*222*0# - wyświetlenie informacji o pakietach internetowych
*222*8# - stan dodatkowego/niezależnego pakietu minut
*222*123# - zmiana taryfy na #ChcęWszystko
*100*14-cyfrowy kod# - doładowanie konta voucherem
Kody do usług:
*121# - sprawdzenie swojego numeru telefonu
#31#numer telefonu – zastrzeżenie numeru przy połączeniu
*43# / #43# - włączenie/wyłączenie połączeń oczekujących
*62*790998725# - aktywacja informacji o nieodebranych połączeniach
*67*790998725# - dezaktywacja informacji o nieodebranych połączeniach
*222*114*1# - aktywacja blokady ACR – połączeń z numerów zastrzeżonych
*222*114*2# - dezaktywacja blokady ACR
Usługi dodatkowe:
SMS o treści STOP na numer 252 – blokada reklam (koszt 9 gr.)
SMS o treści STOP na numer 6000 – blokada prenumerat SMS
Konfiguracja:
SMS o treści VIRGIN na numer 9999 – internet i mms
Numer do Centrum wiadomości jeśli jesteś w Virgin Mobile wcześniej niż od lutego 2017: 790 998 250
Numer do Centrum wiadomości jeśli jesteś w Virgin Mobile od lutego 2017 lub później: 790 998 622
Włączenie poczty głosowej:
Na pocztę głosową jeśli jesteś w Virgin Mobile wcześniej niż od lutego 2017:
*67*799595505# - gdy numer jest zajęty
*61*799595505# - gdy numer nie odpowiada
*62*799595505# - gdy numer jest nieosiągalny
Na pocztę głosową jeśli jesteś w Virgin Mobile od lutego 2017 lub później:
*67*736003333# - gdy numer jest zajęty
*61*736003333# - gdy numer nie odpowiada
*62*736003333# - gdy numer jest nieosiągalny
Przekierowanie połączenia na inny numer:
*21*numer telefonu# - aktywacja bezwarunkowego przekierowania połączeń
*62*numer telefonu# - aktywacja przekierowania gdy nr jest nieosiągalny
*61*numer telefonu# - aktywacja przekierowania gdy nie odbieramy
*67* numer telefonu# - aktywacja przekierowania gdy nasz numer jest zajęty
##002# - zdjęcie wszystkich przekierowań/wyłączenie poczty głosowej