Pomoc - Nie mogę doładować konta kodem z wydruku, który zakupiłem w sklepie. Co zrobić?

Opcja: 1 Upewnij się, że jest to doładowanie do Virgin Mobile.


Opcja 2: Sprawdź czy prawidłowo wpisujesz kod doładowania.
Przykładowy kod powinien wyglądać tak: *100*12345678901214# - zatwierdź przyciskiem połączenia. Kod doładowujący na kuponie powinien mieć 14 cyfr.

Opcja 3: Sprawdź kodem *101# czy pomimo komunikatu błędu konto zostało doładowane.


Jeśli nie masz środków na koncie i nie możesz doładować pomimo prawidłowo wykonanych czynności doładowania opisanych w ”Opcji 2” , uruchom ponownie telefon i spróbuj jeszcze raz.


Jeżeli w dalszym ciągu nie można doładować konta, prześlij skan lub zdjęcie wydruku kuponu z widocznym numerem seryjnym (SN) na adres ok@virginmobile.pl. W mailu podaj nr telefonu jaki chcesz doładować.

Ładowanie