Przyczyn takiej sytuacji może być kilka. Sprawdź poniżej jedną z trzech opcji i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Opcja 1: Wyświetla się komunikat „Nie masz wystarczających środków na koncie, aby aktywować pakiet (nazwa pakietu)”
Wówczas sprawdź kodem *101# czy są wystarczające środki na koncie.

Opcja 2: Wyświetla się komunikat: „Nie możesz aktywować nowego pakietu (nazwa pakietu) przed zakończeniem obecnego”.
Wówczas sprawdź ofertę dodatkowych pakietów jednorazowych używając kodu *222#, który może pokazać Ci następujące informacje:

 a) Wyświetla się komunikat: „Teraz korzystasz z pakietu (nazwa pakietu). Masz np. Nielimitowane rozmowy, SMS, i 4096 MB. Pakiet ważny do (data ważności)”.
Oznacza to, że Twój pakiet działa prawidłowo.

 b) Wyświetla się komunikat: „Teraz korzystasz z pakietu (nazwa pakietu). Masz np. 0 minut, 0 SMS, i 0 MB. Pakiet ważny do (brak daty).”
Jeżeli termin ważności pakietu upływał dnia poprzedniego pakiet może być w trakcie wyłączania. Jeżeli jest już po godz. 10.00 rano skontaktuj się z CMOK.

Opcja 3: Wyświetla się komunikat: „Pakiet jest w trakcie aktywacji. Spróbuj ponownie później.”
Oczekuj na włączenie pakietu. Maksymalny czas to 24h. Jeżeli minął ten czas, a pakiet nie jest aktywny skontaktuj się z CMOK.

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK