Pomoc - Nie mogę aktywować pakietu 3w1. Co zrobić?
Przyczyn takiej sytuacji może być kilka. Sprawdź poniżej jedną z trzech opcji i postępuj zgodnie z instrukcjami.
- Wyświetla się komunikat: „Nie masz wystarczających środków na koncie, aby aktywować pakiet (nazwa pakietu)”
Sprawdź kodem *101#, czy są wystarczające środki na koncie.
-
Wyświetla się komunikat: „Nie możesz aktywować nowego pakietu (nazwa pakietu) przed zakończeniem obecnego.”
Aby aktywować kolejny pakiet cykliczny, zleć dezaktywację pakietu cyklicznego, z którego obecnie korzystasz. Możesz też poczekać do końca jego trwania i skorzystać z jednego z pakietów jednorazowych. Sprawdź ofertę dodatkowych pakietów jednorazowych tutaj lub w Play24.
-
Wyświetla się komunikat: „Pakiet jest w trakcie aktywacji. Spróbuj ponownie później.”
Oczekuj na włączenie pakietu. Maksymalny czas to 24 godziny. Jeżeli minął ten czas, a pakiet nie jest aktywny, skontaktuj się z Obsługą Klienta.