Pomoc - Nie mogę aktywować pakietu 3w1. Co zrobić?

Przyczyn takiej sytuacji może być kilka. Sprawdź poniżej jedną z trzech opcji i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Opcja 1: Wyświetla się komunikat „Nie masz wystarczających środków na koncie, aby aktywować pakiet (nazwa pakietu)”
Wówczas sprawdź kodem *101# czy są wystarczające środki na koncie.
Opcja 2: Wyświetla się komunikat: „Nie możesz aktywować nowego pakietu (nazwa pakietu) przed zakończeniem obecnego”.
Aby aktywować kolejny pakiet cykliczny, zleć dezaktywację pakietu cyklicznego, z którego obecnie korzystasz. Możesz też poczekać do końca jego trwania i skorzystać z jednego z pakietów jednorazowych. Sprawdź ofertę dodatkowych pakietów jednorazowych tutaj lub w Play24.
Opcja 3: Wyświetla się komunikat: „Pakiet jest w trakcie aktywacji. Spróbuj ponownie później.”
Oczekuj na włączenie pakietu. Maksymalny czas to 24 godziny. Jeżeli minął ten czas, a pakiet nie jest aktywny, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Ładowanie