Pomoc - Nie mogę aktywować pakietu 3w1. Co zrobić?

Przyczyn takiej sytuacji może być kilka. Sprawdź poniżej jedną z trzech opcji i postępuj zgodnie z instrukcjami.

 

  1. Wyświetla się komunikat: „Nie masz wystarczających środków na koncie, aby aktywować pakiet (nazwa pakietu)”

    Sprawdź kodem *101#, czy są wystarczające środki na koncie.


  2. Wyświetla się komunikat:Nie możesz aktywować nowego pakietu (nazwa pakietu) przed zakończeniem obecnego.”


    Aby aktywować kolejny pakiet cykliczny, zleć dezaktywację pakietu cyklicznego, z którego obecnie korzystasz. Możesz też poczekać do końca jego trwania i skorzystać z jednego z pakietów jednorazowych. Sprawdź ofertę dodatkowych pakietów jednorazowych tutaj lub w Play24.


  3. Wyświetla się komunikat: „Pakiet jest w trakcie aktywacji. Spróbuj ponownie później.”


    Oczekuj na włączenie pakietu. Maksymalny czas to 24 godziny. Jeżeli minął ten czas, a pakiet nie jest aktywny, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Ładowanie