Pomoc - Blokada/Wymiana karty SIM

Oferta na Kartę oraz Oferta na Abonament - klienci z dostępem do Play24:

Jeżeli chcesz wymienić kartę SIM lub wyrobić jej duplikat, odwiedź jeden z salonów Play. Pamiętaj, żeby przed wymianą skopiować dane z karty do pamięci telefonu.

Do salonu zabierz swój dowód tożsamości. Ze względów bezpieczeństwa musimy potwierdzić, że numer należy do Ciebie.

Opłatę za wymianę karty SIM znajdziesz w cenniku Twojej oferty. Pobierzemy ją z salda głównego konta, więc musisz mieć wystarczającą ilość środków przed wymianą.

Otrzymasz od nas kartę 3w1 (standard, microSIM, nanoSIM), która pasuje do każdego rodzaju aparatu telefonicznego. Wystarczy wyłamać kartę do odpowiedniego rozmiaru.

 

Oferta na Abonament - klienci z dostępem do Klubu Virgin Mobile:

Duplikat karty możesz otrzymać zamawiając ją telefonicznie, mailowo lub po zalogowaniu się do swojego konta na stronie www.virginmobile.pl. Pamiętaj o tym, aby na Twoim koncie był uzupełniony adres korespondencyjny. Karta jest wysyłana Pocztą Polską, listem poleconym. Otrzymasz od nas kartę 3w1 (standard, microSIM, nanoSIM), która pasuje do każdego rodzaju aparatu telefonicznego. Wystarczy wyłamać kartę do odpowiedniego rozmiaru.

Opłatę za wymianę karty SIM znajdziesz w cenniku Twojej oferty. Zostanie ona doliczona po jej aktywacji do następnej faktury w ofercie na abonament.

Jeśli korzystasz z oferty na Abonament i masz już dostęp do Play24, oznacza to, że wymiany karty SIM możesz dokonać w jednym z salonów Play (instrukcje znajdziesz powyżej).

Ładowanie