01.02.2019
← Blog

Virgin Mobile z najlepszym customer experience wśród polskich telekomów

Operator zajął pierwsze miejsce wśród polskich telekomów pod względem tworzenia pozytywnych doświadczeń oferowanych klientom. Taki wynik przedstawia najnowszy raport „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?” przygotowany i opublikowany przez KPMG.

 

Do customer experience zalicza się szereg działań mających na celu zbudowanie najlepszej obsługi klienta, ale również usprawnienia procesu zakupowego czy dostosowania produktów. W badaniu, którego wyniki znalazły się w raporcie konsumenci oceniali najlepsze doświadczenia w oparciu o sześć filarów Customer Experience, którymi są: Wiarygodność, Rozwiązywanie Problemów, Oczekiwania, Czas i Wysiłek, Personalizacja i Empatia. W Polsce badani oceniali marki z 9 branż obecnych na rynku, tj. Spożywczy handel detaliczny, Gastronomia, Turystyka, Czas wolny i rozrywka, Logistyka, Spożywczy handel detaliczny, Usługi finansowe, Dostawcy energii elektrycznej/gazu oraz Telekomunikacja. I to właśnie w tej ostatniej kategorii Virgin Mobile zajął pierwsze miejsce wśród telekomów działających na polskim rynku.

Zobacz także: Jesteśmy telekomem, ale w pierwszej kolejności ludźmi

Raport „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”  powstał on w oparciu o metodę badawczą CAWI (ang. Computer-Assisterd Web Interview) na reprezentatywnej próbie ponad 5000 polskich konsumentów. Badanie to zostało zrealizowane według tej samej metodologii, która jest wykorzystywana do badań przez KPMG Nunwood w 20 innych krajach.

Na podstawie tego badania powstała również lista TOP 100 marek, które w ocenie konsumentów oferują najlepsze doświadczenia. W tym zestawieniu Virgin Mobile zajął wysokie, jedenaste miejsce.
 

W Virgin Mobile starannie obserwujemy jakie trendy panują na rynku, co w zachowaniach konsumentów przynosi cyfryzacja oraz jakie szanse dają wciąż rozwijające się nowe technologie. To wszystko wraz z przemyślanymi działaniami, prostą ofertą oraz dobrą obsługą klienta sprawia, że możemy konkurować z największymi firmami na rynku, a w kategorii telekomów znacząco ją wyprzedzamy. Największą wartością tego badania jest fakt, że to właśnie klienci doceniają te działania. Tak rewelacyjny wynik jeszcze bardziej mobilizuje nas do ciężkiej pracy i wyznaczania sobie kolejnych wyzwań w obszarze customer expierience. -  mówi Grażyna Piotrowska – Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

To kolejny raz, kiedy Virgin Mobile zajmuje czołowe miejsce w badaniu przeprowadzonym przez KPMG. W poprzednich edycjach również zajmował czołowe miejsce w kategorii telekomów powiększając z roku na rok swoją pozycję w rankingu.

Cały raport dostępny jest na stronie:  https://home.kpmg/pl/pl/home/insights/2019/01/raport-cyfrowy-klient-nasz-pan-jak-marki-na-polskim-rynku-zarzadzaja-doswiadczeniami-klientow.html

Zobacz także: Virgin Mobile stał się full MVNO​

Ładowanie

Witaj na stronie Virgin Mobile.

Chcieliśmy Cię poinformować, że nasze serwisy używają pliki cookies. Oznacza to, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies. Będzie to skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowanie. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Ci maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu Użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Oczywiście masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Mam przeglądarkę ustawioną zgodnie z moimi preferencjami.

OK