Jesteśmy telekomem, ale w pierwszej kolejności ludźmi
Jesteśmy telekomem, ale przede wszystkim ludźmi, którzy codziennie pracują nad tym, aby dostarczać Wam lepsze usługi. Jak wiecie wszyscy w życiu odnosimy sukcesy i popełniamy błędy. Tak samo jest, gdy świadczysz komuś usługi. Zawsze starasz się, aby zrobić wszystko najlepiej. Czasami zdarza się, że czynniki zewnętrze nie pozwalając nam zrobić czegoś tak jakbyśmy chcieli. Tak też było w tym roku. Zrobiliśmy dla Was dużo pod względem oferty, ale też dostarczania Wam usług jak i samego korzystania. Momentami nie było łatwo, bo coś się psuło, coś było niezależne od Nas. Jednak cały czas naszym celem było i jest upraszczanie. A co tak naprawdę się działo?
Nowa oferta i nowe bonusy dla Was
Wiemy, że czekaliście na nową ofertę, coś, co będzie bardziej dopasowane do waszych potrzeb. W kwietniu ruszyliśmy z nową ofertą pre-paid, która daje Wam dużo więcej niż kiedyś. Pakiet #GIGADAJE z 15 GB internetu i rozmowami no-limit, to naprawdę sporo. Oczywiście można powiedzieć, że ktoś ma dla Ciebie lepszą ofertę. Tak, ale my dajemy Wam to, co naprawdę jest dla Was ważne – internet, którego używacie coraz więcej, rozmowy i SMS-y. A MMS-y no cóż, kto z Was tak naprawdę wysyła obrazy przez wiadomość. Czy nie robisz tego przez Messengera? Na wszystko patrzymy, więc na to z praktycznego punktu widzenia, a nie tak, aby napchać ofertę czymś, czego nie potrzebujecie. Nie ukrywamy gwiazdek pokazujemy jak jest.
To nie był koniec zmian. Wprowadziliśmy również nowe oferty w abonamencie z umową lojalnościową. Wielu pamięta Nas, jako markę, która lubi wolność. Ta oferta nie zabija idei. Jest odpowiedzią na to, czego chcą różne osoby spośród Was. Mimo, że podpisujesz umowę, to staramy się być fair. W zamian dajemy więcej internetu, a w Planie 3_24 nawet pełen pakiet w roamingu UE. Dlaczego tak? Bo nie każdemu potrzebne są usługi w roamingu, a liczy się to, aby optymalnie płacić i dostać to, czego rzeczywiście potrzebuję. Szanujemy każdą złotówkę, którą u nas zostawiacie i staramy się wykorzystać ją z korzyścią dla Was, pracując nad kolejnymi udogodnieniami.
Pakiety MINI dla mało wymagających
Wielu z Was ma mniejsze potrzeby, chce płacić mniej i może też dostać mniej. Rozumiemy to, dlatego w minionym roku cały nasz team pracował też nad ofertą dostępną dla takich osób. I tak właśnie powstały pakiety MINI3 i MINI9. Dzięki nim, co miesiąc otrzymujesz 30 mniut, 30 SMS-ów i 300 MB za 3 zł lub potrojenie tych wartości za 9 zł. Wielu z Was przypadła ona do gustu, co dla nas jest powodem do radości. Kolejny raz mogliśmy dać Wam coś, czego potrzebujecie.
Staliśmy się full MVNO
To niewątpliwe największe wydarzenie dla Nas, jako firmy w mijającym roku. Po wielu latach rozwoju staliśmy się pełnym wirtualnym operatorem. Oznacza to, że mamy własną platformę technologiczna – bilingową, przez co zmniejszyliśmy swoją zależność od Play. To pozwala nam kreować więcej samodzielnie i tworzyć rozwiązania bardziej dopasowane do Waszych potrzeb. Miało to również ogromne znaczenie na sytuacje techniczne związane z działaniem naszych pakietów, a co, do których często zgłaszaliście problemy. Dzięki temu te jak i wiele innych problemów po prostu zniknęło.
To wszystko nie odbyło się tak po prostu. Cały proces możliwy był dzięki wielotygodniowej pracy naszego zespołu IT, pod kierownictwem Maćka i zespołu komunikacji. Wiedzieliśmy, że w trakcie będą występować problemy, dlatego staraliśmy się Was na to przygotować. Oczywiście nie obyło się bez problemów, ale dzięki bardzo ciężkiej pracy Virginowego zespołu odczuliście te zmiany w najmniej możliwy sposób. Jeszcze trochę rzeczy mamy do zrealizowania. Stabilizujemy wiele procesów technologicznych, które przyczynią się do jeszcze lepszej, jakości świadczonych usług w tym jeszcze lepszy Internet LTE.
Dzięki tej migracji i naszej nowej platformie możecie m.in. cieszyć się takimi programami stażowymi jak 15 GB za staż czy darmowe miesiące w abonamencie. I przysięgamy, to jeszcze nie koniec J.
Możesz szybciej się z nami skontaktować
Każdy lubi mieć stały kontakt i nie czekać. To też wiemy i rozumiemy. Dlatego w tym roku pracowaliśmy mocno nad tym, aby maksymalnie jak to możliwe poprawić kontakt z nami. Usprawniliśmy centrum obsługi klienta, przez co możecie rozmawiać z naszymi konsultantami bez większych kolejek. Pamiętajcie jednak, że po drugiej stronie siedzą ludzie, którzy wykonując swoją pracę starają się Wam pomóc. Dlatego czasem rozmowy są dłuższe, czasami krótsze. Jeśli aktualnie czekasz w kolejce, to znaczy, że konsultanci starają się pomóc innym osobom tak jak za chwilę Tobie. Jeśli nie możesz czekać, bo masz milion ważnych spraw, to napisz na Facebooku w wiadomości prywatnej lub poszukaj odpowiedzi w zakładce POMOC, zanim napiszesz coś negatywnego.
Ale to nie wszystko. Dzięki nowym rozwiązaniom wiele spraw załatwisz przez telefon bez pomocy konsultanta. Na przykład chcesz aktywować kartę SIM. Wystarczy, że posłuchasz instrukcji zamieszczonych na infolinii i wykonasz działania według instrukcji. To wszystko bez kolejek i nerwów.
Jak widzicie, do celu dochodzi się różnymi drogami. W tym roku do wielu doszliśmy inaczej niż zaplanowaliśmy. Nie wszystkie też udało się zrealizować, przyznajemy. Osiągnęliśmy jednak najważniejsze – poprawę, jakości usług dla Was. Cały czas jednak pracujemy, aby było jeszcze lepiej. Jeśli choć trochę wierzysz w dobrą energię, to podziel się z nią z nami, bo ona zawsze wraca.
Dziękujemy, że jesteś z nami wczoraj, dziś i jutro. My działamy dalej!
Do usłyszenia,
Zespół Virgin Mobile