Wyszukaj artykuł

Blog / 15

Dzień bez telefonu komórkowego? Jeszcze kilkanaście lat temu wydawało się to całkiem normalne. Współcześnie trudno spotkać osobę, która w kieszeni czy torebce nie ma elektronicznego towarzysza – smartfona. Nawet najmłodsze pokolenie sprawnie posługuje się wszelkimi funkcjami, w jakie został wyposażony. Służy do grania, pisania, słuchania muzyki, płacenia, korzystania z aplikacji online… ale przede wszystkim wykonujemy dzięki niemu połączenia telefoniczne, w tym rozmowy międzynarodowe. Jak ta kwestia zmieniała się w czasie?
Czytaj →
4G i LTE to dość tajemniczo brzmiące nazwy, które co rusz zauważamy w ofertach operatorów komórkowych. Możemy się jedynie domyślać, że chodzi w nich o prędkość pobierania Internetu. Chociaż pojęcia te już na dobre zagościły w słownikach użytkowników, to nadal wiele osób zastanawia się, w czym tkwi ich sekret i czym się różni 4G od LTE.
Czytaj →
Prędzej czy później możesz spotkać się z sytuacją, w której twój telefon odmówi posłuszeństwa. I bez znaczenia jest to, czy wyszedł prosto z salonu, czy służy ci już od dobrych kilku lat. Czasem najzwyczajniej w świecie może zdarzyć się, że z jakiegoś powodu przestanie działać Internet lub wiadomości MMS. Co w takiej sytuacji zrobić? Najprawdopodobniej niezbędna będzie ręczna konfiguracja telefonu!
Czytaj →
Awarie mogą zdarzyć się wszędzie – również w naszych smartfonach. Znacząco wpływają na jakość usługi i odbierają chęci do działania. Brak Internetu w telefonie przez dłuższy czas, jego wolna prędkość lub połączenie przerywane w najmniej odpowiednim momencie to popularne problemy wśród mobilnych użytkowników. Co może być tego przyczyną?
Czytaj →
Chcesz być mobilny zawsze i wszędzie? Lubisz korzystać z dobrodziejstw szybkiego bezprzewodowego Internetu w dowolnym miejscu i czasie? Doskonale się składa! Z myślą o aktywnych użytkownikach przygotowaliśmy specjalną ofertę z abonamentem już od 14 zł miesięcznie. Nie wierzysz? Zobacz, jakie atrakcje ukrywa w sobie „Abonament Dla Każdego”!
Czytaj →
Operator zajął pierwsze miejsce wśród polskich telekomów pod względem tworzenia pozytywnych doświadczeń oferowanych klientom. Taki wynik przedstawia najnowszy raport „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?” przygotowany i opublikowany przez KPMG.
Czytaj →
Początek roku to taki czas, w którym można popatrzeć wstecz i podsumować to, co było i to, co chciałoby się dalej robić. Dla Nas miniony rok był bardzo intensywny, ale momentami też trudny. Pracowaliśmy nad wieloma rzeczami, które dla Was momentami były problematyczne, ale na koniec miały przynieść pozytywne zmiany. Dziś drodzy klienci mówimy Wam DZIĘKUJEMY i wyjaśniamy, co tak naprawdę działo się przez ten rok. Jeśli masz chwilę czasu, to prosimy przeczytaj ten tekst do końca.
Czytaj →
Wielu z Was pisze, iż nie może aktywować nowych promocji czy usług bez wymiany karty SIM. Tak, osoby posiadające karty SIM starszego typu nie mogą aktywować nowych promocji jak np. „Masz za staż” w ofercie GIGADAJE. Ale spokojnie! Taką kartę sim możesz wymienić u nas ZA DARMO i jeszcze zyskać jednorazowo 3 GB w prezencie!
Czytaj →
Atrakcyjny abonament bez telefonu to dla wielu klientów dobra opcja płacenie mniejszych rachunków. Teraz możesz płacić jeszcze mniej. W abonamencie Virgin Mobile dajemy Ci trzy miesiące za darmo. Co zrobić, aby skorzystać z promocji? Zobacz poniżej.
Czytaj →
Załaduj więcej
Ładowanie