Pomoc - Internet w roamingu przestał mi działać. Co mogę zrobić?
w Unii Europejskiej
W ofertach udostępniamy pakiety internetowe do wykorzystania w ramach roamingu UE. Liczba danych jest różna w zależności od wybranej oferty. W każdej chwili możesz sprawdzić, ile GB internetu pozostało do wykorzystania w roamingu UE. Wystarczy wpisać i zatwierdzić kod *800# na klawiaturze telefonu.
Możesz również dokupić pakiet internetu w UE. Dostępne pakiety sprawdzisz tutaj w zakładce Pakiety dodatkowe, albo w aplikacji Play24 w zakładce Dla Ciebie / Pakiety / Za granicą.
poza Unią Europejską
Limit na transmisję danych w roamingu wynosi 50 euro (około 258 zł) dla każdego numeru telefonu w danym okresie rozliczeniowym. Jeśli nie włączysz blokady, będziesz korzystać z internetu do osiągnięcia tego limitu.
Powiadomimy Cię SMS-em, gdy:
- wykorzystasz 80% limitu,
- rachunek zbliży się do 100% limitu (50 euro).
Jeśli osiągniesz limit, zablokujemy transmisję danych, a pozostałe usługi – rozmowy i SMS-y będą nadal dostępne.
Możesz odnowić limit lub korzystać z internetu bez ograniczeń. Wystarczy, że odpowiesz na SMS-a, którego wysyłamy razem z informacją o progu limitu. Jednorazowo odnowimy limit na kolejne 50 euro (około 266 zł) lub wyłączymy limit na Twoim numerze - również na kolejne okresy rozliczeniowe.
Opłaty za korzystanie z internetu w roamingu naliczymy zgodnie z cennikiem Twojej oferty, w zależności od kraju w którym będziesz z niego korzystać.
Jeśli chcesz uniknąć wysokich opłat za internet w roamingu, możesz aktywować pakiet internetowy. Szczegóły znajdziesz tutaj w zakładce „Roaming na świecie”.