Pomoc - Nie mogę korzystać z usług za granicą. Co mogę zrobić?
Domyślnie roaming zagraniczny dla usług:
- telefonicznych jest aktywny – możesz z niego korzystać po zalogowaniu do zagranicznego operatora
- internetowych jest zablokowany – jeśli chcesz korzystać z usługi za granicą, skontaktuj się z Obsługą Klienta i aktywuj roaming zagraniczny. Pamiętaj jednak, że naliczymy opłaty zgodnie z cennikiem Twojej oferty.
Zmień ustawienia w swoim telefonie. Jeśli wybierzesz:
- automatyczny wybór sieci – telefon będzie łączył się z siecią naszego partnera roamingowego w danym kraju
- ręczny wybór sieci – telefon może nie połączyć się z siecią wybranego operatora. Zalecamy więc automatyczny wybór sieci.
Jeśli w Polsce ustawisz w telefonie ręczny wybór operatora, to za granicą Twój telefon sam nie zaloguje się do innej sieci. Żeby korzystać z roamingu zagranicznego, zmień ustawienia w telefonie na automatyczny wybór sieci.
Jeżeli Twój telefon nie loguje się do zagranicznej sieci:
- Wyłącz i włącz tryb samolotowy w telefonie. Odczekaj chwilę i sprawdź, czy telefon łączy się z siecią.
- Całkowicie wyłącz i włącz telefon.
Jeżeli powyższe kroki nie pomogły, to może oznaczać, że masz włączoną blokadę na roaming zagraniczny. Samodzielnie możesz wyłączyć blokadę w aplikacji Play24 w zakładce Pakiety — Roaming. Blokadę możesz też wyłączyć podczas kontaktu z naszą infolinią.