Pomoc - Nie działa mi internet w roamingu. Co mogę zrobić?
Nie każda sieć poza granicami Polski z nami współpracuje. Listę naszych partnerów roamingowych znajdziesz w zakładce Komunikaty.
Pamiętaj również o odpowiednich ustawieniach dla internetu:
- w polu APN wpisz internet
- jako TYP APN wpisz default.
- Wyłącz i włącz tryb samolotowy w telefonie. Odczekaj chwilę i sprawdź, czy internet działa.
- Wyłącz i włącz transmisję danych w telefonie. Sprawdź, czy internet działa.
- Całkowicie wyłącz i włącz telefon. Sprawdź, czy internet działa.
- Zmień ustawienia telefonu na ręczny wybór sieci. Jeżeli urządzenie nie łączy się z operatorem, to ponów próbę lub wybierz innego operatora.
- Jeżeli inne aktywności działają (połączenia, SMS, MMS), może to oznaczać, że masz włączoną blokadę transmisji danych w roamingu. Blokadę możesz wyłączyć podczas kontaktu z obsługą klienta.
- Jeżeli inne aktywności też nie działają (połączenia, SMS, MMS), może to oznaczać, że masz włączoną całkowitą blokadę na roaming zagraniczny. Blokadę możesz wyłączyć podczas kontaktu z obsługą klienta albo samodzielnie w aplikacji Play24 w zakładce Pakiety — Roaming.