Sprawdź czy prawidłowo wpisałeś numer telefonu odbiorcy. Numer powinien mieć format +48-XXX-XXX-XXX. Jeżeli przed numerem nie wprowadzisz prefiksu (+48) albo zabraknie „+”, to nie będziesz mógł nawiązać połączenia.
Wyłącz i włącztelefon. Spróbuj ponownie zadzwonić.
Jeżeli inne aktywności działają (SMS, MMS, aplikacje, przeglądarka internetowa), może to oznaczać, że masz włączoną blokadę połączeń wychodzących w roamingu i na numery zagraniczne. Samodzielnie możesz wyłączyć blokadę w aplikacji Play24 w sekcji Twoje konto / Zarządzaj numerem / Blokady i limity / Inne. Blokadę możesz też wyłączyć podczas kontaktu z naszą infolinią.
Jeżeli inne aktywności nie działają (SMS, MMS, aplikacje, przeglądarka internetowa), może to oznaczać, że nie jesteś zalogowany do sieci. Sprawdź, czy są widoczne kreski zasięgu. Jeżeli nie, to ręcznie wybierz nazwę sieci w ustawieniach telefonu w zakładce „Sieć komórkowa”.
Utrudnienia mogą być spowodowane nieprawidłowym działaniem telefonu. Dlatego przełóż kartę SIM do innego urządzenia i spróbuj zadzwonić.
Jeżeli powyższe kroki nie pomogły, to może oznaczać, że masz włączoną blokadę na roaming zagraniczny. Samodzielnie możesz wyłączyć blokadę w aplikacji Play24 w zakładce Pakiety — Roaming. Blokadę możesz też wyłączyć podczas kontaktu z naszą infolinią.