Pomoc - Nie mogę wysyłać wiadomośći SMS/MMS w roamingu. Co mogę zrobić?

  • Sprawdź czy prawidłowo wpisałeś numer telefonu odbiorcy. Numer powinien mieć format +48-XXX-XXX-XXX. Jeżeli przed numerem nie wprowadzisz prefiksu (+48) albo zabraknie „+”, to SMS/MMS nie dotrze do odbiorcy.
  • Wyłącz i włącz telefon. Spróbuj ponownie wysłać wiadomość.
  • Sprawdź, czy masz wpisany poprawny numer centrum SMS w ustawieniach wiadomości. Prawidłowy numer to +48790998250.
  • Utrudnienia mogą być spowodowane nieprawidłowym działaniem telefonu. Dlatego przełóż kartę SIM do innego urządzenia i spróbuj wysłać wiadomość.

Jeżeli nie możesz wysłać wiadomości tylko do jednego lub kilku odbiorców, sprawdź tutaj.

Dodatkowo dla wiadomości MMS:

  • Telefon musi mieć dostęp do internetu, aby wysłać wiadomość MMS. Sprawdź, czy masz włączoną transmisję danych w urządzeniu. Otwórz przeglądarkę internetową i zobacz, czy strony się ładują.
  • Sprawdź, czy masz prawidłowo skonfigurowany telefon. Poprawne parametry:
    • Punkt dostępu (APN): MMS
    • Uwierzytelnianie: brak
    • Nazwa użytkownika: brak
    • Hasło: brak
    • Strona główna: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
    • Adres serwera proxy: brak
    • Port: brak
    • Protokół APN: IPv4
Ładowanie