Pomoc - Nie mogę wysyłać wiadomośći SMS/MMS w roamingu. Co mogę zrobić?
- Sprawdź czy prawidłowo wpisałeś numer telefonu odbiorcy. Numer powinien mieć format +48-XXX-XXX-XXX. Jeżeli przed numerem nie wprowadzisz prefiksu (+48) albo zabraknie „+”, to SMS/MMS nie dotrze do odbiorcy.
- Wyłącz i włącz telefon. Spróbuj ponownie wysłać wiadomość.
- Sprawdź, czy masz wpisany poprawny numer centrum SMS w ustawieniach wiadomości. Prawidłowy numer to +48790998250.
- Utrudnienia mogą być spowodowane nieprawidłowym działaniem telefonu. Dlatego przełóż kartę SIM do innego urządzenia i spróbuj wysłać wiadomość.
Jeżeli nie możesz wysłać wiadomości tylko do jednego lub kilku odbiorców, sprawdź tutaj.
Dodatkowo dla wiadomości MMS:
- Telefon musi mieć dostęp do internetu, aby wysłać wiadomość MMS. Sprawdź, czy masz włączoną transmisję danych w urządzeniu. Otwórz przeglądarkę internetową i zobacz, czy strony się ładują.
- Sprawdź, czy masz prawidłowo skonfigurowany telefon. Poprawne parametry:
- Punkt dostępu (APN): MMS
- Uwierzytelnianie: brak
- Nazwa użytkownika: brak
- Hasło: brak
- Strona główna: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
- Adres serwera proxy: brak
- Port: brak
- Protokół APN: IPv4