Pomoc - Co mogę zrobić, jeśli mam nadpłatę na koncie?
Jeżeli nie wydasz żadnych dyspozycji, nadpłatę rozliczymy z kolejną fakturą. Wtedy odpowiednio pomniejszymy kwotę podaną w pozycji „Kwota do zapłaty”.
Możesz zlecić przeksięgowanie nadpłaty na inne konto abonenckie w Play:
- na czacie
- w salonie Play
- pod numerem: 799 555 222 (*222 jeżeli dzwonisz z telefonu w Play lub Virgin Mobile)
- pisemnie na adres:
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41
02-671 Warszawa
- na e-mail: ok@virginmobile.pl.
Możesz zlecić zwrot nadpłaty
Dyspozycję zwrotu nadpłaty lub błędnej wpłaty możesz zlecić przez zarejestrowanie zgłoszenia do Obsługi Klienta:
- na czacie
- w salonie Play
- pod numerem: 799 555 222 (*222 jeżeli dzwonisz z telefonu w Play lub Virgin Mobile)
- pisemnie na adres:
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41
02-671 Warszawa
- na e-mail: ok@virginmobile.pl.
Dyspozycja zwrotu nadpłaty na Twoje konto bankowe powinna zawierać poniższe informacje:
- numer telefonu lub numer klienta
- imię i nazwisko właściciela
- hasło abonenckie
- numer klienta lub numer indywidualnego rachunku bankowego do regulowania zobowiązań wobec Virgin Mobile
- kwotę zwrotu
- numer rachunku bankowego, na który mamy zwrócić nadpłatę
- dane właściciela rachunku bankowego, na który ma trafić zwrot: imię, nazwisko, adres zamieszkania
- przyczynę zwrotu (faktura korygująca/błędna wpłata)
- załączony dokument z Wniosek o zwrot nadpłaty.
W przypadku wątpliwości możemy poprosić również o przekazanie potwierdzenia wpłaty.