Pomoc - Co mogę zrobić, jeśli mam nadpłatę na koncie?

Jeżeli nie wydasz żadnych dyspozycji, nadpłatę rozliczymy z kolejną fakturą. Wtedy odpowiednio pomniejszymy kwotę podaną w pozycji „Kwota do zapłaty”.

Możesz zlecić przeksięgowanie nadpłaty na inne konto abonenckie w Play:

P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41
02-671 Warszawa

Możesz zlecić zwrot nadpłaty

Dyspozycję zwrotu nadpłaty lub błędnej wpłaty możesz zlecić przez zarejestrowanie zgłoszenia do Obsługi Klienta:

P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41
02-671 Warszawa

Dyspozycja zwrotu nadpłaty na Twoje konto bankowe powinna zawierać poniższe informacje:

  • numer telefonu lub numer klienta
  • imię i nazwisko właściciela
  • hasło abonenckie
  • numer klienta lub numer indywidualnego rachunku bankowego do regulowania zobowiązań wobec Virgin Mobile
  • kwotę zwrotu
  • numer rachunku bankowego, na który mamy zwrócić nadpłatę
  • dane właściciela rachunku bankowego, na który ma trafić zwrot: imię, nazwisko, adres zamieszkania
  • przyczynę zwrotu (faktura korygująca/błędna wpłata)
  • załączony dokument z Wniosek o zwrot nadpłaty.

W przypadku wątpliwości możemy poprosić również o przekazanie potwierdzenia wpłaty.

Ładowanie