Pomoc - Co się stanie, jeśli nie opłacę faktury w terminie?
Dostaniesz od nas przypomnienie o niezapłaconej fakturze.
Jeśli korzystasz z rabatu za terminowe płatności - w kolejnym miesiącu nie naliczymy go na Twojej fakturze.
Jeśli nadal będziesz zwlekać z opłaceniem faktury - zablokujemy Ci możliwość dzwonienia (połączenia wychodzące) i kolejny raz przypomnimy o konieczności opłacenia faktury.
Jeżeli opłacisz faktury z opóźnieniem, naliczymy odsetki w ustawowej wysokości. Zaczynamy je naliczać po upływie terminu płatności.
Możesz na 5 dni wstrzymać komunikaty o zaległości w opłatach i ewentualną blokadę usług. W tym celu zadeklaruj opłacenie zaległości:
- Zaloguj się do aplikacji.
Na dolnym pasku w sekcji „Płatności” wybierz zakładkę „Do zapłaty”. - Kliknij link „Zadeklaruj wpłatę w ciągu 5 dni”.
Potwierdź deklarację wpłaty. - Otrzymasz komunikat z nowym terminem uregulowania płatności.
Usługa jest dostępna jednorazowo dla każdej zaległości.