Pomoc - Co się stanie, jeśli nie opłacę faktury w terminie?

Dostaniesz od nas przypomnienie o niezapłaconej fakturze. 

Jeśli korzystasz z rabatu za terminowe płatności - w kolejnym miesiącu nie naliczymy go na Twojej fakturze.

Jeśli nadal będziesz zwlekać z opłaceniem faktury - zablokujemy Ci możliwość dzwonienia (połączenia wychodzące) i kolejny raz przypomnimy o konieczności opłacenia faktury.

Jeżeli opłacisz faktury z opóźnieniem, naliczymy odsetki w ustawowej wysokości. Zaczynamy je naliczać po upływie terminu płatności.

Możesz na 5 dni wstrzymać komunikaty o zaległości w opłatach i ewentualną blokadę usług. W tym celu zadeklaruj opłacenie zaległości:

  1. Zaloguj się do aplikacji.
    Na dolnym pasku w sekcji „Płatności” wybierz zakładkę „Do zapłaty”.
  2. Kliknij link „Zadeklaruj wpłatę w ciągu 5 dni”.
    Potwierdź deklarację wpłaty.
  3. Otrzymasz komunikat z nowym terminem uregulowania płatności.
    Usługa jest dostępna jednorazowo dla każdej zaległości.
Ładowanie